![]() |
|
![]() |
Zelf doen lijkt me ook niet z'on succes maar als je het dan toch wilt doen, doe het dan alleen in je oorlel en niet bovenin in het kraakbeengedeelte, kan vervelende gevolgen hebben. En als je een piercing in je navel, tepel of weet ik veel waar wilt hebben dan kan je toch beter naar een piercingshop gaan (als je tenminste meer kans op een goed resultaat wilt..)
||
![]() |
Citaat:
-meer kans op bloedingen (soms moet je naar het ziekenhuis om deze te stoppen) -VEEL pijn -kans op afsterven van gepiercte deel -meer kans op littekens -meer kans op mislukte piercingen -meer kans op verkeerd geplaatste piercingen Tis maar wat je er voor over hebt? |
![]() |
|
Ik dnek als je het van te voren goed schoon maakt en zorgt voor zalf ofzo dat de kans op ontsteking best mee valt,en b.t.w bij een piercingszetter kun je ook kans op ontsteking krijgen,maar niet zoveel.
ALleen die weet mischien iets beter hoe die hem moet zetten en precies op welke plek. Ik zopu zlef liever wat geld uitgeven aan een goeide mooie piercing. Dan aan eentje die je zelf zet,en dadelijk helemaal onstoken is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Pijn is fijn Verwijderd | 0 | 28-12-2005 13:38 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic saturday | 500 | 17-05-2005 23:00 | |
Lifestyle |