Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En in deze "onrealistische" situatie zie je ze alle 3 wel zitten, maar ze vragen je allemaal op dezelfde dag mee uit en dan moet je een keuze maken.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik vermoed dat wij over een paar jaar weer bij elkaar komen omdat we veel te goed bij elkaar passen. Nu nog niet, dan wel ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Naief zijn is niet altijd negatief. Ik heb nog vertrouwen in de wereld op zijn tijd... (de gedachte dat ik altijd alles voor elkaar krijg wat ik wil, is tot nu toe altijd uitgekomen) Misschien heeft dat ook met logica te maken ![]()
||
Citaat:
Ik wil heel graag een relatie met een bepaald meisje. En dan bedoel ik echt echt écht heel heel héél érg graag. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan het ook niet echt uitleggen, ik heb een tactiek ontwikkeld die bij mij altijd werkt.. Ik hoop dat ik nog eens hard met de neus op de feiten word gedrukt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2 : Iets te jong, me broertje is 15 3 : Nee dankje, tis niets voor niets me ex. Maar als ik moet kiezen, dan toch 3. |
![]() |
||
Citaat:
1 en 3 blijven over. Ligt eraan hoe in ermee omga en wat voor soort 'date' het zal zijn
||
Citaat:
2 in mijn geval niet, ik mag de vrienden van m'n broertje echt niét, maar als hij leuke vrienden zou hebben: waarom niet? 3 in mijn geval niet, het is niet voor niks uit met m'n exen, maar soms gaat het om een rare reden uit, en kan het later weer wat worden In mijn geval doe ik sowieso niks van deze 3, heb een vriend waar ik nogal blij mee ben ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[POOL] Wie Is De Mol? geen punt. | 426 | 18-03-2005 14:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De leider van de goden Ieke | 0 | 08-12-2003 20:12 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling, wie in de evolutie theorie van Darwin gelooft... mieltje | 25 | 25-02-2003 18:29 | |
Films, TV & Radio |
Wie van de 3? Nessie | 10 | 25-11-2001 16:40 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |