Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2005, 15:55
sanderlover
sanderlover is offline
haaj lieve mensen,

kep een probleempje.. kep 1,5 maand geleden super leuke jongen leren kennen hij is 20 en ik ben bijna 16 (we schelen 4,5 jaar!) hij dacht dat ik 18 was.. maar goed eerst maakte leeftijd niet uit en we kregen dus "iets" we zagen elkaar dagelijks, belde en smste echt heel veel en ben 2 keer bij hem wezen slapen en hij heeft me ook ontmaagd.. het was helemaal geweldig maar toen ging hij met zn ouders op vakantie.. hij stuurde me 1 smsje die tijd en daar stond in dat hij twijfelde over of een relatie wel stand zou houden.. ook had hij met zn pa gepraat omdat die hetzelfde had mee gemaakt.
ik baal dus heel erg.. ik vind dat het gaat om mij en niet om mijn leeftijd.. maar goed vandaag komt hij terug dus morgen zal ik hem wel zien
iemand dus argumenten om hem te overtuigen dat het echt met hem wil proberen en dat het volgens mij WEL stand houd?

kusjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2005, 16:01
Qimm
Qimm is offline
Uhm, als hij het niet ziet zitten kun je met 1000 argumenten komen maar dat helpt niet.
Je kan er samen over praten en het dan uitzoeken, wij weten er niks vanaf dus we kunnen je niet helpen met het verzinnen van argumenten.
Oud 16-05-2005, 16:15
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
sanderlover schreef op 16-05-2005 @ 16:55 :

kep een probleempje.. kep 1,5 maand geleden super leuke jongen leren kennen hij is 20 en ik ben bijna 16 (we schelen 4,5 jaar!) hij dacht dat ik 18 was.. maar goed eerst maakte leeftijd niet uit en we kregen dus "iets" we zagen elkaar dagelijks, belde en smste echt heel veel en ben 2 keer bij hem wezen slapen en hij heeft me ook ontmaagd..
Je bent 2 keer bij hem wezen slapen en je laat je gelijk maar ontmaagden door die jongen?
Dat moet je natuurlijk zelf weten, maar sjonge jonge ik vind het maar een domme actie
Volgens mij wou hij alleen een keer seks met je, ooit er aan gedacht dat ie je gewoon gebruikt heeft?
En idd wat Qimm zei, als ie je nu niet meer ziet staan valt er gewoon weinig of niks meer te doen.
Maar wat een lul zeg, eerst even met je neuken en daarna zeggen dat het toch maar niks kan worden
Oud 16-05-2005, 16:15
Astraea
Astraea is offline
Ik heb meestal relaties met jongens die ouder zijn. Mijn ex is 26, ik ben 19. Dit gaat altijd goed. Maar dat ligt er natuurlijk aan hoe jij bent en hoe hij is.
Als hij (om welke reden dan ook) vindt dat jij te jong bent, dan kun jij daar vrij weinig aan doen, ben ik bang.
Oud 16-05-2005, 16:16
sanderlover
sanderlover is offline
das wel waar.. maar tja ik zit er gwoon mee ik hou echt van hem en ben bang hem te verliezen..
maar kweet niet zo goed wat ik moet zeggen tegen m daarom had ik graag reacties/argumenten gehad..

vinden jullie ook niet dat het om MIJ gaat, de persoon achter de leeftijd?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:17
Isiyanka
Isiyanka is offline
Het spijt me voor je, maar het klinkt inderdaad alsof hij je gewoon gebruikt heeft voor de seks. Of misschien is hij geschrokken, realiseerde hij zich ineens dat je toch wel een stuk jonger bent. Ik denk dat je er weinig aan kunt doen... behalve zeggen dat voor jou de leeftijd niets uitmaakt. Maar als het voor hem wel uitmaakt, kun jij daar niets aan veranderen.
Oud 16-05-2005, 16:18
sanderlover
sanderlover is offline
oke jullie hebben gelijk ik uh laat het maar aan hem over.. kwou gewoon dat er iets aan te doen was..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:19
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 16-05-2005 @ 17:17 :
Of misschien is hij geschrokken, realiseerde hij zich ineens dat je toch wel een stuk jonger bent.
Dat kan natuurlijk ook, misschien had hij je wel helemaal niet ontmaagd als hij had geweten hoe oud je was.
Oud 16-05-2005, 16:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 16-05-2005 @ 17:15 :
Je bent 2 keer bij hem wezen slapen en je laat je gelijk maar ontmaagden door die jongen?
Dat moet je natuurlijk zelf weten, maar sjonge jonge ik vind het maar een domme actie
Volgens mij wou hij alleen een keer seks met je, ooit er aan gedacht dat ie je gewoon gebruikt heeft?
En idd wat Qimm zei, als ie je nu niet meer ziet staan valt er gewoon weinig of niks meer te doen.
Maar wat een lul zeg, eerst even met je neuken en daarna zeggen dat het toch maar niks kan worden
Hier heb ik helemaal niks meer aan toe te voegen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:21
sanderlover
sanderlover is offline
hij wist hoe oud ik was.. en toen hebben we seks gehad na een maand dus ook niet gelijk de 1e dag het bed in gedoken
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sanderlover schreef op 16-05-2005 @ 17:21 :
hij wist hoe oud ik was.. en toen hebben we seks gehad na een maand dus ook niet gelijk de 1e dag het bed in gedoken
Nee, na een hele maand nog wel.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:25
sanderlover
sanderlover is offline
als jij na een maand het GEVOEL heb dat het de ware voor je is (wat achteraf dus niet helemaal was) dan is daar toch niks mis mee
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:26
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Gefeliciteerd, je bent gebruikt
Oud 16-05-2005, 16:27
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
sanderlover schreef op 16-05-2005 @ 17:25 :
als jij na een maand het GEVOEL heb dat het de ware voor je is (wat achteraf dus niet helemaal was) dan is daar toch niks mis mee
Dus jij hebt na een maand al het gevoel gehad dat hij de ware was?
Meisje toch
Oud 16-05-2005, 16:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sanderlover schreef op 16-05-2005 @ 17:25 :
Dat blijkt wel.

Het getuigt van naïeviteit om na een maandje te denken dat iemand 'de ware' is, en al helemaal om na zo'n korte periode te denken dat je van iemand kunt 'houden'.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:30
sanderlover
sanderlover is offline
luister laat maar ik zit er niet op te w88 dat mensen ff oordelen of ik wel met hem naar bed had moeten gaan.. ik wil hem gewoon niet kwijt.. hij zei me dat hij het echt niet leuk is om de relatie te beeindigen maar hij denkt dat het geen stand houd.. dus ik voel me niet gebruikt.. alleen dat hij twijfelt omdat ik nog wat jonger ben... frustreerd me
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sanderlover schreef op 16-05-2005 @ 17:30 :
luister laat maar ik zit er niet op te w88 dat mensen ff oordelen of ik wel met hem naar bed had moeten gaan.. ik wil hem gewoon niet kwijt.. hij zei me dat hij het echt niet leuk is om de relatie te beeindigen maar hij denkt dat het geen stand houd.. dus ik voel me niet gebruikt.. alleen dat hij twijfelt omdat ik nog wat jonger ben...
Als je geen meningen wil horen die je niet aanstaan, moet je niet posten. Als je de waarheid niet aankunt, moet je je pc uitzetten. Je snapt toch wel dat dat hij niet twijfelt omdat je nog wat jonger bent? Als dát zo was geweest, had hij je een maand geleden ook niet geneukt. Nee, hij vraagt zich af hoe hij nu in Godsnaam van je af moet komen. Het is waarschijnlijk dat hij in die vakantie -toen hij dat sms'je stuurde- een ander meisje van zijn eigen leeftijd is tegengekomen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:35
sanderlover
sanderlover is offline
ander meisje.. nope don't think so.. zn zusje is vriendin vn me die had me dat anders al lang verteld.. enne ik kan de waarheid wel aan maar dat is me vraag helemaal niet het topic dat ik poste is of je argumenten hebt zoniet laat maar dan.. toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:35
Multilot
Multilot is offline
Waarom zeg je dat je 'bijna 16' bent, terwijl je ook gewoon kunt zeggen dat je 15 bent...

Verder denk ik dat hij al een besluit heeft genomen. Ik denk ook dat je zelf argumenten moet bedenken, omdat je zelf weet wat je voelt. Met alle respect, maar ik denk niet dat je tegen zijn argumenten op kunt en dus weer lekker vrijgezel bent...
Oud 16-05-2005, 16:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sanderlover schreef op 16-05-2005 @ 17:35 :
ander meisje.. nope don't think so.. zn zusje is vriendin vn me die had me dat anders al lang verteld.. enne ik kan de waarheid wel aan maar dat is me vraag helemaal niet het topic dat ik poste is of je argumenten hebt zoniet laat maar dan.. toch bedankt
We hebben geen argumenten, omdat argumenten niet zullen/kunnen werken. We proberen je in plaats daarvan de harde waarheid aan het verstand te peuteren. Natuurlijk bevalt die je niet, de waarheid is zelden leuk.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:38
sanderlover
sanderlover is offline
Citaat:
Multilot schreef op 16-05-2005 @ 17:35 :

Met alle respect, maar ik denk niet dat je tegen zijn argumenten op kunt en dus weer lekker vrijgezel bent...
daarom vraag ik dus argumenten..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:39
sanderlover
sanderlover is offline
oke toch bedankt iedereen.. kben nou niet positief ingesteld maar weet iig "de waarheid"

einde topic...
Met citaat reageren
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-05-2005 @ 17:22 :
Nee, na een hele maand nog wel.

Accepteer jij nou maar, dat je gewoon een knul hebt getroffen met het IQ van een kiezelsteen dat hem wel heel erg laat tot inzicht deed brengen dat het leeftijdsverschil mogelijk te groot is of dat meneer je gewoonweg heeft gebruikt als een leuk speeltje. Afijn, kijk maar wat hij morgen te zeggen heeft, en anders.. jammer maar helaas, niets meer aan te doen. De aardkloot is in iedergeval weer een niet-maagdelijk meisje rijker.
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sanderlover schreef op 16-05-2005 @ 16:38 :
daarom vraag ik dus argumenten..
jij kan ook niet lezen ofwel. Ze zegt dus dat geen enkel argument tegen de zijne in kan omdat hij al besloten heeft.
Oud 16-05-2005, 16:41
sanderlover
sanderlover is offline
Citaat:
HvJ schreef op 16-05-2005 @ 17:39 :

Accepteer jij nou maar, dat je gewoon een knul hebt getroffen met het IQ van een kiezelsteen dat hem wel heel erg laat tot inzicht deed brengen dat het leeftijdsverschil mogelijk te groot is of dat meneer je gewoonweg heeft gebruikt als een leuk speeltje. Afijn, kijk maar wat hij morgen te zeggen heeft, en anders.. jammer maar helaas, niets meer aan te doen. De aardkloot is in iedergeval weer een niet-maagdelijk meisje rijker.
thnxx HVJ
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2005, 16:41
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
sanderlover schreef op 16-05-2005 @ 17:39 :
oke toch bedankt iedereen.. kben nou niet positief ingesteld maar weet iig "de waarheid"

einde topic...
Jij geeft snel op, kom toch eens voor jezelf op!
Oud 16-05-2005, 16:44
sanderlover
sanderlover is offline
nee kheb vandaag btje rot dag en eigenlijk kan ik dit er dan niet bij hebben *barst bijna in janken uit* duss naj twas miss ook geen goed idee om dit nu te posten maar ik ben ff ten einde raad..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:46
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
sanderlover schreef op 16-05-2005 @ 17:44 :
nee kheb vandaag btje rot dag en eigenlijk kan ik dit er dan niet bij hebben *barst bijna in janken uit* duss naj twas miss ook geen goed idee om dit nu te posten maar ik ben ff ten einde raad..
'I will survive' opzetten en keihard meezingen en over een uur weerkomen
Oud 16-05-2005, 16:47
sanderlover
sanderlover is offline
nee kga lekker me bed in en slapen tot het volgende week is.. naj lief bedoeld iig
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:51
Verwijderd
Citaat:
sanderlover schreef op 16-05-2005 @ 17:30 :
luister laat maar ik zit er niet op te w88 dat mensen ff oordelen of ik wel met hem naar bed had moeten gaan.. ik wil hem gewoon niet kwijt.. hij zei me dat hij het echt niet leuk is om de relatie te beeindigen maar hij denkt dat het geen stand houd.. dus ik voel me niet gebruikt.. alleen dat hij twijfelt omdat ik nog wat jonger ben... frustreerd me
Dat hij je 1 smsje stuurt getuigt niet echt van dapperheid zeg!

Super onpersoonlijk en eerder een vorm van lafheid en om afstand te scheppen denk ik. Iemand die zo laag met je omgaat, verdient jouw aandacht niet. Natuurlijk zie jij het anders, omdat je gek van hem bent, maar ik denk net als de anderen dat hij je slechts als lustobject heeft gebruikt.

Daarom krijg je hem ook met de allerbeste argumenten niet terug. Je was voor hem slechts een tussendoortje. Uitkijken met wat voor gasten je omgaat dus, ook al doen ze nog zo leuk en aardig!

Waarom moest er meteen na 1 maand al het bed ingedoken worden? Je kent hem na 1 maand niet eens, ook al denk je van wel...

Verder past je verhaal wel bij deze thread:
http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=1

Echt, als je mijn dochter zou zijn, dan zou ik wel eens een pittig gesprekje willen hebben met die "vriend"
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:51
WolterB
WolterB is offline
Als hij niet meer wil, kan je iemand niet overtuigen

Liefde moet van 2 kanten komen, komt het nog maar van 1 kant, dan werkt het niet, hoveel argumenten je ook verzint
Oud 16-05-2005, 17:50
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind dat er hier wel flauw gereageerd wordt. Jullie zien alles zo zwart-wit.
Ik kan me voorstellen dat die jongen na 1,5 maand wat met jou gehad te hebben zegt dat het leeftijdsverschil misschien toch te groot is.
In het begin van je relatie ken je elkaar nog niet zo goed en is alles wat je met elkaar doet. Wanneer je langer met elkaar gaat, leer je elkaar steeds beter kennen, en dus ook iemands minpunten.
Misschien dat hij nu na 1,5 maand inziet dat jij inderdaad nog wat jong voor hem bent. Dat is klote, maar dat zul je dan toch moeten accepteren.
Oud 16-05-2005, 17:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Of wij zijn gewoon realistisch.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 17:54
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-05-2005 @ 18:51 :
Of wij zijn gewoon realistisch.
Ik vind dat niet realistisch. Je bekijkt de situatie maar vanuit één oogpunt. Ik vind dat je mijn stuk zou moeten lezen en zoals ik de situatie bekijk kan het ook zijn. Ook mijn situatie is realistisch gezien. Je moet niet alles zo generaliseren...
Oud 16-05-2005, 18:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 16-05-2005 @ 18:54 :
Ik vind dat niet realistisch. Je bekijkt de situatie maar vanuit één oogpunt. Ik vind dat je mijn stuk zou moeten lezen en zoals ik de situatie bekijk kan het ook zijn. Ook mijn situatie is realistisch gezien. Je moet niet alles zo generaliseren...
Jij vind jouw stukje realistisch. Ik vind het naiëf. Verschil in opvatting. Zullen we het daarbij laten?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 16-05-2005 @ 18:54 :
Zeker is dat wat jij zegt ook realistisch. Zo zou het ook kunnen zijn.
Alleen ga je dan van de "goedheid/onschuldigheid" van de persoon uit.

Probleem vind ik echter dat die jongen via 1 SMSje iets van zich laat horen. Dat is wel heel erg gemakkelijk vind ik zelf.

Zelf ga ik altijd uit van de goedheid van iemand, maar het schijnt mode te zijn tegenwoordig om meiden snel even te gebruiken en te dumpen. Dumpmiddelen zijn ook oa.: MSN, SMS enz.

Een eerlijk gesprek wordt niet meer met de meisjes gevoerd.
Daar kan ik echt niet tegen. Eerlijkheid voor alles vind ik zelf.

Teveel meisjes worden gebruikt en zitten dan met de tranen...vandaar dat ik niet meer zo geloof in dit soort jongens met goede bedoelingen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 18:29
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-05-2005 @ 17:32 :
Als je de waarheid niet aankunt, moet je je pc uitzetten.
Dus jij weet (aan de hand van een verhaaltje van 12 lijntjes), beter dan haar (die tenslotte alles meemaakt en anderhalve maand close met die jongen leeft) wat de waarheid is?

Citaat:
Je snapt toch wel dat dat hij niet twijfelt omdat je nog wat jonger bent? Als dát zo was geweest, had hij je een maand geleden ook niet geneukt. Nee, hij vraagt zich af hoe hij nu in Godsnaam van je af moet komen. Het is waarschijnlijk dat hij in die vakantie -toen hij dat sms'je stuurde- een ander meisje van zijn eigen leeftijd is tegengekomen.
Wie zegt dat hij niet echt twijfelt om haar leeftijd, met alle respect; maar daar kan jij toch geen knijt van afweten? En het kan best zijn dat hij pas na anderhalve maand beseft dat ze te jong is, ookal heeft hij haar al "geneukt". Ik heb zelf in de situatie gezeten, en dat was spijt na 6 maanden... En wij hadden na twee weken al geneukt. Jij vertelt het grof, ik ook. (Ondertussen zijn we al twee en en half jaar over dat leeftijdsverschil (van 4 jaar), en zijn we meer dan 3 jaar samen)

Mooi van je, dat je een situatie zo duidelijk kan beschrijven aan de hand van een kort verhaal.

Zo, dit was even kritiek (sorry kon het niet laten). Mijn advies; praat ervover met hem, hij is de enige waavan je de waarheid kan te weten komen.

Laatst gewijzigd op 16-05-2005 om 18:34.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 18:55
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Als je geen meningen wil horen die je niet aanstaan, moet je niet posten. Als je de waarheid niet aankunt, moet je je pc uitzetten. Je snapt toch wel dat dat hij niet twijfelt omdat je nog wat jonger bent? Als dát zo was geweest, had hij je een maand geleden ook niet geneukt. Nee, hij vraagt zich af hoe hij nu in Godsnaam van je af moet komen. Het is waarschijnlijk dat hij in die vakantie -toen hij dat sms'je stuurde- een ander meisje van zijn eigen leeftijd is tegengekomen.
M.A., je bent n beetje een gevoelloze zak. Dat je gelijk hebt (vind ik wel) wil nog niet zeggen dat je iemand kan afsnauwen die het met dat specifieke onderwerp op dit moment moeilijk heeft, enkel en alleen omdat ze het waarschijnlijk niet kan bevatten [waar dat dan ook te maken mee moge hebben]. Compassie en zachtaardigheid zijn geen zonden hoor...

maargoed even ontopic; Ik zou me als ik jou was niet langer drukmaken om die gast, het is duidelijk dat ie niet veel om je geeft, anders had ie wel andere methoden gebruikt dan 1 sms'je (hoeveel info kan je in godsnaam in 1 sms'je zetten waarmee je zoveel onrust teweeg kan brengen...best knap). He's just not that into you. En dan kan jij hem wel leuk vinden etc enz...maar dat veranderd niks aan de situatie. Lijkt me toch sterk dat je een relatie wilt hebben waarin de liefde maar van 1 kant komt?
Dussss...heel hard wegrennen en nooit meer omkijken. Er zijn duizenden anderen die vast veel betere dingen met je voor hebben dan hij...pure tijdverspilling.
succes
Oud 16-05-2005, 18:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 16-05-2005 @ 19:29 :
Dus jij weet (aan de hand van een verhaaltje van 12 lijntjes), beter dan haar (die tenslotte alles meemaakt en anderhalve maand close met die jongen leeft) wat de waarheid is?
Ik denk zeker dat ik er een beter beeld van heb. Ik ben tenslotte niet vertroebeld door de verliefdheid, die dit meisje wél ondervindt.

Citaat:
Wie zegt dat hij niet echt twijfelt om haar leeftijd, met alle respect; maar daar kan jij toch geen knijt van afweten? En het kan best zijn dat hij pas na anderhalve maand beseft dat ze te jong is, ookal heeft hij haar al "geneukt". Ik heb zelf in de situatie gezeten, en dat was spijt na 6 maanden... En wij hadden na twee weken al geneukt. Jij vertelt het grof, ik ook. (Ondertussen zijn we al twee en en half jaar over dat leeftijdsverschil (van 4 jaar), en zijn we meer dan 3 jaar samen)

Mooi van je, dat je een situatie zo duidelijk kan beschrijven aan de hand van een kort verhaal.
Ik ken mannen. Ik heb vaker van deze situaties gehoord. En iedere keer bleek het weer: het ging de vent erom het jonge meisje te gebruiken. Zodoende is de kans dat ik gelijk heb aanzienlijk groter.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 18:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kaa schreef op 16-05-2005 @ 19:55 :
M.A., je bent n beetje een gevoelloze zak. Dat je gelijk hebt (vind ik wel) wil nog niet zeggen dat je iemand kan afsnauwen die het met dat specifieke onderwerp op dit moment moeilijk heeft, enkel en alleen omdat ze het waarschijnlijk niet kan bevatten [waar dat dan ook te maken mee moge hebben]. Compassie en zachtaardigheid zijn geen zonden hoor...
Euhm...? Heb ik iets gemist? Waar snauw ik iemand af? Ik zie het niet. Ik ben duidelijk. Dat is iets anders. Ik wil niemand kwetsen. Mensen vatten het alleen vaak zo op. Ach ja, dat zal je altijd wel houden op een forum, waar je iemand's tekst alleen kunt interpreteren.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 18:59
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-05-2005 @ 19:56 :
Ik denk zeker dat ik er een beter beeld van heb. Ik ben tenslotte niet vertroebeld door de verliefdheid, die dit meisje wél ondervindt.

Ik ken mannen. Ik heb vaker van deze situaties gehoord. En iedere keer bleek het weer: het ging de vent erom het jonge meisje te gebruiken. Zodoende is de kans dat ik gelijk heb aanzienlijk groter.

De mensen die die "psychologische boekjes" schrijven hebben ook geen vertroebelde blik van verliefdheid. Dus wat jij in jouw eerste alinea schrijft is onzin.

Omdat JIJ dus alleen maar zulke situaties heb meegemaakt, is jouw kans AANZIENLIJKE GROTER dan die van ons. Wat als wij het nu veel vaker dan jij heel ANDERS hebben meegemaakt?

God, wat ben jij oppervlakkig
Oud 16-05-2005, 19:02
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-05-2005 @ 19:58 :
Euhm...? Heb ik iets gemist? Waar snauw ik iemand af? Ik zie het niet. Ik ben duidelijk. Dat is iets anders. Ik wil niemand kwetsen. Mensen vatten het alleen vaak zo op. Ach ja, dat zal je altijd wel houden op een forum, waar je iemand's tekst alleen kunt interpreteren.
Als je er zo bewust van bent dat jouw teksten op een verkeerde manier kunnen worden geinterpreteerd, snap ik niet waarom je de moeite niet neemt om je wijze raad op een (in alle omstandigheden) subtiele en duidelijke manier te formuleren.
Of heb je je die sarcastische ondertoon zo eigen gemaakt, dat je het zelf niet eens meer door hebt?
Oud 16-05-2005, 19:03
ilse
ilse is offline
sorry, ik denk toch dat hij je gebruikt heeft.. zo lijkt het iig. maar jij kent hem, en wij niet.
Oud 16-05-2005, 19:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ten eerste: kalmeer eventjes. Je zit je volgens mij ongelooflijk te regeren, terwijl dat volgens mij nergens voor nodig is. Volgens mij interpreteer je m'n posts verkeerd.

Citaat:
Loezzel schreef op 16-05-2005 @ 19:59 :
Omdat JIJ dus alleen maar zulke situaties heb meegemaakt, is jouw kans AANZIENLIJKE GROTER dan die van ons. Wat als wij het nu veel vaker dan jij heel ANDERS hebben meegemaakt?

God, wat ben jij oppervlakkig
Nee, je interpreteert het verkeerd. Ik ga van het slechtste uit, omdat ik altijd uitga van het slechte in de mens. Als ik jouw posts lees, ga jij blijkbaar uit van het goede. Ervaring -mijn ervaring inderdaad- leert dat het slechtste meestal klopt. Misschien heb jij wel heel veel meer ervaring met het goede. Daar zet ik weer heel veel ervaring van veel vrienden/kennissen tegenover die het slechte weer hebben meegemaakt. Bovendien: als je van het slechtste uitgaat, kan het uiteindelijk alleen maar meevallen, toch?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 19:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kaa schreef op 16-05-2005 @ 20:02 :
Als je er zo bewust van bent dat jouw teksten op een verkeerde manier kunnen worden geinterpreteerd, snap ik niet waarom je de moeite niet neemt om je wijze raad op een (in alle omstandigheden) subtiele en duidelijke manier te formuleren.
Of heb je je die sarcastische ondertoon zo eigen gemaakt, dat je het zelf niet eens meer door hebt?
Waarom moet ík me aanpassen aan mensen die mijn teksten verkeerd interpreteren? Waarom kunnen de mensen niet proberen mijn teksten op de juiste manier te interpreteren?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 19:07
El Kim
El Kim is offline
Zeikerd.
Oud 16-05-2005, 19:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
El Kim schreef op 16-05-2005 @ 20:07 :
Zeikerd.
Right back at ya.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 19:09
El Kim
El Kim is offline
Kun je niet eens origineel zijn?
Oud 16-05-2005, 19:09
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-05-2005 @ 20:04 :
Ten eerste: kalmeer eventjes. Je zit je volgens mij ongelooflijk te regeren, terwijl dat volgens mij nergens voor nodig is. Volgens mij interpreteer je m'n posts verkeerd.

Nee, je interpreteert het verkeerd. Ik ga van het slechtste uit, omdat ik altijd uitga van het slechte in de mens. Als ik jouw posts lees, ga jij blijkbaar uit van het goede. Ervaring -mijn ervaring inderdaad- leert dat het slechtste meestal klopt. Misschien heb jij wel heel veel meer ervaring met het goede. Daar zet ik weer heel veel ervaring van veel vrienden/kennissen tegenover die het slechte weer hebben meegemaakt. Bovendien: als je van het slechtste uitgaat, kan het uiteindelijk alleen maar meevallen, toch?
Vind ik niet... Dan heb je alleen maar een negatieve kijk op de wereld. Lijkt me niet dat jij nu bepaald een vrolijk leventje hebt...
Ik vind namelijk idd dat je beter het goede van de mens moet inzien, maar je moet wel realistisch blijven. Ik krijg namelijk weinig tegenvallers van mensen of bepaalde omstandigheden in het dagelijkse leven.
Als je kijkt naar mijn reacties op dit forum ben ik dan misschien naïef. Maar op forums is de situatie ook nooit totaal en volledig beschreven.
Oud 16-05-2005, 19:11
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-05-2005 @ 20:06 :
Waarom moet ík me aanpassen aan mensen die mijn teksten verkeerd interpreteren? Waarom kunnen de mensen niet proberen mijn teksten op de juiste manier te interpreteren?
je kunt ook gewoon toegeven dat sympathie niet een van je sterkste kanten is

je zou je misschien willen aanpassen omdat dat aardig is, menselijk, je weet wel (of misschien ook niet)...Maar daar weet jij duidelijk niet veel van dan als je dat niet inziet.
Reageren

Regels voor berichten