Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou, Ik beleef opnieuw mijn oude fps spellen!
Doom 1&2 (+addons), heretic (+addons), hexen (+addons) allemaal met De Doomsday Engine Screenshots ![]() ![]() En Quake 1 met Tenebrae en Anaglyph Stereo Quake (<-quaken met een 3d brilletje) Screenshots ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Erg cool. Ook in het fps-genre is genoeg retro te vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nu ik er weer aan denk, kan ik nu net zo goed weer zo'n ouden-doosch-spel gaan spelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Probeer het zelf maar eens!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Kheb de review nog liggen in de pu, de ultieme games geluidskaart van toen ![]() Damn, Dos 6.22. Weet iemand iets voor emulatoren ofzo, kwil Wetlands en Syndicate spelen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Keen
The Simpsons Duke Nukem Doom Golden Axe! (man die game is nogsteeds super bruut, lekker button smashen). Wolfenstein. Echt vette games allemaal, heb alleen Golden Axe nooit meer ergens gevonden ![]() www.qgames.nl |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb hem meteen maar even gedownload. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gedownload en geprobeerd te spelen, maar m'n Engels was toen klote, dus er meteen weer afgegooid. Zie hem net bij de site staan die 36-Crazyfists noemde. ![]() edit: en daar doet hij het niet ![]() Laatst gewijzigd op 20-07-2004 om 00:17. |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eigenlijk moet je ook nog een 486 DX2-66 hebben voor écht oude games ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb nooit een 486 gehad. Mijn eerste PC waar ik serieus spelletjes op kon spelen was een 386DX-40 (van AMD, jaja, toen al ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Over old-school hardware gesproken, kheb hier nog een 486-DX-33Mhz staan met double speed-cd-rom van jaja, IBM en 8 MB intern ![]() Laatst gewijzigd op 22-07-2004 om 20:59. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Overboard ![]() supertof spel ![]() lemmings for windows<3 ![]() GTA London ![]() ![]() monkey island 3<3 ![]() commandos ![]() ![]() en als laatste: GRIM FANDANGO!!! ![]() ![]() ![]() ![]() verder ben ik op zoek naar sam & max , hit the road weet iemand waar ik die kan krijgen??
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder kan ik iedereen System Shock aanbevelen, en naast de al genoemde adventures Full Throttle.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En een Soundblaster AWE? Pah! Ik heb zelf een Soundblaster 2.0 (8-bits kaart ofzo) gekocht voor die XT, dat was m'n eerste hardware aankoop. Die krengen waren duur toen ![]() Ik weet ook nog dat ik Doom 2 kreeg van een vriend. Iets van 20 floppies ofzo, bleek er een kaduuk te zijn. Hele pleurisend teruggefietst om die ene floppy nog een keer te kopieren. Meteen maar 3 kopieen gemaakt, just to make sure ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Oldies but Goldies tommiegun | 142 | 15-11-2005 22:03 | |
De Kantine |
Wat is jouw favoriete object? Love_Fulfilled | 61 | 12-01-2005 18:31 | |
Games |
Zelda Grunge A Holic | 19 | 04-01-2005 21:12 | |
Games |
Toekomst van games Mo6 | 58 | 05-08-2004 15:49 | |
Lifestyle |
[FOTOTOPIC] Waar je al je trendy/hippe foto's kwijt kan. Bobby James | 172 | 21-11-2003 06:26 | |
Games |
Waar kan ik ook alweer Indiana Jones and the last Crusade downloaden?? Tiger_Wolf | 2 | 21-11-2001 08:19 |