Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2002, 12:05
Mjölnir
Mjölnir is offline
Even peilen:

Xanax heeft voor mij in welke dosering ook nooit echt effect gehad. Toch staat het nog altijd goed aangeschreven.
Ik was benieuwd naar de ervaring van anderen, die het al eens geprobeerd hebben...
Oud 19-05-2002, 22:12
Droyd
Droyd is offline
Inderdaad, ik had net het zelfde...
Ik merkte er gewoon nix van
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 11:24
girlspider
girlspider is offline
is dit een antidepressivum ofzo?

-x-

GS
Oud 31-05-2002, 20:07
Droyd
Droyd is offline
Iets wat je hoort rustig te maken ofzo...heeft wel iets weg van antidepressiva...pfff, de dokter schreef me het gewoon voor, ik maar slikken tuurlijk
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 11:27
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Mjuh, ik heb dat ook gehad..

Ik kreeg t in combi met mn AD.. ik werd er mega moe van... maar rustig niet.. (tis bedoeld als kalmeringsmiddel.. je zou er rustiger van moeten worden)..

Neh... als k da middel een cijfer zou moeten geven krijgt t een dikke vette 1...

zooi
Oud 01-06-2002, 13:09
Eend
Eend is offline
ik heb oczazepam of zoiets. Het werkt gelijk in een best goed. Alleen het schijnt heel verslavend te kunnen zijn. Je mag er ook maar 1 van op een dag. Ik slik het alleen als ik het ECHT heel erg nodig heb, omdak zelf zowiezo iets tegen medicijnen heb en vooral iets tegen verslavingen, vandaar dak t dus heel erg weinig slik. Keb er sinds de vorige zomer maar 5 op en dat vond ik al veel...

Maar t werkt wel!
Oud 03-06-2002, 08:54
Saraï_h
Saraï_h is offline
ik heb een week xanax geslikt (angsten tijdens drugspsychose), en ik krijg echt álle bijwerkingen!!! Uiteindelijk had ik een overdosis omdat ik 10 keer zo angstig werd als daarvoor, en daardoor kreeg ik weer eleptische aanvallen en zelfmoordneigingen die superextreem werden, terwijl ik zelf niet zo in elkaar zit.

Toen ik ermee stopte werd ik ontiegelijk depressief, en pas na een paar maanden kwam ik wat meer in balans..

Xanax mocht achteraf gezien niet eens voorgeschreven worden aan mij, aangezien ik nog maar 15 jaar was en onder de 18 zijn de bijwerkingen onbekend.

geen 'drugs' meer voor mij iig!!!!

zowiezo ben ik hier niet zo voor.... pas op wat je slikt mensen~!
Oud 04-06-2002, 14:39
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
ik heb een week xanax geslikt (angsten tijdens drugspsychose), en ik krijg echt álle bijwerkingen!!! Uiteindelijk had ik een overdosis omdat ik 10 keer zo angstig werd als daarvoor, en daardoor kreeg ik weer eleptische aanvallen en zelfmoordneigingen die superextreem werden, terwijl ik zelf niet zo in elkaar zit.

Toen ik ermee stopte werd ik ontiegelijk depressief, en pas na een paar maanden kwam ik wat meer in balans..

Xanax mocht achteraf gezien niet eens voorgeschreven worden aan mij, aangezien ik nog maar 15 jaar was en onder de 18 zijn de bijwerkingen onbekend.

geen 'drugs' meer voor mij iig!!!!

zowiezo ben ik hier niet zo voor.... pas op wat je slikt mensen~!

ik heb ook xanax gehad en ben onder de 18 Maar goed.. k heb t gelukkig nie lang hoeven te slikken
Oud 04-06-2002, 14:39
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Oja, k krijg vanaf vandaag ook dat oxazepam gedoe (of hoe je dat ook schrijft), alweer in combi met mn AD'tjes,

K ben benieuwd...
Oud 05-06-2002, 16:10
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
allemaal rommel! ik ken de namen van die middelen niet maar ik heb zat zware verhalen gehoord van een lotgenoot van jullie die ze zwaar de shit in hebben geholpen met die zogenaamde medicijnen van ze. Als ik ooit kinderen heb dan komt er bij hen nooit zoiets in!
Reageren

Regels voor berichten