Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik geef het gedicht aan haar op vrijdag, dan is de 1 jaar viering. Ik denk dat je suggestie voor de verandering van 'dat' in 'of' een stuk beter is. maar toch kan die ander ook naar mijn mening....dacht ik ![]() Ik zocht erg naar een geschikt gedichtje. dus wanneer iemand dit echt een k*t gedicht vind mag hij/zij dat vinden. Ik hoop alleen dat het wel 'mooi' genoeg is voor een relatie met probleempjes .... thanks!
|
Ik vind hem lief! En ik zou het geweldig vinden om zo'n gedicht te krijgen van iemand. Je verwoord dingen mooi en eenvoudig, en ik denk dat juist de eenvoudigheid het gedicht kracht geeft!
Het heeft geen nut om kritiek te geven over verrassingselementen, beeldspraak, klankspellen, ed. Want je geeft zelf al aan dat het daar niet om gaat! Ik moet ook eerlijk zeggen dat het al moeilijk genoeg is om simpel te schrijven, als je gewend bent diepzinnigere gedichten te schrijven, maar het gaat je goed af! Gefeliciteerd met jullie 1 jaar samenzijn! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Het stond laatst ook in de metro: de meeste mensen lezen liever clichés dan grootse poëtische kunstwerken. Dat zegt toch wel weer een hoop over ons ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ja, ik vind het wel een lief gedichtje, zeker als je dat van iemand zou krijgen, heb je er toch wat meer gevoel bij...
![]() en de gedachte die me stuurt Dat jij de liefste bent. Nog altijd. zou ik anders doen namelijk en de gedachte die me stuurt Jij bent de liefste. Nog altijd. staat volgens mij wat krachtiger, maar je moet het natuurlijk zelf weten ik ken je vriendin niet. khoop dat ze het heel mooi vind! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Korte gedichtentopic #2 vidaaa | 500 | 01-01-2009 18:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Mark Almighty | 500 | 21-11-2006 19:32 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Nederlands Patriottisme (Koninginnedag) Evito | 128 | 06-05-2003 22:43 | |
Psychologie |
Kennis als fatale kerncompetentie Unexplained | 43 | 10-11-2002 04:31 |