Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2005, 16:05
vans
vans is offline
Mijn exvriend en ik hebben het samen 6 maanden uitgehouden, todat ik het gevoel had dat hij mij leuker vond dan andersom en dus maakte ik het uit. Na een paar maanden kreeg hij een nieuw vriendinnetje: Judith.
Ik erger me nog steeds mateloos aan haar, maar zie ook wel in dat dat kan komen doordat ze het nieuwe vriendinnetje van mn ex is. Langzaam ben ik hem weer leuk gaan vinden, terwijl ik hem elke dag tegen haar aan zag kwijlen. Ze zijn nu 6 maanden bij elkaar en ik ben nog steeds hopeloos verliefd op hem.
2 weken geleden heb ik hem 's avonds opgebeld en gevraagd oftie een film kwam kijken, en daar had hij wel zin in. Ik heb toen hij wegging tegen hem gezegd dat ik actie had ondernomen als hij vrijgezel was. Hij zij dat ie dat niet erg gevonden had en dat ie wel even schijt aan haar kon hebben. Ik heb hem tegen mijn wil in de deur uit geperst met de mededeling dat ik hem wel zou zoenen als hij vrijgezel was.
Elke keer als we nu samen zijn maakt hij opmerkingen over het uitmaken met zn vriendin, maar er gebeurt niks! Ik zit er maar over te denken of ik nou wel op hem moet wachten of niet... enige suggesties??

Alicia: volgende keer iets meer letten op hoofdletters en interpunctie

Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 20:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2005, 16:14
Verwijderd
En nu die enter gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 16:22
jet
jet is offline
en wachten tot hij het uitmaakt
Oud 07-05-2005, 16:27
Rieno
Rieno is offline
nja, als hij echt nog verliefd was op zn vriendin nu...zou hij niet 'even schijt aan haar' kunnen hebben..dus echt lang zal dat vast niet meer duren lijkt me
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 16:30
Cookie
Cookie is offline
ik denk dat hij t ook ff niet meer weet.
hij vind haar leuk
jou eigenlijk ook nog wel. ik denk dat hij het nog wel aan ziet komen dat het uit gaat met zijn vriendin en dan jou weer 'neemt'
Oud 07-05-2005, 17:34
snoodaard
snoodaard is offline
Je bent een vrouw. Het is logisch dat je hem pas wilt als je hem niet krijgen kan. Gewoon die relatie kapot maken. Egoïsme is maar een woord.

Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:41
Verwijderd
volgens mij ben je niet echt verliefd maar kun je het gewoon niet uitstaan dat hij een nieuwe vriendin heeft - je hebt het destijds toch niet voor niets uitgemaakt?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:54
elledc
elledc is offline
het zal misschien aan mij liggen maar voor je ex vriend lijkt het wel hetzelfde wie hij krijgt. Jij maakt het uit, hij gaat lopen met 'n ander, jij wil hem terug, hij misschien jou ook wel, of misschien ook niet.
Noemen we dit nou liefde?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:14
RockaholiC
RockaholiC is offline
zzz
Oud 07-05-2005, 18:15
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 07-05-2005 @ 19:14 :
zzz
*maakt wakker* zit hier een meisje dat graag tips wil...of je haar wil helpen
Oud 07-05-2005, 18:16
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 07-05-2005 @ 19:15 :
*maakt wakker* zit hier een meisje dat graag tips wil...of je haar wil helpen
oh jeetje dat had ik nog niet begrepen
Oud 07-05-2005, 18:24
WolterB
WolterB is offline
niet verder stoken in die relatie en geen oogkleppen meer op houden
Oud 07-05-2005, 22:14
Multilot
Multilot is offline
waarom heb je het toen uitgemaakt??
Wil je hem niet alleen maar terug omdat hij nu een moeilijk object is en je even wilt bewijzen dat je leuker bent dan die Judith? Opzich geeft het een kick als het lukt hem terug te krijgen, maar denk ook even aan de menselijke kant van het verhaal.
Oud 07-05-2005, 22:33
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 07-05-2005 @ 18:34 :
Je bent een vrouw. Het is logisch dat je hem pas wilt als je hem niet krijgen kan. Gewoon die relatie kapot maken. Egoïsme is maar een woord.
Ik kan het niet beter zeggen...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 23:03
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Alex schreef op 07-05-2005 @ 23:33 :
Ik kan het niet beter zeggen...
Ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 13:15
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 07-05-2005 @ 18:34 :
lang leve de generallisatie.. Ze is nog een 40, ze is 16. Overdrijf alsjeblieft niet zo. Jezus wat een onzin
Oud 08-05-2005, 13:20
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 07-05-2005 @ 18:41 :
volgens mij ben je niet echt verliefd maar kun je het gewoon niet uitstaan dat hij een nieuwe vriendin heeft - je hebt het destijds toch niet voor niets uitgemaakt?
Dat denk ik ook. Niet op hem wachten, je hebt het niet voor niets uitgemaakt en waarschijnlijk vind je hem niet eens leuk meer als het eenmaal uit is met die Judith. Gewoon afstand nemen
Oud 08-05-2005, 13:21
blupp
blupp is offline
Er zijn wel veel vrouwen/meiden die dat doen hoor..ze willen perse een vriendje op zo een manier dus gaan ze proberen die relatie stuk te krijgen of ze hopen dat het snel uitgaat.
Maja..jongens zullen ook wel zo zijn, conclusie: Idd generalisatie
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 15:19
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 07-05-2005 @ 18:41 :
Inderdaad
Oud 09-05-2005, 20:06
jongen
jongen is offline
Aan je verhaal te horen, denk ik dat hij het allemaal niet zo serieus neemt. Als hij verliefd zou zijn op zijn vriendin zou hij nooit zoiets tegen jou zeggen, maar als hij jou echt leuk zou vinden, zou hij zijn vriendin wel dumpen.
Als ik jou was zou ik hem maar om duidelijkheid vragen, want op dit moment misleid hij iedereen en daar moet hij mee ophouden. Daar kan jij voor zorgen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 23:03
Verwijderd
Afblijven die handel, tssk... Hoe zou jij het vinden als jij die Judith was? Laat hem maar lekker eerst een keuze maken, en tot dat hij eindelijk weer weet wat hij wil, kan je altijd (als je dat echt wilt) blijven wachten.
En inderdaad, het is niet voor niets je ex. Misschien tijd voor een geheugen opfrissertje?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 23:17
bracelance
bracelance is offline
De vraag is wat zou jij willen dat een ander meisje doet als jij een vriend had die zij leuk vond...
Oud 10-05-2005, 10:34
Landslide
Landslide is offline
'Maak het uit, lul.'
Oud 10-05-2005, 18:21
wtver
wtver is offline
Ik had het zelfde..
Althans dat dacht ik. Ik dacht dat ik hem weer leuk vond, maar ik heb het niet voor niets uitgemaakt.
Als je weet dat je echt verliefd bent en je denkt dat het wel weer wat wordt moet je er voor gaan, maar je moet niet gaan stoken tussen hun.
Als hij je terug wilt en niet meer wat met haar wilt hebben, dan maakt hij het vast wel uit
Oud 10-05-2005, 20:15
Verwijderd
Ik zal me even verplaatsen in de geest van je exvriend:

"Grappig, mijn ex vindt me nog leuk. Als ik nu wat leugens tegen haar vertel krijg ik haar misschien wel in bed. Kan ik mooi van twee walletjes tegelijk eten."

Het begint onderhand een cliché te worden, maar ik blijf het zeggen: verbreek het contact met je exen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2005, 20:39
Verwijderd
Ik zie zo'n draadje, ook wel 'lijntje' genaamd. Cut it.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 02:25
Verwijderd
Wat een sukkel is hij, het lijkt wel of hij haar heeft als soort aandachtssletje en zodra jij je weer aanmeldt heb je 'm weer, alleen hij wil wel even zekerheid van jou voor die het met huidige z'n vriendinnetje uitmaakt. Ben benieuwd hoe lang je hem nog respecteert als hij haar echt dumpt en jou terug neemt.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 08:24
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-05-2005 @ 21:15 :
Het begint onderhand een cliché te worden, maar ik blijf het zeggen: verbreek het contact met je exen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten