Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2005, 20:27
Boychatten
Boychatten is offline
Hallo
Ik heb een met cm03/04 een carriere met charsisle(Third division). We draaiden in het 1ste seizoenshelft erg goed en we stonden 1ste net voor hull.
Nu zijn we in Februari aanbeland en zijn we gewoon in de leaugue cup in 3de ronde uitgeschakkeld door een amateurploeg en ook in competitie verliezen we verschrikkelijk veel punten en staan we 4de
Ik had die ook in me vorige carriere met Dodrecht dat de 1ste deel van seizoen goed ging en 2de seizoendeel weer zakte op de ranglijst.
Heeft iemand tips wat ik moet doen???

Mijn tactiek met Charisle is dit:
4-4-2
Verdediging: (linksback schuift naar voren)
Middeveld: links+rechts schuiven naar voren)
Spits: linkspits schuift naar centraal

Laatst gewijzigd op 30-04-2005 om 20:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2005, 21:07
McCaine
McCaine is offline
In CM kan de computer zich na een tijdje aan je tactiek gaan aanpassen en dan worden je resultaten met dezelfde tactiek slechter.

Overigens is het Carlisle.
Oud 01-05-2005, 03:13
Naz
Naz is offline
heb je alle persoonlijke instellingen voor je al spelers veranderd rekeninghoudend met hun sterke en zwakke punten?
Oud 01-05-2005, 09:59
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
McCaine schreef op 30-04-2005 @ 22:07 :
In CM kan de computer zich na een tijdje aan je tactiek gaan aanpassen en dan worden je resultaten met dezelfde tactiek slechter.

Overigens is het Carlisle.
Helemaal als je standaard tactieken gebruikt

(o, hoe goed dat ging met 01/02. Had de computer je tactiek gekraakt en dan ging je gewoon een NET IET andere tactiek gebruiken die net zo goed werkte maar waar de computer dan weer een half seizoen mee bezig was (En als hij die weer gekraakt had geen je weer terug naar het oude )
Oud 01-05-2005, 19:14
Boychatten
Boychatten is offline
Die persoonlijke instellingen doe ik nooit.Wel teaminstellen(maar dan alleen mandekking ipv zonedekking)
Ik heb nu me systeem verandert maar moet je eerst een paar matches spelen voordat het systeem begint te werKEN?

P.s nog tips als je uit moet spelen(ik verlies dan zowat altijd)

Laatst gewijzigd op 01-05-2005 om 20:39.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 09:58
R-J-N
R-J-N is offline
dat ligt eraan, als je nu zegt dat je uit veel verliest moet je misschien iets behoundeder spelen, niet té aanvallend zoals je thuis doet. Vaak proberen 'grote' clubs thuis én uit hun spel te maken, terwijl de kleinere clubs uit zich aanpassen aa nde thuisclub. Maar misschien kan het dan juist wel goed uitpakken om iets aanvallender of verassender te spelen.

Het verschilt iig per competitie, per club en per wedstrijd, dat is het mooie van voetbal
Reageren

Regels voor berichten