Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder ben ik er nog nooit geweest, dus kan er niets over zeggen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Het ligt gewoon aan je smaak, ze lopen daar allemaal in wijde kleren enzo, nou als je daar van houd is het leuk.
Toen ik daar was heb ik genoeg nieuwe kleren gekocht beide keren dat ik er was. Je moet gewoon goed zoeken. Ga bijvoorbeeld naar zo'n outlet store me zus heeft er ook genoeg kleren gevonden en die draagt gewoon normale strakke kleren, je moet alleen goed zoeken. Dus en de vriend van me zus ook die draagt totaal geen baggy kleren en die heeft ook genoeg kunnen vinden genoeg mooie leuke nette kleren |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder.. don't get me started.. de kledingstijl van de meeste Amerikaanse jongeren is echt bagger. Jongens stuk voor stuk met hangende skate broeken met boxershorts erboven, en niet-matchende te kleine T-shirts. Meisjes hebben geblondeerd 'gestraightened' haar, dragen ontzettend weinig en ordinaire kleding, en veel te veel oogmake-up en poeder. Witte sportschoenen zijn unisex. De Abercrombie-stijl die nu steeds populairder wordt vind ik wel wat hebben trouwens:jongens met een polo, wat wijdere korte broek, slippers, kralenketting en een wilde haarbos bijvoorbeeld ![]() En ik krijg zelf regelmatig complimenten van Amerikanen over mijn kleding en toch blijven het alleen Europeanen die zich zo kleden. Maarja, ik mis de stijl in Nederland dus ook.. |
![]() |
|
JA dat van die vette mensen is dus ook echt waar.....echt, er rijden (ja RIJDEN!) hier ultra mega fat people rond in karretjes met zuurstofflessen achterop....pretty fucked up, huh?!
![]() ![]()
|
Precies ja, en kraagje omhoog is ghetto-style
sorry dat is franse style lascotte dat doen ze al heel heel erg lang heeft iets met rugby te maken. Ikweet niet hoe je daar bij komt dat dat ghetto style zou moeten zijn. Ikheb nog nooit in een clip of bij kiki new york of wat dan ook zwarte of latino's met kraagjes omhoog gezien.
|
ik zit op een amerikaanse school, en ik vind dat je de jongens hier altijd geweldig goed gekleed zijn
misschien is het toch wel anders als ze in een europese (???) omgeving wonen...
|
![]() |
't valt me over het algemeen wel op dat Nederlanders wat meer met kleding bezig zijn. Nederlanders zijn iets stijlvoller dan de gemiddelde europeaan en amerikaan. En dan bedoel ik niet perse dat je een modepopje moet zijn, maar de 'alernatieveren' in Nederland voeren hun stijl ook iets meer door. De Duitse, Engelse en Italianen die pas bij ons op school als uitwisseling waren, zeiden dat ook al tegen ons, dat het hen opviel dat wij hier zo letten op kleding.
||
Citaat:
Nouja we zijn het er in ieder geval over eens dat een kraagje hier een andere betekenis heeft dan daar.. |
![]() |
|
ik ben zelf op vakantie in New York geweest, en vond juist dat veel mensen daar mooie kleding hadden, en ik ben ook in bloomingdales en macy´s (= 2 megawarenhuizen) geweest, en daar hing kleding die ik hier in Nederland pas een half jaar later zag (bv. heupbroeken, die werden in Nederland in het najaar ´in` (toch?), terwijl daar in april de winkels er al mee vol hingen). De meeste mensen die er in N.Y. slonzig bij liepen waren juist toeristen (algemene toeristenlook: grote zonnebril, grote fotocamera, uitgelopen schoenen, spijkerbroek en t-shirt) Er waren trouwens wél veel amerikaanse toeristen die er ook zo uitzagen, dus misschien hebben ze alleen in de grote steden een beetje ´verstand` van mode?
En ik vraag me af, als ´iedereen` er in de VS zo slonzig bij zou lopen, hoe zouden ze er dan op komen om die vrouwen uit Sex and the City allemaal van die dure designerkleding te laten dragen, als dat een totaal onrealistisch beeld is?
|
ik ben zelf op vakantie in New York geweest, en vond juist dat veel mensen daar mooie kleding hadden, en ik ben ook in bloomingdales en macy´s (= 2 megawarenhuizen) geweest, en daar hing kleding die ik hier in Nederland pas een half jaar later zag (bv. heupbroeken, die werden in Nederland in het najaar ´in` (toch?), terwijl daar in april de winkels er al mee vol hingen). De meeste mensen die er in N.Y. slonzig bij liepen waren juist toeristen (algemene toeristenlook: grote zonnebril, grote fotocamera, uitgelopen schoenen, spijkerbroek en t-shirt) Er waren trouwens wél veel amerikaanse toeristen die er ook zo uitzagen, dus misschien hebben ze alleen in de grote steden een beetje ´verstand` van mode?
New york is ook een mode stad Milaan, parijs,New York,Londen De meeste hebben t ook over gehuchten en vage steden want grote namen worden niet genoemd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |
Rise & Fall op Reflections / Face Tomorrow DVD+EP nieuws suz reflections | 4 | 05-08-2005 17:57 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Algemene schoolzaken |
eoin colfer henkie123 | 1 | 10-11-2003 16:08 | |
De Kantine |
Googlism.com misantrophia | 36 | 01-06-2003 00:24 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |