Haj...
Ik heb de laatste tijd wel last van eetproblemen de ene dag eet ijk vrij veel maar dan de andere dag bijna niets... ook heb ik wel eens mezelf gedwongen tot overgeven wat eigenlijk niet goed is... daarvpoor was ik altijd wel erg misselijk dus voor mij was dat de beste oplossing "dacht ik dan"....
Maargoed, nou bn ik dus vorige week met mijn school op werkweek geweest naar Berlijn et was egt heel erg leuk... alleen eten heb ik niet zoveel gedaan... Wat ik wel heb gedaan is veel gerookt geblowed en veeeeel gedronken... Na die week heb ik vrij wel heel veel geslapen....
Nu is t alleen zo dat ik geen stem meer heb en heel erg verkouden ben maar dat is opzich niet et grootste probleem.... ik ben de heel tijd heel erg misselijk en ik heb lichamelijk geen energie meer om de dingen te doen die ik heel graag zou willen doen.... Ik heb overal gewoon alleen maar spierpijn en alles trilt de heel tijd en ik voel me vrij slap in alles....
wat is et want ik heb toch wel heel erg veel bijgeslapen (voor mij gewoonte heb ik egt drie keer het dubbele geslapen want bnormaal heb ik heel erg last van slaapproblemen

)...
MIjn vraag was wie kan me vertellen wat ikmoetdoen (maar geen afgezaagde dingen zoals je moet slapen want dat helpt niet

)
iig Thnx voor het lezen....