Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2005, 11:41
bloemetje16
bloemetje16 is offline
hey hey ..
ik had een vraagje .. namelijk met de eindexamens op komst .. en aangezien ik nogal gestresst ben .. heb ik : Valdispert gekocht. ( valeriaan )
Maar ik heb dit nog nooit eerder gebruikt en vroeg me af of iemand hier ervaringen mee heeft ? wordt je er niet moe van of zeg maar een soort `stoned `gevoel ?? klinkt misschien wel raar maar ik vroeg het me af !

alvast bedankt !
groetjes
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 11:42
jet
jet is offline
ik heb zelf een tijdje valeriaan gebruikt, van het etos huismerk. en mijn ervaringen waren gewoon dat ik lekker sliep en overdag helder was. dat is ook de bedoelig van die pillen
Oud 22-05-2005, 12:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik slik wel eens valeriaan en ik heb het idee dat ik er een beetje 'afgevlakt' door word als je snapt wat ik bedoel. Ik ben niet meer heel angstig erdoor maar ook niet meer heel vrolijk enzo.

Ik zou je aanraden om het zeker een keer te proberen gewoon thuis ofzo, niet gelijk als je een examen hebt om te zien hoe je erop reageert.
Oud 22-05-2005, 12:11
bloemetje16
bloemetje16 is offline
hey .. bedankt voor jullie reactie ..
ik ga het zowiezo vandaag ff uitprobereen ...
maar wil ook nog wel ff leren en was eigenlijk een beetje bang dat je er miss wel door ging slapen ofzo .. maarja we zullen wel zien hoe ik strax wordt .. beter dan paniek aanvallen tijdens je examen ..

bedankt !
groetjes
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 15:36
Mara
Mara is offline
Ik heb 'nervovit' van vsm gebruikt, met valeriaan-extracten. Ik merk dat ik gewoon wat rustiger word in m'n hoofd, ik heb nl. faalangst en dan slaan m'n hersens 'op tilt'
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 19:00
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
ik heb er 1 keer een lachkick van gehad, daarna nooit meer effect.
Oud 22-05-2005, 21:36
Baka²
Baka² is offline
Valdispert schijnt super te werken! Ik kreeg dat eigenlijk aanbevolen van m'n schoonouders (die het toendertijd ook hadden gebruikt en waar het goed bij werkte). Je word er rustig van maar niet sloom.

Ik heb bij de Da (volgens mij) ook zo'n soort spul gekocht, maar dan van A. Vogel (passiflora complex). Dat schijnt meer van die rustgevende stoffen te hebben en ook een beter effect te kunnen geven. ik heb de druppels (3x daags 20 druppels)... en ze zijn goor!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten