Ik heb met een minidisc wat opgenomen, nu wil ik dit alleen naar mn pc krijgen. Weet iemand hoe dit moet? Er zit geen line-out op, alleen headphones, mic en line-in aansluiting.
twain4me schreef op 05-05-2005 @ 14:52 : Yup en anders via USb , maar dat hebben alleen de latere en duurdere modelen.
okay, usb heeft ie niet dus dan via de headphones... wat voor kabel heb ik daar dan voor nodig? ik had geprobeert de kabel die normaal van pc naar speakers gaat,maar kreeg geen gehoor...
fakeplastic schreef op 05-05-2005 @ 15:10 : okay, usb heeft ie niet dus dan via de headphones... wat voor kabel heb ik daar dan voor nodig? ik had geprobeert de kabel die normaal van pc naar speakers gaat,maar kreeg geen gehoor...
dat is wel een juiste kabel, kwestie van testen of het ook het geweeste resultaat geeft. Het zal een instelling zijn in windows. je moet kijken bij line in
Bij die van mij is het wel mogelijk om liedjes die je van pc op MD hebt gezet weer terug te zetten op pc. Maar bij die van mij kunnen liedjes die zijn opgenomen van radio oid niet op pc gezet worden. Miss is dat bij dit type ook het geval.
Je zult het gewoon analoog moeten omzetten. Dus een kabeltje met aan beide zijden een 3.5mm jackplug. Dan de headphone-out van de MD verbinden met de line-in van de geluidskaart, volume niet te hoog zetten ivm. oversturing, en dan met een 'goed' geluidsprogramma (bijv. Goldwave) de disc opnemen.