Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2005, 17:49
*zingzing*
*zingzing* is offline
Ik heb afgelopen zomer een hele leuke jongen leren kennen op vakantie. Na de vakantie hebben we veel contact gehouden en dat werd langzaam een beetje verliefd (op vakantie voelde hij meer voor mij dan ik voor hem, maar de klik was er wel). We hebben een keer afgesproken en vijf maanden later nog twee keer. Het was allemaal moeilijk met afspreken omdat we zover weg wonen (2,5 uur reizen in totaal) en hij werkt op zondag en ik op zaterdag en dan nog school enzo. Niet echt een makkie. Maar goed we hadden wel iedere dag contact en die keren dat we samen waren, waren echt top! (de nachten ook trouwens). Hij belde me laatst op om te zeggen dat hij het niet meer aankon, dat hij teveel voelde en dat hij zich veel te rot voelde als we elkaar maar een keer per maand konden zien. Ik vond dat ook wel maar ik wilde het wel volhouden. Hij zei dat hij dat niet kon, dus nu spreken we niet meer af. Over vier maanden ga ik op kamers en studeren we in dezelfde stad.. hij zei dat hij het dan opnieuw wilde proberen met mij, maar zo'n belofte kan je toch niet maken... Maar nou vragen ik jullie... geloven jullie daarin? Er kan zoveel gebeuren.. maar ik wil niets liever dan dat we weer bij elkaar komen. We hebben momenteel geen contact om het niet te moeilijk te maken.
Oud 05-05-2005, 17:52
Retteketet
Retteketet is offline
Wie niet waagt, wie niet wint. als ik jullie was, zou ik gewoon contact houden, maar gewoon even niet afspreken. msn/mail/bel kan geen kwaad toch? en als jullie over 4 maanden dichter bij elkaar zijn, kun je altijd iets proberen. en als het mislukt, dan is het niet anders.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 18:59
Thee Muts
Thee Muts is offline
Als ik voor mijn gevoel in een goede relatie zou zitten, waarin alleen de afstand een probleem zou vormen, maar met het vooruitzicht op het feit dat dat straks niet meer het geval is, zou ik het persoonlijk niet af gaan kappen voor die tijd. Dan zou ik echt wel de energie hebben om het ook die 4 maandjes nog vol te houden, wetende dat het daarna alleen maar makkeijker gaat worden.

Dus de keuze om er nu mee te stoppen (en helemaal geen contact meer te hebben) en over 4 maanden verder te zien terwijl de relatie gewoon goed is, vind ik een beetje raar.

Maar goed, die keuze hebben jullie nou eenmaal gemaakt, dus meer dan afwachten hoe het straks verder gaat, kun je niet doen denk ik. En wat er in die tussentijd allemaal kan/gaat gebeuren, ligt maar net aan hoe feit waarvoor jij je allemaal openstelt. En voor hem geldt hetzelfde, dat is een keuze die jullie alleen maar voor jezelf kunnen maken.
Oud 05-05-2005, 19:27
Kaa
Kaa is offline
hmmm beetje vreemd dat hij nu niet even vier maanden door de zure appel heen wil bijten...maar OVER vier maanden het wel nog n keertje wil proberen? wat wil hij in die vier maanden uitspoken dan?...Wat n zeur, die tijd is toch zo voorbij?
Oud 05-05-2005, 20:34
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Kaa schreef op 05-05-2005 @ 20:27 :
hmmm beetje vreemd dat hij nu niet even vier maanden door de zure appel heen wil bijten...maar OVER vier maanden het wel nog n keertje wil proberen? wat wil hij in die vier maanden uitspoken dan?...Wat n zeur, die tijd is toch zo voorbij?
gezien het feit dat die jongen het nog wil proberen denk ik niet dat hij in die 4 maanden er nog op los gaat scharrelen want anders liet hij het wel helemaal afweten.
en zo raar vind ik het niet dat je het niet aankan om elkaar zo lang niet te zien, dan lijkt het me wel even goed om elkaar even niet te zien of te spreken. dan kan het een beetje zakken al die gevoelens enzo.
volgens mij is deze jongen in kwestie gewoon super 'gevoelig'
Oud 06-05-2005, 09:55
Pwned
Pwned is offline
Citaat:
Retteketet schreef op 05-05-2005 @ 18:52 :
Wie niet waagt, wie niet wint. als ik jullie was, zou ik gewoon contact houden, maar gewoon even niet afspreken. msn/mail/bel kan geen kwaad toch? en als jullie over 4 maanden dichter bij elkaar zijn, kun je altijd iets proberen. en als het mislukt, dan is het niet anders.
Denk dat Retteketet wel gelijk heeft. 4 maanden zijn zo voorbij (zeker als je iets hebt om naar uit te kijken). Wel contact houden, maar elkaar 4 maanden niet zien, en dan zijn jullie eindelijk bij elkaar en wordt het vast een prachtrelatie
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 10:36
Verwijderd
4 maanden is niet zoveel en je kunt het proberen. Iets zomaar laten lopen is altijd kut en er kan best een kansje in zitten. Sluit je alleen niet helemaal af van andere personen op dat gebied, want dat is nou ook weer niet nodig.

Ik heb er zelf ook een tijdje over nagedacht, maar als er geen medewerking is ga ik (ook) niet meer wachten. Jammer dan, zijn meer vissen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 10:51
WolterB
WolterB is offline
Het kan wel, maar zonder enig contact lijkt het me wel heel erg moeilijk. Dat hij wil wachten zegt iig dat hij wat voor je voelt, maar waarom hij 4 maanden pauze erin wil gooien snap ik niet echt. Je kunt toch zeker wel contact houden, ondanks afstand en het bijna niet af kunnen spreken.
Oud 08-05-2005, 12:54
*zingzing*
*zingzing* is offline
Ja goed we hebben nu wel een beetje contact, en ik ben degene die dat niet wil omdat ik dat moeilijk vind, hij wil wel contact houden (ff toevoeging)
Oud 11-05-2005, 10:02
JJ13
JJ13 is offline
ik zou contact houden en er over 4 maanden helemaal voor gaan.
Reageren

Regels voor berichten