Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2005, 17:03
perfectme
perfectme is offline
N.a.v. een pm van Mutant open ik dit topic.

Daarin wordt er me verteld dat het verboden is namens een gebande persoon posten, zelfs al is het maar zoiets onschuldigs als groetjes.

Dit heeft me een waarschuwing opgeleverd.

Mijn vraag nu: krijgen alle leden die een unban topic openen namens een geband lid ook een waarschuwing? Of zijn we niet zo consequent als we laten uitschijnen?

Graag antwoord
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2005, 17:11
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind het vooral nogal raar dat het gewoon om groetjes gaat. Ik bedoel: who cares? 't Is niet alsof-ie oproept tot een opstand oid. Gewoon groetjes.
Oud 12-05-2005, 17:12
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
grl schreef op 12-05-2005 @ 18:11 :
Ik vind het vooral nogal raar dat het gewoon om groetjes gaat. Ik bedoel: who cares? 't Is niet alsof-ie oproept tot een opstand oid. Gewoon groetjes.
Het zal wel weer te maken hebben met "waar trek je de grens". In dit geval is er gewoon een heel duidelijke (misschien een beetje strenge) grens getrokken om discussie te voorkomen (denk ik).
Oud 12-05-2005, 17:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 12-05-2005 @ 18:12 :
Het zal wel weer te maken hebben met "waar trek je de grens". In dit geval is er gewoon een heel duidelijke (misschien een beetje strenge) grens getrokken om discussie te voorkomen (denk ik).
Daar heeft het (vast) ook wel mee te maken. Maar wat is er mis met de grens: Niet-bedreigend, toelaten - wel bedreigend, niet toelaten.

Ze gaan wel erg ver.

En ze zijn ook niet helemaal consequent. Op een semi-serieus forum als DK mag het niet, maar op een niet serieus forum zoals onzin mag het wel, of gebeurt het iig erg vaak zonder gevolgen.
Oud 12-05-2005, 17:16
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik heb dezelfde pm gekregen.
Omdat iemand anders dan iegenlijk op jouw naam post ofzo.
ja ik vind het ook onzin.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 17:23
Verwijderd
Het is idd ook een geval van waar trek je de grens. Persoonlijk vind ik de vergelijking niet terecht met de unbantopics, want dan gaat het over een persoon die een tijdelijke fout heeft begaan en niet permanent geband is.
Iemand die permanent geband is, heeft genoeg mispeuterd om niet meer gewenst te zijn op het forum, als een stel leden toch groetjes van de persoon gaat doen, wat is dan nog het nut van iemand te weren op het forum.
Dan komt het ook over dat de plaatjes door Evito zijn gemaakt, ik weet niet in hoeverre dat gaat en in hoeverre dat waar is of in hoeverre mensen willen dat we het geloven, het gaat om wat er uit gedragen wordt. Evito mag hier niet meer posten, maar we zouden wel toelaten dat andere mensen voor hem posten? Zo werkt het dus niet.

Nog even over de unban: het is de bedoeling dat de gebande user een mailtje stuurt, niet iemand aanzet tot het maken van een topic. Dat dat niet altijd werkt of dat mensen mailadressen maken die erna niet te bereiken zijn, is hun eigen probleem. Normaal gezien krijgt iedereen een mail met een adres om terug te mailen.

Wat er op onzin gebeurt, weet ik niet, maar als het naar voren komt, dan zou ik het wel terecht vinden als er daar dan ook op gewezen werd. Nu is onzin wel iets moeilijker bij te houden dan de Kantine en ik denk dat er anderen zijn die beter weten wat er speelt. Het is zo dat er een afspraak rond een beleid is en ik heb dit nu uitgevoerd.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 18:15
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 12-05-2005 @ 18:23 :
als een stel leden toch groetjes van de persoon gaat doen, wat is dan nog het nut van iemand te weren op het forum.
Overdrijven is ook een kunst.
Oud 12-05-2005, 18:49
Myuki
Myuki is offline
Inderdaad, groetjes doen is iets anders dan overal het forumschorum uithangen

Vrij onschuldig lijkt me.
Oud 12-05-2005, 20:04
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-05-2005 @ 19:15 :
Overdrijven is ook een kunst.
Die mensen (zeker met een perm) hebben die ban niet voor niks en dienen ook gewoon weg te blijven.

Citaat:
grl schreef op 12-05-2005 @ 18:14 :
En ze zijn ook niet helemaal consequent. Op een semi-serieus forum als DK mag het niet, maar op een niet serieus forum zoals onzin mag het wel, of gebeurt het iig erg vaak zonder gevolgen.
Daar heb je het hele punt, het is Onzin. Daar moet het toevallig door een fb worden gezien etc. Op onzin gebeuren zat dingen die volgens de regels niet mogen, maar er toch staan omdat geen fb het ziet en het ook niet gemeld wordt. Onzin is een niet te modden forum op de manier zoals de rest van de forums.

De lijn is moeilijk te trekken, maar het lijkt mij niet meer dan logisch dat mensen die een ban hebben niet via andere mensen op het forum communiceren. Zoals gezegt ze hebben die ban niet voor niks. Ik heb er geloof ik wel eens iemand (een lid dus) om gebanned omdat die maar door ging met het doorgeven. Die had het gebande lid dan op msn, samen bekeken ze dan het topic en het lid poste dan de opmerkingen van het gebande lid.
Dat is natuurlijk wel een extreem voorbeeld, de grens is moeilijk te trekken en vast te houden. In dit geval vond ik het gezien het topic, de gene waar het om gaat en op welke manier het gaat terecht.
Oud 12-05-2005, 21:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik vind dat de forumbazen zich op deze manier wel een beetje gestapo-achtig gedragen.
Wat is het nu van iemand bannen, die op volkomen onschuldige wijze, de groeten doet namens iemand???
Oud 12-05-2005, 21:32
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 12-05-2005 @ 22:14 :
Ik vind dat de forumbazen zich op deze manier wel een beetje gestapo-achtig gedragen.
Wat is het nu van iemand bannen, die op volkomen onschuldige wijze, de groeten doet namens iemand???
Waarschuwen. (lees het topic eens goed) En ik vind het wel terecht, zie mijn reactie hierboven.
Oud 12-05-2005, 21:45
Pikey
Pikey is offline
Forumbazen zijn gewoon de baas, en we hebben ons er bij neer te leggen.

Waarom zien mensen dit altijd nog als een maatschappij waar iedereen een mening mag hebben! Aaarh!

Hen beslissen iets, hoe rechtvaardig het is, is over te twisten, en een gewoon lid MOET zich daarbij neerleggen. Geen discussie. Punt.

Zo

Mag ik wel de groetjes doen van Jon btw?

Groetjes aan Jon :zwaai:
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 22:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ieke schreef op 12-05-2005 @ 21:04 :
Die mensen (zeker met een perm) hebben die ban niet voor niks en dienen ook gewoon weg te blijven.

Daar heb je het hele punt, het is Onzin. Daar moet het toevallig door een fb worden gezien etc. Op onzin gebeuren zat dingen die volgens de regels niet mogen, maar er toch staan omdat geen fb het ziet en het ook niet gemeld wordt. Onzin is een niet te modden forum op de manier zoals de rest van de forums.

De lijn is moeilijk te trekken, maar het lijkt mij niet meer dan logisch dat mensen die een ban hebben niet via andere mensen op het forum communiceren. Zoals gezegt ze hebben die ban niet voor niks. Ik heb er geloof ik wel eens iemand (een lid dus) om gebanned omdat die maar door ging met het doorgeven. Die had het gebande lid dan op msn, samen bekeken ze dan het topic en het lid poste dan de opmerkingen van het gebande lid.
Dat is natuurlijk wel een extreem voorbeeld, de grens is moeilijk te trekken en vast te houden. In dit geval vond ik het gezien het topic, de gene waar het om gaat en op welke manier het gaat terecht.
Dat is inderdaad een extreem voorbeeld. Mensen die een kind een corrigerende tik geven, worden toch ook niet meteen vergeleken met mensen die hun kind mishandelen? Ik snap wel dat de grens niet geheel duidelijk is, maar dit was zoiets onschuldigs. Groetjes, ffs.

Je zegt: "Degene waar het om gaat" ... volgens jullie oh zo consequente beleid zou dat er niets toe moeten doen. Als ik bij deze de groeten doe van TheRedArrow (ik weet niet of hij nog steeds geband is..?) dan is het een minder groot probleem dan wanneer ik de groeten doe van Evito of Flem.. wat "consequent".
Oud 12-05-2005, 23:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Rare Kwast heeft ook wel eens de groetjes van mij gedaan, Makelville heeft ook wel eens namens mij gepraat. Die werden toch ook niet gelijk gebanned? Overspannen gedoe.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 09:54
Verwijderd
Er wordt niemand meteen geband, er is gewoon een waarschuwing verstuurd. En ik begrijp best dat julli al die regeltjes en waarschuwingen niet leuk vinden, maar er moeten nu eenmaal regels zijn. Dat is overal zo. En uiteindelijk zullen die regels nageleefd moeten worden of er zitten sancties aan vast.

Zoals Mark Almighty al zei, heeft makelville over hem gepraat enz. Ik denk dat het probleem hem niet zit in praten over een persoon als dat sporadisch gebeurt. Als je ergens, gewoon, in een topic even tussen neus en lippen door tegen een ander zegt van, hey, E! doet je de groetjes, dan denk ik dat er weinig fbs over zullen vallen. En ik denk ook niet dat een van de fbs zo weinig heeft te doen dat ze op E!, Evito, Vietje en weet ik het, gaan zoeken om maar iemand te betrappen.

Nu is het hier het geval dat in een heel topic regelmatig de groeten wordt gedaan, ook nog in een topic waar het forum, de fbs enz op de hak worden genomen, dus het is logisch dat het topic de aandacht trekt. Zeker als er dan ook nog de twijfel bestaat of de afbeeldingen van Evito komen of niet. Het is dan toch logisch dat de fbs dit zien als een soort banontduiking, zeker als de afbeeldingen daadwerkelijk van hem zijn en via anderen gepost worden. Maar anders komt het nog over als een eretopic voor gebande personen (TRA werd idd ook vermeld). En daar zit het hem, ik hoop dat jullie begrijpen dat wij zoiets dan niet kunnen toestaan en dat daar een waarschuwing op volgt. We bannen niet zonder reden.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 12:27
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
grl schreef op 12-05-2005 @ 23:20 :
Dat is inderdaad een extreem voorbeeld. Mensen die een kind een corrigerende tik geven, worden toch ook niet meteen vergeleken met mensen die hun kind mishandelen? Ik snap wel dat de grens niet geheel duidelijk is, maar dit was zoiets onschuldigs. Groetjes, ffs.

Je zegt: "Degene waar het om gaat" ... volgens jullie oh zo consequente beleid zou dat er niets toe moeten doen. Als ik bij deze de groeten doe van TheRedArrow (ik weet niet of hij nog steeds geband is..?) dan is het een minder groot probleem dan wanneer ik de groeten doe van Evito of Flem.. wat "consequent".
Omdat dit heel wat anders is dan alleen onschuldige groetjes wat hier beweerd word. (Zie Mutrant d'r post) En daar zit ook die laatste opmerking in. Wat ze zegt, ik ga echt niet moeilijk zitten doen als jij een keer de groetjes van TRA doet, maar wel als jullie in een topic zo door zitten zeiken over evito. Daarbij is het wel zo dat evito een ongewenst persoon is en TRA maar een korte ban heeft. Je kan het proberen anders te zeggen, maar er zit toch een verschil in. Vind je niet dan? Over een keer groetjes van evito (e in jullie woorden dan) zal ik ook niet zo nel moeilijk doen, maar wat er in dat topic gebeurde ging gewoon te ver.
Oud 13-05-2005, 12:39
Gimme more beer
Citaat:
Ieke schreef op 12-05-2005 @ 22:32 :
Waarschuwen. (lees het topic eens goed) En ik vind het wel terecht, zie mijn reactie hierboven.
Iets wat eerst een waarschuwing is, kan ook een ban zijn. Het kan immers een druppel zijn bijvoorbeeld, of het kan twee keer gebeuren.

Als ik de groeten van Saddam Hussain doe, krijg ik toch ook geen bekeuring?
Oud 13-05-2005, 12:42
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-05-2005 @ 13:39 :
Iets wat eerst een waarschuwing is, kan ook een ban zijn. Het kan immers een druppel zijn bijvoorbeeld, of het kan twee keer gebeuren.

Als ik de groeten van Saddam Hussain doe, krijg ik toch ook geen bekeuring?
Saddam is geen lid van het forum, dus die vergelijking slaat nergens op.

Kan, maar vaak heb je toch wel meerdere waarschuwingen nodig om tot een ban te komen. (En dat hangt weer van de overtreding af etc) En verder gaat het om meer dan een enkele keer de groeten doen. Zoals gezegt, voor een enkele keer krijg je echt niet zo snel een waarschuwing.
Oud 13-05-2005, 12:48
Gimme more beer
Citaat:
Ieke schreef op 13-05-2005 @ 13:42 :
Saddam is geen lid van het forum, dus die vergelijking slaat nergens op.
Oh maar die slaat weldegelijk ergens op. Waar vroeger mensen verbannen werden, worden ze nu opgesloten. Er is geen enkele logische lijn te trekken als je zegt dat de groeten doen van iemand, wie dan ook, ook maar enigszins belemmerend kan zijn voor de rechtsgang in het algemeen, laat staan op het forum. Mensen kinderen, je bant iemand omdat hij kloot en je hebt daar geen zin meer in, niet zodat hij niemand meer de groeten kan doen.

Citaat:
Kan, maar vaak heb je toch wel meerdere waarschuwingen nodig om tot een ban te komen. (En dat hangt weer van de overtreding af etc) En verder gaat het om meer dan een enkele keer de groeten doen. Zoals gezegt, voor een enkele keer krijg je echt niet zo snel een waarschuwing.
De groeten doen, weet je wel waar je het over hebt? Wat kan er nu kwalijk aan zijn?

"Je krijgt de groetjes van Ieke" of wie dan ook, het kan gewoon niet als vervelend of storend beschouwd worden, wat is er dan op tegen?

En okee, misschien heet je Theo Maassen en heb je een godsgruwelijke hekel aan groetjes, dan negeer je ze toch gewoon?
Oud 13-05-2005, 13:16
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ieke schreef op 13-05-2005 @ 13:27 :
Omdat dit heel wat anders is dan alleen onschuldige groetjes wat hier beweerd word. (Zie Mutrant d'r post) En daar zit ook die laatste opmerking in. Wat ze zegt, ik ga echt niet moeilijk zitten doen als jij een keer de groetjes van TRA doet, maar wel als jullie in een topic zo door zitten zeiken over evito. Daarbij is het wel zo dat evito een ongewenst persoon is en TRA maar een korte ban heeft. Je kan het proberen anders te zeggen, maar er zit toch een verschil in. Vind je niet dan? Over een keer groetjes van evito (e in jullie woorden dan) zal ik ook niet zo nel moeilijk doen, maar wat er in dat topic gebeurde ging gewoon te ver.
Ik vind ook dat er verschil zit tussen groeten van evito en groeten van tra. Maar goed, ik vind dat er ook verschil zit tussen groetjes en "slechte" dingen. En dat ze wat ver gingen.. mja, goed, dat wil ik op zich nog wel met je eens zijn, maar om nou waarschuwingen te gaan sturen..
Ik vind gewoon dat er nogal krampachtig wordt gedaan mbt tot bepaalde zaken. Evito heeft inderdaad tijden lang het forum lastig gevallen met vanalles en nog wat, maar hij heeft in het laatste halfjaar nauwelijks nog iets gedaan. S.com interesseert hem niet (meer). Maar nog steeds zit in jullie hoofd dat-ie het forum wil overnemen of zo, en ik geloof niet dat er iets is wat dat weg kan nemen. Dat vind ik schokkend.. want wat is Evito nou helemaal? Een jongen die ook een computer heeft en het vroeger ontzettend leuk vond om chaos te veroorzaken. Eng hoor!

Gimme more beer: Theo Maassen
Oud 13-05-2005, 13:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-05-2005 @ 13:48 :
Er is geen enkele logische lijn te trekken als je zegt dat de groeten doen van iemand, wie dan ook, ook maar enigszins belemmerend kan zijn voor de rechtsgang in het algemeen, laat staan op het forum.
Ik vind het toch wel redelijk overdreven als er in één topic 11 keer de groetjes wordt gedaan namens een persoon die geband is. Op die manier heeft hij toch een grote inbreng in een topic. Door die elf groetjes ging men over hem praten, werd er een strip over hem gemaakt en er werd ook gesuggereerd dat hij de strips had gemaakt. Allemaal niet heel erg inderdaad, maar op die manier gaat een topic onnodig om de gebande persoon draaien wat dus wel enigszins belemmerend is. Want we willen juist dat die gebande persoon niet meer op dit forum is: ook niet op zo'n alternatieve manier.
Oud 13-05-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2005 @ 14:43 :
Ik vind het toch wel redelijk overdreven als er in één topic 11 keer de groetjes wordt gedaan namens een persoon die geband is.
Precies. Eén keer is al meer dan voldoende. Ik vraag me ook af wat de meerwaarde er van is, met één keer komt de boodschap ook over. Bij elf keer kun je mij niet meer wijsmaken dat het enkel en alleen om het gaan van het geven van groetjes gaat en dat er niet meer achter zit. (Dit dus mbt de "Evito-groetjes", TRA is volgens mij geen elf keer genoemd.)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 11:14
Gimme more beer
Ho, wacht even, ik heb het topic verder niet gezien hè, dus weet ik veel dat het om 11 (irritante) groetjes gaat. Er wordt hier alleen door onze goede FB-vrienden gezegd dat je niet namens een geband persoon de groetjes mag doen en daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Oud 14-05-2005, 15:01
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-05-2005 @ 12:14 :
Ho, wacht even, ik heb het topic verder niet gezien hè, dus weet ik veel dat het om 11 (irritante) groetjes gaat. Er wordt hier alleen door onze goede FB-vrienden gezegd dat je niet namens een geband persoon de groetjes mag doen en daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Goed, het is wel zo ongeveer de regel, je mag het niet over gebande personen hebben, dus ook geen groetjes van je doen. Maar zo streng als hij hier gestelt wordt wordt hij niet uitgevoert. Pas als het op een manier echt vervelend wordt wordt er wat aan gedaan. Dat kan zijn dat het 11 keer in een topic gezegt wordt of dat heel erg veel mensen in veel topics op onzin lopen zeiken etc. Tja, dan kan je opzich wel pech hebben dat jij misschien een keer wat zei en samen met de rest een waarschuwing krijgt. Maar goed, dit topic is na aanleiding van een waarschuwing voor een topic waar vrij veel in zit.
Oud 14-05-2005, 15:17
Gimme more beer
Citaat:
Ieke schreef op 14-05-2005 @ 16:01 :
Goed, het is wel zo ongeveer de regel, je mag het niet over gebande personen hebben, dus ook geen groetjes van je doen. Maar zo streng als hij hier gestelt wordt wordt hij niet uitgevoert. Pas als het op een manier echt vervelend wordt wordt er wat aan gedaan. Dat kan zijn dat het 11 keer in een topic gezegt wordt of dat heel erg veel mensen in veel topics op onzin lopen zeiken etc. Tja, dan kan je opzich wel pech hebben dat jij misschien een keer wat zei en samen met de rest een waarschuwing krijgt. Maar goed, dit topic is na aanleiding van een waarschuwing voor een topic waar vrij veel in zit.
Goed goed, maar dat is bewust storend gedrag. Dat is een ander verhaal.
Oud 16-05-2005, 13:39
arP-socialist
arP-socialist is offline
jullie laten het net klinken of "mensen die gebanned zijn" levenslang siberie hebben gekregen

ze hebben niemand doodgeschoten ofzo
Oud 16-05-2005, 23:10
Verwijderd
Alsof een forum te vergelijken is met real-life? Het blijft internet hoor. doodschieten gaat nogal moeilijk dan.

En @ GMB, Ze zijn op dat bepaalde topic gewezen, het was niet zomaar in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 10:07
Gimme more beer
Citaat:
Mutant schreef op 17-05-2005 @ 00:10 :
En @ GMB, Ze zijn op dat bepaalde topic gewezen, het was niet zomaar in het algemeen.
Dat blijkt niet uit de eerste post.
Oud 17-05-2005, 10:21
Verwijderd
Citaat:
arP-socialist schreef op 16-05-2005 @ 14:39 :
jullie laten het net klinken of "mensen die gebanned zijn" levenslang siberie hebben gekregen

ze hebben niemand doodgeschoten ofzo
Ze zijn gebanned. Ze worden gebanned omdat men ze (tijdelijk) niet meer wil zien op het forum en dus ook niets meer van ze wil merken op het forum. Daarom is het ook verboden om bans te ontduiken, met proxies te posten, maar ook om namens een gebande persoon te posten of om achter diens rug hele discussies over gebande personen te gaan voeren.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-05-2005 @ 11:07 :
Dat blijkt niet uit de eerste post.
Daar kan ik natuurlijk niets aan doen . Zo zie je maar tot wat gebrekkige informatie kan leiden. (En ik heb het gecontroleerd, ik heb het topic vermeld).
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 14:57
juno
juno is offline
Want Evito is eigenlijk de antichrist he, en daarom mag zijn naam ab-so-luut niet genoemd worden. Pff, Jona spoort misschien niet altijd, en hij heft het in de goeie ouwe tijd best bont gemaakt, maar is au fond een goeie jongen. (net als Jorrit , de grote boze flem: ook helemaal niet het vleesgeworden kwaad waar de FB's hem voor aanzien)

Net zoals de oude Egyptenaren de naam van een farao waar ze achteraf niet zo tevreden over waren letterlijk wegbikten uit alle geschriften en gedenktekens waar hij in voorkwam. Lichtelijk overdreven dus, zo'n allergische reactie.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 15:09
Balance
Balance is offline
Citaat:
juno schreef op 17-05-2005 @ 15:57 :
Want Evito is eigenlijk de antichrist he, en daarom mag zijn naam ab-so-luut niet genoemd worden.
Heb je ook de latere reacties gelezen? Daarin werd namelijk gezegd dat we er helemaal niks van zeggen al wordt zijn (of een ander geband lid's) naam genoemd. Dus van 'mag ab-so-luut niet genoemd worden' is helemaal geen sprake. Maar 11 keer de groetjes namens hem doen in één topic vonden we overdreven.
Oud 17-05-2005, 18:10
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 17-05-2005 @ 15:57 :
Net zoals de oude Egyptenaren de naam van een farao waar ze achteraf niet zo tevreden over waren letterlijk wegbikten uit alle geschriften en gedenktekens waar hij in voorkwam. Lichtelijk overdreven dus, zo'n allergische reactie.
Nou, dan bevinden we ons hier dus in goed gezelschap.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 19:54
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-05-2005 @ 19:10 :
Nou, dan bevinden we ons hier dus in goed gezelschap.
En nou aan het werk jij, er is een pyramide die af moet.
Oud 18-05-2005, 11:35
Gimme more beer
Citaat:
McCaine schreef op 17-05-2005 @ 20:54 :
En nou aan het werk jij, er is een pyramide die af moet.
Het lijkt mij dat in deze vergelijking jíj juist degene bent die de handen maar eens uit de mouwen moet gaan steken
Oud 21-05-2005, 01:45
Mephi
Mephi is offline
Sinix!

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten