Haj,
Ik zit al echt een tijd ergens mee. In de zomer van 2004 had ik een vakantie liefde. We hielden van elkaar maar er was een probleem... dat was dat ik voor vier maanden naar het buitenland zou vertrekken. Na veel tranen hadden we afscheidgenomen. In schotand waar ik naar toe ging belde ik ontzettend vaak met haar. Ook schreef ik veel en op haar verjaardag heb ik haar verrast met een prachtige ketting die niet goedkoop was. Ze was er ontzettend blij mee. En zei voor de zolveeste keer dat ze van me hield.
Toen ik na vier maanden weer terug in nederland was, zag ik haar weer en het was een gezellige dag. Na die dag had ik nog een keer met haar gebeld. En na dat telefoontje hield het contact van haar kant op. Ik heb haar een aantal keer geschreven om te vragen waarom ik niks meer van haar hoorde en zij antwoorde maar niet.
Ik belde haar en zij zei dat ze het op het moment te druk had om vriendschappen te onderhouden.
Ik dacht dat dat wel weer overzou gaan.
maar naar een paar keer te hebben geschreven en een aantal maanden verder nogsteeds geen contact. Toen besloot ik haar nu een brief te schrijven met daarin de vraag waarom ze geen contact wilde en ik zei haar ook dat het schrijven van een brief of een e-mailtje of een smsje echt niet zoveel tijd zou kosten,
Een paar dagen later kreeg ik een brief terug met de mededeling dat ze GEK van me word en dat ik nou eens ophield. Ook wilde zij nooit meer contact met me hebben.
ik snapte het niet hoe zij zoo kon doen. En ik snap het nogsteeds niet! Graag zou ik erachter komen waarom zij geen vriedschap meer wilde. Want dat was het enige wat ik wilde. Gewoon gezellig contact verder niks!!!
Weten jullie waarom mensen zo raar doen????? PLZ help mij dit optelossen.
Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd op 08-05-2005 om 07:53.
|