heej mensjes....hier komt weer zo'n diepgaand topicje van mij....snik... ik had (helaas) 2 maanden iets met een heel erg leuke jongen.... maar,ik heb het 3 weken geleden uitgemaakt omdat ik gewoon het allemaal niet aankon... hij vroeg zoveel vondik, hij wilde geen sex ofzow.. maar me wel heel vaak zien, en ik had gewoon vaak niet zo'n zin om het te zien.. omdat ik depressief was/ben. het is allemaal heel ingewikkelt geworden... want we smsen en bellen nog meer dan eerst, ik mis hem ook heel erg, maar ik weet niet of het wel werkt in de praktijk, misschien moeten er dan wat dingen veranderen, maar wat? en hij zegt dat ie veel van me houd enzow... maar dat geloof ik niet, want hoe kun je nou van iemand houden die je nog maar een halfjaartje kent? en k kan me ook absoluut niet hechten, niet aan vrienden, vriendinnen etc... dat heeft verschillende oorzaken maar het is wel knaplastig!ik kan mensen zo laten vallen zonder iets te voelen, gelukkig weet ik dat ook van mezelf en zorg ik ervoor dat ik het juist niet doe, but it's so hard.... misschien ben ik wel gewoon niet toe aan een echte verkering en blijf ik liever gewoon wat rommelen totdat mijn leven weer een beetje werkt...... helppp...wie heeft tips of hetzelfde meegemaakt?
|