Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn bed, de douche, mijn huis, mijn kelder, de trap, lijn 114 richting Zutphen, het station, het boemeltje, mijn fiets, de weg die ik altijd fiets naar het station, etc.. Op een gegeven moment komt er dat punt waarop je niet meer bij dat alles aan hem moet denken. Maar geef het de tijd en dat punt komt er wel. ![]() Na een jaar sinds het uit was, werd ik eindelijk weer verliefd. Dit keer echt verliefd. Dat heeft me ook geholpen, maar ik kon alleen verliefd worden als ik er voor open stond en niet nog gevoelsmatig op die manier met mijn ex 'verbonden' was. Ook heb ik op dat punt zo'n beetje het contact 'verbroken'. We praten in ieder geval niet meer met elkaar. Ik zie hem nog wel online komen, en hij mij vast ook wel, maar het doet me niet eens meer wat. Dat is mijn ervaring in ieder geval.. Ik weet niet of anderen het gevoel hebben dat nadat ze alles weg hadden gestopt, het sneller te kunnen verwerken.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Problemen met gevoelens voor ex..wat moet ik doen? _Beam | 6 | 29-01-2013 14:53 | |
Liefde & Relatie |
Problemen met ex Sens. | 27 | 17-09-2008 17:03 | |
Liefde & Relatie |
Probleem met ex Henkje | 13 | 07-05-2005 13:23 | |
Liefde & Relatie |
Problemen met relaties ... KsE | 10 | 17-05-2004 13:28 | |
Liefde & Relatie |
[liefde]Verliefd op mijn ex Verwijderd | 12 | 11-06-2003 18:21 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex vriend U-NiQ | 3 | 07-04-2002 20:37 |