Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2005, 20:29
Evaatje
Evaatje is offline
Zijn jullie er wel eens geweest? Ik zou graag jullie ervaringen horen (als die er zijn... )
Advertentie
Oud 29-04-2005, 14:56
Hawahaai
Hawahaai is offline
Waarom een roloog? Wil je geen serieuze reacties? (een roloog is om te laten zien dat je het sarcastisch bedoelt, ofzo)

Nou ja, om er toch maar even serieus op in te gaan:
Ik ben een aantal jaar geleden met mijn ouders naar Le Ranolien geweest. Het is een vrij grote camping, met -toen althans- ontzettend veel Engelstalige gasten. Men sprak er in die tijd bijna geen Frans, maar alleen maar Engels.
Het zwembad is wel leuk, en het is ook leuk dat je zo van de camping af naar de kust kunt wandelen. De toiletgebouwen waren toen wij er waren wel redelijk schoon.
Volgens mij was er wel redelijk wat te doen aan animatie op die camping, maar dat weet ik niet meer precies, want ik haal intussen wat campings door elkaar.
Ik weet niet of je nog meer wilt weten?
Oud 29-04-2005, 20:27
yoeri17
yoeri17 is offline
Bedankt.. ja, ik wilde wel serieuze reacties.. maar ik dacht dat er toch niemand zou zijn die er geweest was... vandaar die roloog.. mja.. kom hier ook niet zo vaak.. weet niet precies waar die smilies voor staan.. Bedankt voor je reactie.. ik ga er vannacht heen.. heb er superveel zin in
Advertentie

Regels voor berichten