hallo,
Tot voor kort ging alles redelijk goed met me, echt gelukkig ben ik niet maar hey, wie is dat wel in deze wereld?
Maar sinds ik afgelopen maandag heb gehoord dat een vriendin in het ziekenhuis ligt ben ik gewoon 1 brok ellende.
Ik zal vertellen hoe het zit:
Vorig jaar kreeg ik ruzie met een vriendin van me, waarover ga ik nu niet helemaal uitwijden feit is dat ze me erg gekwetst heeft waardoor ik geen zin meer had om contact met haar te hebben.
Maar zij is iemand die altijd problemen heeft gehad met haar hart, ze had eigenlijk een donorhart moeten hebben maar die operatie is niet gelukt en ze heeft dat dus nooit gekregen.
Ik wist dus altijd wel dat ze niet oud zou worden en waarschijnlijk ellendig aan d'r einde zou komen maar toch komt dit erg plotseling...
Ik hoorde afgelopen maandag namelijk van een vriendin dat ze een zware hersen infarct heeft gehad waardoor ze dus nooit meer zal kunnen lopen en praten!
Je begrijpt dat ik hier erg van ben geschrokken en heb hier de gehele week als in een soort roes van gelopen, ik ben gewoon 1 brok ellende. Ik ben gewoon zo ontzettend emotioneel op het moment. Ik weet het gewoon niet meer.
Daar komt nog bij dat ik haar niet kan bezoeken omdat haar ouders mij niet moeten (is weer een verhaal apart)
Ik ben zo bang dat ze dood gaat!
Ik weet het gewoon niet meer.
Wat moet ik doen?