Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2005, 00:25
McModder
McModder is offline
Haj,

Ik zit al echt een tijd ergens mee. In de zomer van 2004 had ik een vakantie liefde. We hielden van elkaar maar er was een probleem... dat was dat ik voor vier maanden naar het buitenland zou vertrekken. Na veel tranen hadden we afscheidgenomen. In schotand waar ik naar toe ging belde ik ontzettend vaak met haar. Ook schreef ik veel en op haar verjaardag heb ik haar verrast met een prachtige ketting die niet goedkoop was. Ze was er ontzettend blij mee. En zei voor de zolveeste keer dat ze van me hield.
Toen ik na vier maanden weer terug in nederland was, zag ik haar weer en het was een gezellige dag. Na die dag had ik nog een keer met haar gebeld. En na dat telefoontje hield het contact van haar kant op. Ik heb haar een aantal keer geschreven om te vragen waarom ik niks meer van haar hoorde en zij antwoorde maar niet.
Ik belde haar en zij zei dat ze het op het moment te druk had om vriendschappen te onderhouden.
Ik dacht dat dat wel weer overzou gaan.
maar naar een paar keer te hebben geschreven en een aantal maanden verder nogsteeds geen contact. Toen besloot ik haar nu een brief te schrijven met daarin de vraag waarom ze geen contact wilde en ik zei haar ook dat het schrijven van een brief of een e-mailtje of een smsje echt niet zoveel tijd zou kosten,
Een paar dagen later kreeg ik een brief terug met de mededeling dat ze GEK van me word en dat ik nou eens ophield. Ook wilde zij nooit meer contact met me hebben.

ik snapte het niet hoe zij zoo kon doen. En ik snap het nogsteeds niet! Graag zou ik erachter komen waarom zij geen vriedschap meer wilde. Want dat was het enige wat ik wilde. Gewoon gezellig contact verder niks!!!

Weten jullie waarom mensen zo raar doen????? PLZ help mij dit optelossen.
Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd op 08-05-2005 om 07:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2005, 02:03
JCG
JCG is offline
tja vrouwen, ik denk dat ik ze nooit zal begrijpen. Als ik jouw was zou ik op zoeken gaan naar de volgende.
Oud 08-05-2005, 06:33
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
D'r zal vast wel iets gebeurd zijn ofzo in die tussentijd, waar ze jou niet over verteld heeft..
maar dat heb je zelf vast ook al bedacht.
Oud 08-05-2005, 07:52
McModder
McModder is offline
Citaat:
Dark_Princess schreef op 08-05-2005 @ 07:33 :
D'r zal vast wel iets gebeurd zijn ofzo in die tussentijd, waar ze jou niet over verteld heeft..
maar dat heb je zelf vast ook al bedacht.
Ja daar heb ik idd ook al over gedacht. Maar wat??? zij wil er geen antwoord op geven
Oud 08-05-2005, 10:17
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Tsja, zij is de enige die het antwoord weet he.. Wij kunnen wel mogelijke verklaringen geven, maar veel verder kom je ook niet ver denk ik als zij geen antwoord wil geven..
Oud 08-05-2005, 10:47
OceanEye
OceanEye is offline
Ik weet het natuurlijk niet precies. Maar misschien had zij al eerder in haar hoofd opgemaakt dat zij er niet mee door wilde gaan. En dat ze door toch tijd met jou door te brengen, ze zichzelf er niet toe kon zetten om dat aan jou te vertellen. Maar dat ze toch uiteindelijk heeft besloten het maar op zo´n manier duidelijk te maken. Naar mijn mening een beetje laf, maar daar gaat het niet om. Maargoed ik zou er als ik jou was gewoon niet teveel wakker van liggen. Proberen verder te gaan en een ander meisje zoeken.
Oud 08-05-2005, 10:50
JanDeVries
JanDeVries is offline
Misschien werd ze gewoon doodziek van je.

Het kan.
Oud 08-05-2005, 12:21
McModder
McModder is offline
Citaat:
RabidRabbit schreef op 08-05-2005 @ 11:50 :
Misschien werd ze gewoon doodziek van je.

Het kan.
Natuurlijk kan dat. Maar dan zou ik wel graag weten waarom. Want het is niet zo dat ik elke dag haar belde/smste/mailde of schreef. Ik heb in 3 maanden 2 brieven verstuurt en 3 smsjes dus..............
Oud 08-05-2005, 19:18
Fantôme
Fantôme is offline
Mcmodder,

wij kunnen niet voor jou gaan verklaren waarom zij zich zo gedraagt. Er kunnen vele oorzaken zijn, maar iid, de enige die weet wat de waarheid is, is zijzelf.
Hoe oud is dat meisje?
Woont ze ver bij je vandaan?

ik denk dat je er niet teveel over moet denken (hoe moeilijk het ook is) omdat je het toch nooit zal weten en je je misschien de gekste dingen in je hoofd gaat halen.
Als je er toch de hele tijd over nadenkt... Schrijf haar dan nog één brief (waarin je aangeeft dat als je antwoord hebt je niet meer zult schrijven/bellen/emailen enz.) maar dat je graag de reden wilt weten.

groetjes, fantome
Reageren

Regels voor berichten