![]() |
|
Van de één op de andere dag kan ik nu al een tijdje niet meer mijn hotmail bekijken. Dat is vreemd omdat ik wel bij msn kan aanmelden, die ook gewoon aangeeft wanneer ik nieuwe mail heb. Maar als ik dat wil bekijken krijg ik dit. En als ik optie 1 doe; kom ik bij de Startpagina van MSN accountservices (waar ik accountgegevens, emailadres en wachtwoord enzo kan veranderen) Cookies verwijderd, de temp i-net files, viruscontrole erover gehad. Op school kan ik wel hotmail bekijken dus het moet wel aan de instellingen van mijn computer liggen. Maar vreemd dat opeens zo is, eerder nooit last mee gehad! Misschien herkend iemand dit of heeft nog ideeen. (ook al contact gezocht met de Hotmail service, maar die zijn nogal traag)
Laatst gewijzigd op 17-05-2005 om 20:22. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
hehe, vandaag dan uiteindelijk bericht gekregen van de Hotmail service. En het is werkelijk waar briljant;
Beste Passport gebruiker, Bedankt dat je contact opneemt met Microsoft .NET Passport. We begrijpen dat dit erg vervelend is. Als je vanuit MSN Messenger niet naar je Hotmail Postvak-In kan komen of als je de volgende boodschap krijgt: "Hotmail does not support the .NET Passport you are signed in to", probeer dan het volgende: Ga naar http://login.passport.net/uilogin.srf?id=2 en meld je aan met je volledige Hotmail accountnaam en wachtwoord. Gelieve voorlopig enkel kleine letters te gebruiken, GEEN hoofdletters. DUS: username@domain.com NIET : mailto:username@DOMAIN.com of username@Domain.com We werken nog hard aan dit probleem, onze excuses voor het ongemak. Dus ik vulde hotmail in ipv. Hotmail en hij deed het gewoon weer. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|