Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wacht het een beetje af. Ze is duidelijk geschrokken, en daarvan moet ze eerst bijkomen. Ik zou zelf ook wel schrikken als mijn kind op d'r vijftiende seksueel actief was (het kind dat ik nog moet krijgen ooit... misschien). Tja ik vind dat jong maar die leeftijd wordt steeds lager. Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat na 2 maanden verkering al wilt, maarja ieder mens is anders. Jij kan zeggen of je daar oud genoeg voor bent, maar als je dan ook seks met hem hebt, zou je moeder er toch op een gegeven moment wel achter komen. En daar zal zij sowieso wel over willen spreken. Misschien had je je moeder beter eerst even erover kunnen spreken, dat je voelde dat je eraan toe was (wat een vreselijke zin). Luister naar wat zij erover te zeggen heeft, haar bezwaren. Waarom vindt ze het zo erg? En ook: Waarom zit ze door jouw spullen te rommelen? Zij wil zelf toch ook dat haar privacy wordt gerespecteerd?
||
Citaat:
![]() ![]() Gelukkig wist mijn moeder dat ik verder wel een 'braaf' meisje was, dus ze draaide wel bij ![]() ![]()
||
Citaat:
1. Kinderen die roepen dat ze oud genoeg ergens voor zijn zullen de moederlijke gevoelens van je moeder alleen maar kwadrateren. 2. Jouw moeder moet wegblijven uit je prive-leven. ![]() 3. Overleg/Praat er mee met je moeder en wijs d'r misschien eens op 't feit dat ze een beetje laat is je zo de les te lezen ('tis al gebeurd enzo). Ik denk namelijk dat overbeschermende ouders averechts werken (zonder condoom doen, bijv. omdat er dan geen condoom te ontdekken valt (niet doen ![]() De beste reactie die je moeder kan tonen nu is je beschermen, natuurlijk. Bijv es over de pil hebben als je al zo ver gevorderd bent. Zorgen dat je niet in diepe shit komt, i.p.v. maar nee roepen. 4. Rustig de tijd nemen om iets te typen en gewoon nederlands gebruiken is ![]() 5. Veel succes ermee en hopelijkkrijg je d'r wat rustiger. En misschien moet je even niet dat soort dingen uitspoken met je vriend totdat je moeder gecalmeerd bent, je bent namelijk nog maar 15. Als ik mijn kleine broertje voor me zie (die is ook 15), dan hoop ik vooral dat ie (mocht ie een vriendin krijgen) rustig aan doet. 2 maanden is errug snel.
||
Citaat:
magoe, ontopic, het is denk ik toch het beste om gewoon te praten met je moeder/ouders en als je niet met ze kan praten, lijkt me dat er wel meer fout zit ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen madeliefjew | 6 | 22-02-2014 15:39 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Doefus | 34 | 19-12-2004 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet k doen??? Help!!! kanepower | 17 | 09-12-2003 18:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Liefde & Relatie |
wat moet k doen :( jenniffer | 17 | 01-03-2003 12:06 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? vetje | 10 | 24-10-2002 09:48 |