Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2002, 17:24
bracelance
bracelance is offline
Vertel ons eens waarom jou partner de beste is van de hele wereld.
Oud 31-05-2002, 17:32
ABrules
ABrules is offline
Omdat ze niet bestaat. Heerlijk hor geen sociale verplichtingen. enz.echt lekker.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 20:41
highlight
highlight is offline
Omdat hij alles is wat ik ooit in een jongen zocht...
Oud 31-05-2002, 21:47
Rosie
Rosie is offline
Omdat ik honderd duizend dingen kan verzinnen waarom hij perfect is, wat mij tegelijker tijd super onzeker maakt dan ga ik denken, geef ik misschien te veel om hem en geeft hij wel zo veel om mij..
Anyway, mijn lieve vriend is de liefste van de wereld omdat hij krokodillen ogen heeft, hij soms zo gelukkig kan kijken, hij mij altijd door heeft, omdat hij zo lief slaapt en wakker word, omdat hij lekkere/mooie benen heeft en zo kan ik echt nog uuuurrrreeenn door gaan, geloof me..
Ben ik te klef? Nee, ik hou echt heel veel van hem..

Sorry lief, ik weet dat je er niet van houd.. Maar we hebben het ernog wel over..

Xusie *Rosie*
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 22:12
Gothic
Gothic is offline
omdat wij kunnen discussieren, wij kunnen lachen, wij zijn competitie voor elkaar, we houden elkaar in evenwicht, we denken hetzelfde, we hebben dezelfde humor en omdat hij mijn soulmate is (hoop ik)...
Oud 01-06-2002, 02:11
blacky
blacky is offline
Omdat Job het is en niemand is zoals hij...gelukkig, want hij is moeilijk, maar wel heeeeeeeeeeel erg lief.
Oud 01-06-2002, 09:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
dat is ie op t moment niet
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 05:16
Verwijderd
Omdat we het over alles kunnen hebben.. omdat ik in zijn ogen kan zien dat hij ontiegelijk veel om me geeft en van me houdt, hij´s lief.. vergeet soms wel es wat.. en kan hele gesprekken met em voeren als hijnet wakker is... waar hij zich dan vervolgens niets van herinnnert omdat hij dus nog sliep... hihi.. Omdat hij gewoon hem is.. omdat hij niet iemand anders probeert te zijn... ook niet als vrienden erbij zijn of andere meisjes...
OMdat hij er heilig van overtuigd is dat ik niet net zoveel van hem houdt als hij van mij... omdat hij het wel weet... maar het niej in ze kop doordringt..uh omdattie wat voor me overheeft... en ook wat voor mij zou willen opgeven.. gewoon duizendeneen redens... zal´k doorgaan?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 09:16
BrunetJuh
BrunetJuh is offline

Helaas issie d't ff nie.....snif...snif...

Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 10:26
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Omdat hij gewoon alles is dat ik in een jongen zoek
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 10:56
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
omdat hij gewoon "uniek" is.. we denken precies hetzelfde over alles, we zeggen wat we denken en voelen voor elkaar.. alles wat ik zoek in een jongen heeft hij, karakter en uiterlijk.. hijs gewoon "perfect" voor mij..
Oud 02-06-2002, 12:59
lake bodom
lake bodom is offline
omdat jaa, ik hem leuk vind? er zijn ook andere leuke jonges...
hij is vast niet de beste van de hele wereld, maar khou gewoon van hem
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 16:10
Piccola
Piccola is offline
Omdat ie ontzettend lief is! Hij is altijd eerlijk en je kan hem echt vertrouwen! Hij is spontaan en kan lekker gek doen! Bij hem kan ik helemaal mezelf zijn. Ik voel me bij hem veilig en geliefd. Hij geeft mij echt het gevoel dat ik mooi en lief ben en dat ik best wel trots op mezelf kan zijn! Dit gevoel heb ik eigenlijk nooit eerder gehad... Hij geeft me zelfvertrouwen! En hij is ook zorgzaam. Ik kan met hem lachen en huilen!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:06
Verwijderd
hij is ontzettend lief, belt me elke dag, wil me altijd zien als dat kan ookal is het maar voor heel even, zoals hij is met de auto naar zn werk, komt dan daarna toch nog heel even langs om welterusten te zeggen, doet zn best me te begrijpen, vergeet nooit dingen die voor mij belangrijk zijn, stuurt me kaarten en brieven, houdt van mij om wie ik ben, ik kan alles tegen hem zeggen, staat dag en nacht voor me klaar..

need I go on
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:18
lieve
lieve is offline
Ik heb er GEEN, en ik kan je zeggen, momenteel doet me dat deugd!! Tegenwoordig hoor ik iedereen klagen over zijn vriend/vriendin! Maar ik .. ik heb er geen last van!
Oud 03-06-2002, 15:13
romytjuh
romytjuh is offline
omdat hij gwoon de liefste, lekkerste, geweldigste, slimste, humoristische jongen is die ik ken!! ik heb het zoooooo getroffen met hem
Oud 04-06-2002, 07:31
Verwijderd
omdat hij me met alles helpt, me begrijpt, me steunt, van me houdt, lief, leuk, slim, lekker, kjoet is en al helemaal omdat ie zichzelf is!!
I LOVE HIM !!!!!!!!!
4-ever
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 09:46
Verwijderd
Omdat ze niet bestaat, dus ik heb er geen kind aan.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 11:10
Esmée
Esmée is offline
Omdat hij me heeft doen inzien dat niet alle jongens hetzelfde zijn (ik was nogal wantrouwig geworden na een vorige relatie), omdat ie echt om me geeft als persoon en niet als 'mooi koppie', omdat ie voor me klaarstaat en ik er onwijze lol mee kan hebben.
Oud 04-06-2002, 17:40
cerys
cerys is offline
omdat hij om me geeft zoals niemand anders dat doet
Reageren

Regels voor berichten