![]() |
|
hm ik heb weleens mijn duimtopje geamputeerd met een kaassnijmachine van AH. dat zijn net guillotines. maar gelukkig, met drie hechtingen kon mijn afgehakte topje nog worden gered. nu heb ik een mutant op mijn duim
![]()
|
Een keer mijn linkerwijsvinger helemaal in de lengte tot de spieren opengesneden met een mes omdat ik iets rond wilde snijden. Echt drie kootjes lang. Maar dat is vanzelf overgegaan. Maar het bloedde wel heel erg.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit momenteel in een huishoudelijke-ongelukken-tijd ofzo. De meest recente is het laten vallen van een vork, die vervolgens precies met de punten naar beneden op m'n teen viel en daar een mooi gat in boorde. Het ding bleef nog net niet overeind staan. Als ik geen 1,65 was dan was ik vast een teen kwijt
![]() De meest debiele is het openhalen van m'n hand aan het behang. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb mijn poot 1 keer onder de deur gekregen...
Dat deed pijn ![]() Ik was gewoon aan het stoeien met iemand... Hij trok de deur dicht en ik probeerde hem open te krijgen.... toen liet hij los ennn...... een flinke snee in mijn poot. Maar na 3 weken was het wel weer zo goed als genezen. Ik weet niet of het een litteken word, want het was 3 weken geleden gebeurd ![]() Ik heb er nu nog een afdruk (sorry, ik weet geen ander woord) waar de snee duidelijk te zien is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verschroei minstens een keer per week mijn vingerhaartjes aan de gasvlam van het fornhuis. Groeit best snel terug.
En toen ik nog geen strijkplank had maar op een theedoek op de wasmachine streek, raakte ik altijd de zijkant van mijn linkerhand met het puntje van het strijkijzer |
![]() |
|
het ziet er nu al iets beter uit..alleen de gelijkenis bij de andere duim is toch iets eh anders....
maarr ik bedenk me nog een aantal dingen namelijk stoten aan mijn bed, keukenkastjes aahh aan die punt dat is echt vervelend, verbranden aan het strijkijzer, aan de oven, in glas staan haha dat heb ik de afgelopen dagen vaak gehad we zijn aan het verhuizen ![]()
|
Verwijderd
|
Ja helaas wel. Ook al is het al een lange tijd geleden.
's ochtends --> ik stoot me hoofd aan ...(weet ik ff niet meer) 's middags ik stoot me hoofd aan de kast boven de wasbak in de bijkeuken (de kast hangt er toch al jaren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kwam een keer met m'n haar vast te zitten tussen die gardes aan een mixer, dat was ook geen succes. Vooral omdat ik het uit-knopje niet zo snel kon vinden, dat gaat wat lastig als je hoofd vastzit ergens en er worden met elke draai plukken haren uit gerukt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
2 keer precies hetzelfde plekje op mijn duim verbrand met iets uit de oven halen, het was net weer een beetje beter maar toen niet meer.
Stuk wenkbrauw weggebrand met spekjes bakken (het spetterde en ik stond over de pan gebogen). Veel snijwondjes Mijn hoofd stoten aan de punt van de afzuigkap Een rauw ei pakken en het op mezelf laten vallen (maar toen was ik nog klein) Kokend water over mijn handen gegoten bij het vullen van een kruik En ik sneed een keer diep in mijn duim met een scherp mes en mijn eerste reactie was het mes weggooien (had bijna mijn moeder gespiest ![]()
|
Verwijderd
|
toen ik nog bij de albert heijn werkte had je bij de kaasafdeling zo'n heeeeel erg heet ijzeren draadje waarmee je plastic kon 'afsnijden'. hieraan heb ik 2 keer gruuuuwelijk hard mijn vinger verbrand zodat er echt een soort van gebrande snee in zat. verder moet ik even nadenken, ik heb niet zoveel huishoudelijke ongelukjes.
|
![]() |
|
Ik heb eens geholpen met de afwas in de kamer v/d studievereniging. Was zo'n meisje alleen aan t afwassen dus ik dacht: kom ik help. Ik ging droger.
Nou zijn die koffiekopjes niet allemaal in even goede staat bij veel kopjes missen oortjes. Ik zat dus niet op te letten en opeens voelde ik iets prikken in mn duim. Niets ergs, dus ik dacht ik ga gewoon door. Totdat iemand er achter kwam dat ik uit mijn duim bloedde als een rund. Nou meteen duim in mn mond, naar de WC om de boel af te spoelen en het bleef maar bloeden en bloeden, hoek v/d WC vloer mooi rood gemaakt met de druppels. Eerst n pleister op de duim gedaan maar die was binnen 4 seconden (ik overdrijf niet) compleet rood en lekte. Mjah t blijft een vinger he, dus verboden met een gaas en dikke laag verband. Kopje ging in t vuilnis. Haalde t er een paar dagen later af, wond was nog steeds zichbaar maar bloedde niet echt meer ![]() ![]() Zulke kleine simpele nietszeggende ongelukjes kunnen je hand best lang onbruikbaar maken ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Dat is me toen niet in dank afgenomen ![]()
|
Klein topje van mijn vinger gesneden met de snijmachine van de slager waar ik werkte. Ik moest rosbief snijden, gaat nogal moeilijk met de beveiliging erop en roetsj, een stukje van mijn duim mee. T is nog steeds dood vlees...
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik had vandaag exact hetzelfde als TS en it's not a pretty side ![]() Verder gooi ik vaak dingen om, stoot ik vaak tegen dingen aan en soms val ik er zelfs bij om. Gelukkig doet het zelden echt pijn ![]()
|
Verwijderd
|
Ik werk op de versafdeling van de hema, en daar heb ik me laatst een keer gesneden aan zo'n groot ronddraaiend vleesmes. Deed niet eens zo bijzonder veel pijn, maar ik raakte in paniek want ik had me gesneden en het bloedde wel als een rund. Stond ik daar een beetje te janken en in paniek te zijn, zegt mijn baas ook nog zo: 'Nu moet je je vinger boven je hart houden, anders bloedt je leeg en ga je dood.' En bedankt.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|