hallo,
ik ben een meisje van 18 jaar, en ik ben op de basisschool en op de middelbare school veel gepest geworden. ik heb daardoor ook verkeerde dingen naar mezelf toe gedaan en ben in de psychiatrie beland. na een jaar dagbehandeling en af en toe een korte opname, en twee jaar poliklinisch behandeld te zijn, heb ik volgende week mijn laatste gesrpek.
ik had vroeger wel eens last van angst aanvallen, maar die vielen wel mee.
de laatste tijd heb ik last van paniek aanvallen. gister had ik er eentje in de klas. ik was heel erg aan het hyper ventieleren en ik schijn niet gereageerd te hebben op het roepen van mijn naam, en op ligt door elkaar schudden.
het was voor mij bijzonder eng, maar voor mijn klas genoten ook omdat ik niet reageerde enzo. nou heb ik tog al nie bepaaald een goede band met de mensen uit mijn klas. ik hoor er nu helemaal niet bij. ik ben nu telkens bang dat het weer gebeurd. en ik durf het niet op het laatste gesrpek aante geven volgende week.
hebben jullie misschien tips om die paniek aanvallen een beetje onder controle te krijgen want ik heb er echt last van.
alvast bedankt voor het leze van dit hele verhaal.
groetjes boe-1986