Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 11:18
bracelance
bracelance is offline
Het valt me al een lange tijd op dat we eigenlijk twee rebellen hier op liefde en relatie. Ik zal gelijk zeggen wie het zijn want jullie zitten in spanning nare man en de abt van sion.
Beide geven na mijn mening niet hun eigen visie maar zetten gewoon een standpunt. Nare man probeer te bewijzen dat liefde logisch is en dat je kunt leren (net als een taal) hoe je beter in liefde kunt worden. Abt van sion is voor regels in de wet om de liefde te sturen zodat we later een geweldige wereld hebben . Wie is er met mij eens en vindt ook dat dit twee rebellen zijn...

(BTW: ik heb geen hekel aan de twee ofzo)
Oud 05-06-2002, 11:24
Verwijderd
Rebellen zijn goed.

Ze nemen een standpunt in, waardoor je er over na gaat denken.

Maar rebellen kunnen te ver gaan, natuurlijk
Oud 05-06-2002, 11:48
Verwijderd
de abt van sion vat ik sowieso niet met "op vakantieliefdes moet belasting geheven worden"-achtige topics. Meestal zijn dat van die vergezochte stellingen die hij heeft vinnik, maargoe.
Bij hem heb ik niet het gevoel dat hij zelf echt gelooft wat hij neerzet, iig dat hij zelf toch nooit zo zou handelen als hij hopeloos verliefd wordt......
Hij zet bijv nogal snel neer "gewoon dumpen die jongen", enzow.
Dat is naar mijn mening dan niet de oplossing. Je leert van je eigen fouten. Als je steeds iemand om het minste dumpt word je volgens mij niet echt wijzer in de liefde.
Maarjah, hij heeft z'n eigen mening/ideeën en dat vinnik verder best

En nare man heeft op zich wel interessante stellingen. Ik vind dat het net lijkt alsof hij veel over relaties/liefde nadenkt en telkens weer meer "leert" en daardoor weer op nieuwe stellingen komt.
Das wel leuk vinnik.
Soms lijken z'n stellingen wel iets te zakelijk, maar het zijn vaak wel goeie discussie-onderwerpen.

Maarrr hoezow zijn dat dan rebellen..? *voelt zich dom*
Verder ben ik het eens met Eddie maar dat schreef ik hierboven ook al, ze nemen een standpunt in waar je over gaat nadenken.
En ik mag dat wel graag , want ik analyseer altijd alles.
Elk gevoel, gedrag van mensen, etc daar denk ik vaak overna.
En bepaalde visies of stellingen van anderen kunnen weer een andere kijk geven, of een aanvulling geven op de mening die ik al had
Oud 05-06-2002, 12:00
miro
miro is offline
Ik irriteer me er niet aan. Ik ga er eerder over nadenken. Als je het logisch bekijkt kloppen die van abt van sion ook nog vaak, moreel natuurlijk niet, voor mij dan. Nare man vind ik helemaal niet irri eigenlijk hij laat je nadenken over bepaalde dingen met zijn stellingen. Ik vind stellingen sowieso leuk, of ik het er nou mee eens ben of niet.

Ik voorspel trouwens een slotje
Oud 05-06-2002, 13:03
Roos
Roos is offline
nare man post juist erg goed op L&R vind ik. Hij komt tenminste met verfrissende onderwerpen, en betrekt niet alles op zichzelf of op 1 persoon (de meeste topics hier gaan over persoonlijke dingen die gebeurt zijn), maar probeert het "geheel" te overzien. Juist goed.

Citaat:
miro schreef:
Ik ook
Oud 05-06-2002, 13:07
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
miro schreef:
Idd, ik denk er ook zo over... Dit is geen topic over de Liefde of over Relatie's, maar over 2 leden van dit forum.

Regels voor berichten