Heel erg verliefd op iemand bent met wie je al heel goed bevriend bent.
Trouwens mijn eerste keer dat ik hier advies vraag en vin het ook best wel moeilijk....
Het verhaal:
Sinds een tijd ga ik steeds beter om met de vriendin van een vrien van me. Het klikt gewoon waanzinnig tussen ons. ( Tenminste naar mijn inziens

) We hebben dezelfde intresses en kunnen gewoon echt heel goed praten met elkaar. Ook over dingen die je niet zomaar aan iemand zal vertellen.
Het is dus gegroeid en ben dus echt verliefd geworden. Ze weet het wel ongeveer hoe ik voor haar voel. Ik heb alleen altijd een punt van gemaakt dat ze la een vriend had,en mezelf voorgenomen daar niet tussen te gaan zitten.
Nu gaat het steeds slechter tussen die 2. Om verschillende redenen,maar niet door mij.
Zij stuurt al heel lang sms'jes naar me. Hele leuke

En eindigt ook met Lots of Love en Veel dikke nachtzoenen enz....
Maar dit alles vin ik moeilijk. Het is ook niet eerlijk ten opzichte van mijn vriend.
Nou waren we laatst weer samen en hadden we een heel diep gesprek. Nu ben ik dus een geheim toevertrouwd die maar heel weinig mensen weten. Iets wat vroeger is gebeurt en ze zich voor schaamt. Dat geeft dan zowiezo wel aan dat ze me 100% vertrouwd.
Nu is ze op vakantie en ik heb haar laten weten dat ik een serieus gesprek met haar wil hebben als ze terug is. Ze weet ongeveer waarover.
Over het volgende:
Ik wil in iedergaval zeggen hoe ik me voel ten opzichte van haar, maar wil nu ook gewoon duidelijkheid over hoe zij zich voelt tegenover mij. Zodat ik ook weer verder kan. Want het maakt me een beetje gek nu
Mijn vraag is dus: Hoe ga ik dit brengen? Moet ik het eigenlijk wel aanhalen want we zijn nu echt goede vrienden en dat wil ik ook nie verzieken......
Khoop dat iemand me adviezen ken geven...
Xahe