Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2005, 16:47
Verwijderd
Vanaf juni/juli/augustus 2005 zoek ik een kamer in Maastricht. Sta al ingeschreven bij allerlei sites en instanties, maar het beste gaan die dingen toch altijd "via via".

Ben zelf een rustig en verantwoordelijk persoon, zoek het iefst een plek waar niet gerookt wordt en zo goedkoop mogelijk (wie wil dat niet.......)

(ik ga overigens European Studies studeren, mocht dat mensen nog extra aanspreken (A) )
Advertentie
Oud 10-05-2005, 16:54
Risce
Risce is offline
even tip: zoek een kamer net over de grens in belgië
Oud 10-05-2005, 17:38
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Risce schreef op 10-05-2005 @ 17:54 :
even tip: zoek een kamer net over de grens in belgië
precies
heb ik ook gedaan, zit er sinds augustus en het bevalt heel goed
ik heb mijn kamer via kamernet
Oud 10-05-2005, 17:59
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 10-05-2005 @ 18:38 :
precies
heb ik ook gedaan, zit er sinds augustus en het bevalt heel goed
ik heb mijn kamer via kamernet
in de ub hangen veel briefjes van mensen die kamers aanbieden (ook net over de grens) zeker de moeite waard om even te kijken!
Oud 10-05-2005, 18:17
Gigli
Gigli is offline
ben ook op zoek!
Ben al bij een kamer gaan kijken, maar daar waren de keuken en badkamer onwijs ranzing Als je daar geen bezwaar tegen hebt, kan ik je t telefoonnummer wel gevn
Oud 10-05-2005, 22:05
the secret
the secret is offline
ja zeker even in de UB kijken! daar hangen op de prikborden flink wat advertenties, verder op de faculteiten wat rondneuzen, in de kelder bij ES hangt altijd wel wat....
en je kunt je hier inschrijven: http://www.kamerburo.net
Oud 10-05-2005, 22:26
Jolt
Jolt is offline
Vriendin van mij woonde in Canne, had daar een soort studiotje, eigen bad kamer + kamer met daarin keuken.

Hoe groot weet ik niet meer, betaalde toen 275 euro, kwartier van het centrum af met de auto.

Fiets is het ook nog goed te doen. Dorpje zelf is alleen niet veel te doen, dan moet je toch al gauw naar Maastricht zelf gaan.
Oud 10-05-2005, 22:35
]{ing
]{ing is offline
canne is echt klote als je nog uit wilt gaan en je hebt geen auto. dan kan je lekker 5 kilometer door een weiland fietsen

vroenhoven (belgie) is ook vreselijk, als je daar een kamer hebt kan je ook een half uur fietsen om in het centrum van maastricht te komen. niet doen dus, zou op kamernet eens goed zoeken..
Oud 10-05-2005, 22:38
Jolt
Jolt is offline
Ach de kamers zijn er cheap . Moet er misschien over 2 jaar naar toe gaan, i.v.m werk. Maar dan heb ik wel een auto . Dat je iets meer moet fietsen, is ook verwaarloos baar. Je fiets word tenmiste niet zo gauw gestolen .
Oud 10-05-2005, 22:54
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-05-2005 @ 23:38 :
Ach de kamers zijn er cheap . Moet er misschien over 2 jaar naar toe gaan, i.v.m werk. Maar dan heb ik wel een auto . Dat je iets meer moet fietsen, is ook verwaarloos baar. Je fiets word tenmiste niet zo gauw gestolen .
iets meer moet fietsen.. naja.. als je echt in maastricht woont hoef je amper of niet te fietsen, dat scheelt nogal. vooral als je student bent en je wilt ook uitgaan
Oud 10-05-2005, 22:57
Jolt
Jolt is offline
En je het nodige wilt betalen, maastricht is een stuk duurder. En als tijdelijke oplossing zou zoiets ook wel fijn zijn.

Dan zit je er eenmaal in de buurt, kan je dan via via gaan netwerken voor een mooi appartementje/kamer.
Oud 11-05-2005, 06:44
Miracle
Miracle is offline
Goed, stoppen met de discussie over wáár de TS moet gaan wonen. Alleen tips geven hoe ze dan aan een kamer komt.
Oud 11-05-2005, 07:11
Verwijderd
Je hebt je al ingeschreven bij allerlei sites en instanties, ook bij particuliere verhuurbedrijfjes? Daarbij kom je vaak een stuk sneller aan een woning is mijn ervaring. (En het hoeft niet altijd veel duurder te zijn, wat sommige mensen schijnen te denken. )
Oud 11-05-2005, 11:07
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-05-2005 @ 23:57 :
En je het nodige wilt betalen, maastricht is een stuk duurder. En als tijdelijke oplossing zou zoiets ook wel fijn zijn.

Dan zit je er eenmaal in de buurt, kan je dan via via gaan netwerken voor een mooi appartementje/kamer.
en jij had het over iets in een keer goed doen?
Advertentie

Regels voor berichten