![]() |
|
![]() |
Op teletekst pagina 664 (http://teletekst.nos.nl/ ) het bericht dat FC Omniworld waarschijnlijk volgend seizon betaald voetbal zal gaan spelen. Betekent dit dat er een extra team bij komt in de eerste klasse of dat er 1 uit gaat?
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd. Ik zou ook graag een roulatiesysteem zien, nog liever zou ik zien dat er per volgend jaar 2 clubs in de HCE bijkomen en het aantal eerstedivisionisten naar 20 wordt verhoogd. Daarna kun je eventueel zeggen dat Hoofdklassers onder bepaalde voorwaarde kunnen promoveren en eerstedivisionisten kunnen degraderen. Het verhoogt de spanning en ook de waarde van het voetbal binnen ons land, denk ik.
||
Citaat:
Overigs is het mooi als het 20 worden want 19 staat niet. Alleen nog wachten totdat het stadion aan de eisen voldoet. Teletekst 664: Profvoetbal nabij voor Omniworld *************************************** **Het profdebuut van FC Omniworld is nabij.De Almeerse club vernam van de KNVB dat 'meetpunt 2' is gepasseerd. Bij het laatste ijkpunt wordt eind juni het stadion beoordeeld.Dat is volgens directeur Gert-Jan de Kort echter een formaliteit:"We zijn druk bezig met het bouwen van een stadion en weten qua veiligheid wat van ons verwacht wordt". Omniworld verwacht binnen enkele weken een hoofdtrainer te benoemen.De Kort hoopt dat zijn club na enkele seizoenen in de subtop van de Gouden Gids Divisie kan meedraaien."Voor de lange termijn is het ons doel een subtopper te worden in de eredivisie.En dat kan",gaf de directeur blijk van zijn optimisme.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk juist dat je, doordat je de reikwijdte van het voetbal vergroot, meer fanatiek voetbal zult zien, maar zoiets is niet goed te voorspellen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar 20 teams lijkt me beter, is tenminste weer een even aantal ![]() Hopen dat Omniworld niet zo'n rot uitvak maakt als AGOVV. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Subtopper in de eredivisie ach een leuke ambitie maar ik moet het nog zien. Het stadion wordt leuk? Ik heb geen idee maar ik hoorde dat er maar 2500 mensen in kunnen. Trouwens het logo is gelijk het lelijkste in het betaalde voetbal net zoals de naam trouwens: ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bij mijn club (zondag 2e klasser) krijgt t eerste elftal ook gewoon betaald hoor
||
Citaat:
Nee hoor. Kijk maar in programmaboekje. Daarin staat dat de spelers geen vergoeding krijgen. Daarom is de Gulle Peenbuiker er. Ik neem zondag wel ff programmaboekje mee en scan ik wel ff in. Edit1:Typo Edit2:Hoe zou jij dat weten want jij bent er toch nooit op zondag. Of toch eergister stiekem een kijkje genomen.
Laatst gewijzigd op 26-04-2005 om 16:13. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In ons programmaboekje staat ook dat er een hele gezellige karaokeavond georganisseerd gaat worden, terwijl ik betwijfel of het echt gezellig gaat worden tussen alle 6 betalende leden en de 24 niet-betalende leden. Die jongens krijgen gewoon een hele leuke reisvergoeding. Voetbalt die Hayler Tamboer er ook nog? Die komt echt zijn bed niet uit om contributie te betalen, die wil wel hele dure gel kunnen kopen en de duurste, hipste sandalen die er op dit moment te kopen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Supporters "De Gulle Peenbuiker" Ook in dit seizoen willen we als supporters een steentje bijdragen. Zoals u wellicht weet ontvangen onze spelers geen vergoeding of iest van dien aard en dat willen we zo graag houden.
||
Citaat:
Het zal ongetwijfeld iets te maken hebben met oplichting van de verzekering omtrent een in brand gevlogen ballenhok, schaduwboekhouding, wanbetalers, de lage klassering binnen de Fair-Play cup, partijdige scheidsrechters, zigeunermuziek in de kantine, verkoopadvertenties voor de handelaren die in de kantine hun uitkering opschroeven en soms wat voetbaluitslagen. Op de vreemde, hele bizarre manier staan er eigenlijk alleen maar wat advertenties en uitslagen in het krantje. Welke club wil nu voor zijn tekortkomingen uitkomen? Hoewel steeds meer amateurclubs er openlijk voor uit komen dat ze spelers betalen zijn er toch nog een heleboel clubs die alles ontkennen. De meeste voetballers pakken toch altijd een leuke bonus mee bij gewonnen wedstrijden. Helaas ben ik in de A-jeugd de verkeerde kant opgegaan, anders had ik nu ook bakken (tonnen!) met geld kunnen verdienen bij de plaatselijke trots. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|