Ja, dat is mij dus vanmiddag gebeurd. Vrij heftig ook.. ik stond op.. wilde een stap zetten maar toen ik m'n been neer zette, was het alsof er geen spieren meer inzaten of zo en ik kan er nauwelijks nog gevoel in. Als ik de deur niet had vastgegrepen, was ik gevallen. Het duurde ook vrij lang voordat ik er weer op kon staan/leunen.
Dit is me wel eens eerder overkomen, toen was het minder heftig. Toen zakte ik erdoor heen, maar kon ik daarna meteen weer door.
Ik weet ook dat m'n moeder hier last van heeft, maar bij haar komt het door haar bekkeninstabiliteit.
Heeft iemand enig idee hoe dit bij mij zou komen? Het heeft iets heel engs, en het is absoluut niet normaal natuurlijk.
Side info: Ik heb ME. Daardoor sport ik dus niet e.d. (mbt tot spieren). Ik heb me een tijdje geleden op spier/zenuw ziektes/aandoeningen laten testen. Daar is niets uitgekomen, dus met die optie komen, mag van mij maar heeft verder weinig zin. Wel heb ik altijd spierpijn.
Ook zijn de banden om m'n gewrichten al m'n hele leven te los geweest.
(ik weet niet precies welke informatie relevant is, ik heb dingen waarvan ik dacht dat ze misschien relevant waren er maar bij gezet)