Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Want volgens mij is het in Nederland verboden om katten en honden in een dierenwinkel te verkopen, je mag er bijvoorbeeld wel advertenties plaatsen.
||
Citaat:
Is dat verboden? ![]() Ik ken echt veel dierenwinkels die honden verkopen, en die dan met zn 5en in zo`n kleine bench zitten ![]() ![]()
||
Citaat:
Hier zou meer moeten staan: Honden & Katten besluit
||
Citaat:
Ontopic: waarschijnlijk gewoon gewenning. Ze mist haar moeder en de katten om haar heen en moet aan jullie wennen. Allemaal heel gewoon denk ik. Als je een gezellige en sociale kat wil is het belangrijk dat je zorgt dat ze nu veel in handen is enzo omdat je kans hebt dat het anders een heel schuw beestje wordt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ze mist een hoop (poezen-onder-elkaar sociale)-ontwikkeling op deze manier. Als het 'maar' een paar weken is kan het niet zo heel erg veel kwaad, maar het is ook niet goed. Ik heb opzich alleen ervaring met honden maar het zal niet veel verschillen, al is een poes/kat natuurlijk een wat zelfstandiger dier. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Onze eerste kat mauwde ook veel, vooral ook 's nachts, als wij 'weg' waren (ze mocht niet op de slaapkamer), maar stopte daar op een gegeven moment mee. De tweede bleef keihard mauwen op de vreselijkste tijden en haalde ook allerlei andere gekke dingen uit om maar bij ons te kunnen zijn (klom tot twee meter hoog in de houten kozijnen van de deur of in de deur zelf, dat vond ik dan eng en kwam m'n bed weer uit om haar er af te halen ed). Na een week waren we zo moe dat we haar toch maar op de slaapkamer gelaten hebben en sindsdien was het goed. Nu slaapt ze nog steeds aan mijn voeteneind en heel soms ligt ze eventjes onder het dekbed bij me. Als je je bed vaak genoeg verschoond kan het op zich best (al is het natuurlijk beter van niet, maar goed). Eigen plekje creëren kan idd ook goed werken, liefst met iets wat naar mensen ruikt, dat vinden die van ons iig het fijnst (een deken of een handdoek of een oude pyama ofzo). En het kan natuurlijk ook wennen zijn, dat kost bij katten vaak ook wel even. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Lafjuh en Scimmia werken samen: 'Rechd ontspoort' Vlooienband | 11 | 02-07-2003 11:18 | |
Psychologie |
Mijn horror vakantie. DarkCat | 24 | 04-02-2002 04:54 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 6 | 19-10-2001 18:07 | |
ARTistiek |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 5 | 18-10-2001 14:39 | |
ARTistiek |
verhaaltje | 18 | 30-07-2001 16:28 |