Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verras hem eens een keer met wat leuks, doe eens wat onverwachts en laat hem zien dat jij bijzonder bent en dat hij bijzonder is.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als jij merkt dat je je niet meer helemaal prettig voelt bij die relatie en dat je aandacht ook door anderen getrokken kan worden, dan is dat helemaal niet erg. Ik wil nu niet zeggen dat je het dus maar uit moet maken, maar wel dat het een heel normale ontwikkelig is dat relaties uit gaan, omdat je verder wil kijken dan dat wat je nu hebt. Ervaren of je met iemand anders ook weer op dat niveau kunt komen, of misschien wel een niveau hoger. Ervaring opdoen met relaties is vaak alleen maar positief, van elke relatie kun je leren, ook als je uiteindelijk merkt dat je een foute keuze hebt gemaakt.
|
Verwijderd
|
Waarom zou ze nu heel makkelijk sletten en als ze 20 is niet? Waarom kan ze zich nu niet inzetten voor een serieuze relatie.
Ze zal in mijn ogen moeten kijken wat ze nog uit haar relatie kan halen en onderzoeken of ondervinden wat het is wat die andere jongens bij haar losmaken. Is het maar omdat de eerste verliefdheid weg is of is het echt serieuze interesse voor andere jongens.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wij kunnen vanaf deze afstand natuurlijk nooit een oordeel vormen over de relatie die zij nu heeft, over hoe serieus die is en wat zij daar mee zou moeten doen. Wij kunnen dus ook niet zeggen welke beslissing zij zou moeten nemen en dat kan zij dus ook niet van ons verwachten. Daar is het internet gewoon geen middel voor. Maar wij kunnen wel onze ervaringen en meningen met haar delen en haar verschillende kanten van dergelijke dingen laten zien, zodat zij wellicht een breder beeld van situaties krijgt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je er allebei hetzelfde idee over hebt, dat het wel 'prima' is zo, maar er geen spanning en geen uitdaging meer is zou ik op onderzoek uit gaan. Zoals hier boven als gezegd werd je bent nog jong blabla ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb ong t zelfde meegemaakt. had al heel lang een leuke vriend, maar omdat we al zo lang hadden ging ik me steeds vaker af vragen hoe het met een andere jongen zou zijn (hij was mn eerste). daar kwam nog eens bij dat ik hem ook minder leuk vond, en ik wel een andere leuke jongen tegen kwam. dus heb ik het uitgemaakt, omdat ik sowieso al twijfelde.
als je echt voelt dat je minder (niet genoeg) van hem houdt zou ik het zeker uitmaken. als het echte liefde is komen jullie vast wel later weer bij elkaar, als jullie wat ouder zijn en wat meer ervaring op liefdesgebied enzo hebben. maar als je nog niet heel erg die behoefte aan andere jongens hebt, zou ik nog voor je relatie met hem vechten! (zo zou ik het allemaal doen) succes!! |
![]() |
||
Citaat:
Misschien kun je een tijdje een pauze inlassen ofzo, gewoon elkaar een tijdje niet zien? Als je hem mist en de spanning komt weer terug kunnen jullie dan alsnog bij elkaar blijven. Maar als je hem niet mist of zelfs verliefd wordt op een ander lijkt het me duidelijk..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Snijden Kdel | 13 | 30-08-2016 08:07 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
groot leeftijds & afstandsverschil... xXxEvaxXx | 18 | 02-04-2003 21:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |