Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat moet je natuurlijk zelf weten, maar sjonge jonge ik vind het maar een domme actie ![]() Volgens mij wou hij alleen een keer seks met je, ooit er aan gedacht dat ie je gewoon gebruikt heeft? En idd wat Qimm zei, als ie je nu niet meer ziet staan valt er gewoon weinig of niks meer te doen. Maar wat een lul zeg, eerst even met je neuken en daarna zeggen dat het toch maar niks kan worden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Meisje toch ![]()
||
Citaat:
![]() Het getuigt van naïeviteit om na een maandje te denken dat iemand 'de ware' is, en al helemaal om na zo'n korte periode te denken dat je van iemand kunt 'houden'. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Accepteer jij nou maar, dat je gewoon een knul hebt getroffen met het IQ van een kiezelsteen dat hem wel heel erg laat tot inzicht deed brengen dat het leeftijdsverschil mogelijk te groot is of dat meneer je gewoonweg heeft gebruikt als een leuk speeltje. Afijn, kijk maar wat hij morgen te zeggen heeft, en anders.. jammer maar helaas, niets meer aan te doen ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Super onpersoonlijk en eerder een vorm van lafheid en om afstand te scheppen denk ik. Iemand die zo laag met je omgaat, verdient jouw aandacht niet. Natuurlijk zie jij het anders, omdat je gek van hem bent, maar ik denk net als de anderen dat hij je slechts als lustobject heeft gebruikt. Daarom krijg je hem ook met de allerbeste argumenten niet terug. Je was voor hem slechts een tussendoortje. Uitkijken met wat voor gasten je omgaat dus, ook al doen ze nog zo leuk en aardig! Waarom moest er meteen na 1 maand al het bed ingedoken worden? Je kent hem na 1 maand niet eens, ook al denk je van wel... Verder past je verhaal wel bij deze thread: http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=1 Echt, als je mijn dochter zou zijn, dan zou ik wel eens een pittig gesprekje willen hebben met die "vriend" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen ga je dan van de "goedheid/onschuldigheid" van de persoon uit. Probleem vind ik echter dat die jongen via 1 SMSje iets van zich laat horen. Dat is wel heel erg gemakkelijk vind ik zelf. Zelf ga ik altijd uit van de goedheid van iemand, maar het schijnt mode te zijn tegenwoordig om meiden snel even te gebruiken en te dumpen. Dumpmiddelen zijn ook oa.: MSN, SMS enz. Een eerlijk gesprek wordt niet meer met de meisjes gevoerd. Daar kan ik echt niet tegen. Eerlijkheid voor alles vind ik zelf. Teveel meisjes worden gebruikt en zitten dan met de tranen...vandaar dat ik niet meer zo geloof in dit soort jongens met goede bedoelingen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Mooi van je, dat je een situatie zo duidelijk kan beschrijven aan de hand van een kort verhaal. ![]() Zo, dit was even kritiek (sorry kon het niet laten). Mijn advies; praat ervover met hem, hij is de enige waavan je de waarheid kan te weten komen. Laatst gewijzigd op 16-05-2005 om 18:34. |
![]() |
||
Citaat:
maargoed even ontopic; Ik zou me als ik jou was niet langer drukmaken om die gast, het is duidelijk dat ie niet veel om je geeft, anders had ie wel andere methoden gebruikt dan 1 sms'je (hoeveel info kan je in godsnaam in 1 sms'je zetten waarmee je zoveel onrust teweeg kan brengen...best knap). He's just not that into you. En dan kan jij hem wel leuk vinden etc enz...maar dat veranderd niks aan de situatie. Lijkt me toch sterk dat je een relatie wilt hebben waarin de liefde maar van 1 kant komt? Dussss...heel hard wegrennen en nooit meer omkijken. Er zijn duizenden anderen die vast veel betere dingen met je voor hebben dan hij...pure tijdverspilling. succes
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De mensen die die "psychologische boekjes" schrijven hebben ook geen vertroebelde blik van verliefdheid. Dus wat jij in jouw eerste alinea schrijft is onzin. Omdat JIJ dus alleen maar zulke situaties heb meegemaakt, is jouw kans AANZIENLIJKE GROTER dan die van ons. Wat als wij het nu veel vaker dan jij heel ANDERS hebben meegemaakt? God, wat ben jij oppervlakkig ![]()
||
Citaat:
Of heb je je die sarcastische ondertoon zo eigen gemaakt, dat je het zelf niet eens meer door hebt?
||
Ten eerste: kalmeer eventjes. Je zit je volgens mij ongelooflijk te regeren, terwijl dat volgens mij nergens voor nodig is. Volgens mij interpreteer je m'n posts verkeerd.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind namelijk idd dat je beter het goede van de mens moet inzien, maar je moet wel realistisch blijven. Ik krijg namelijk weinig tegenvallers van mensen of bepaalde omstandigheden in het dagelijkse leven. Als je kijkt naar mijn reacties op dit forum ben ik dan misschien naïef. Maar op forums is de situatie ook nooit totaal en volledig beschreven.
||
Citaat:
![]() je zou je misschien willen aanpassen omdat dat aardig is, menselijk, je weet wel (of misschien ook niet)...Maar daar weet jij duidelijk niet veel van dan ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Watvoor single ben jij? Bloem | 140 | 09-10-2007 08:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Falsificatie toegepast op bestaan god Verwijderd | 161 | 01-06-2006 12:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Grondwet] Wat heb je nu daadwerkelijk gestemd (tevens nabespreking) Draakje83 | 352 | 06-06-2005 21:33 | |
Teveel toeval: er moet een hogere macht/kracht bestaan Verwijderd | 181 | 03-06-2004 11:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Sinterklaas afschaffen?? toby | 102 | 04-11-2003 14:22 | |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |