Rotterdam, 28-5-2002
Landgenoten; de maatschappij verloedert.Maar zoals ik al dacht is dit jullie nog niet opgevallen. Het geeft niet, met 4 hersencellen zou ik het ook niet bedacht hebben. Vandaar dat ik het heft in eigen boezem steekt en een hoge boom ben die veel takken vangt. Iemand moet het doen en liever ik dan een van jullie.
Waar het compleet fout gaat heden ten dagen is dat wij binnenlanders ons laten overrompelen door niet-binnenlanders, zoals buitenlanders. Zij zijn niet het probleem, dat zijn wij. Wij hadden eerder moeten inzien dat het in de landen van de niet-binnenlanders, de buitenlanders, het veel beter vertoeven is. Wie wil er geen nederige dienaar voor zich hebben werken die je schoenen poetst en je poepertje afveegt?
Het is daarom van groot belang dat u zo vriendelijk mogelijk doet tegen alles wat ons land in wil komen, mits het levend aanspoelt. Wij moeten een sfeer creëren dat iedere vlotvaarder denkt: daar wil ik wonen. Mocht u er eentje tegenkomen in de duinen en in geldnood zitten, dan mag u per kilo invoerkosten berekenen. Plus hen kaal scheren, want kaal is sexy.
Wat onze nieuwe landbewoners niet weten is dat wij een uiterst uitgekiend plan hebben ontwikkeld hun achtergebleven zielsverwanten te onderdrukken, zoals wij tijdens de V.O.C. al hebben laten zien. En hoe meer mensen er in ons land zitten, hoe minder daar; dus minder weerstand. We moeten ze uitzuigen en de producten voor 400 % hogere prijzen weer doorverkopen aan die gekken die in ons land zitten. Zij zullen uiteraard niet te weten komen dat hun broeders worden onderdrukt. Lezen kunnen ze niet en zo ver kunnen hun broeders nou ook weer niet schreeuwen met hun bamboe toeters.
Lijkt het u wat?
Mij niet.
Je moet namelijk mensen helpen in hun eigen gebied.
Was getekend,
Weilen Pim Fortuyn
|