Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2005, 18:14
phoenix20
phoenix20 is offline
Zoals ik al eerder vermeld heb is het 2 maanden geleden uitgegaan tussen mijn vriendin en mij, dit na een relatie van 2,5 jaar. Ook mijn eerste serieuze relatie.
De reden hiervan was dat mijn vriendin in de knoop zat met zichzelf, omdat haar ouders gingen scheiden.
Een aantal weken nadat het uit was gegaan kwam ze weer bij me om te zeggen dat ze toch een fout had gemaakt door het uit te maken.
Hierna zijn we weer 4 weken bij elkaar geweest. In deze vier weken is mijn vriendin verhuisd en bij haar moeder ingetrokken. Vanaf toen ging het bergafwaarts met onze relatie, ik heb meerdere keren aangegeven dat het zo niet ging en er teveel van mijn kant moest komen. Ik wist wel dat dit kwam door de situatie thuis, maar vorige week heb ik het toch uitgemaakt omdat ik zo niet verder kon, en ik het zelf niet meer aan kon.
Gisteren logeerde ze bij haar vader en was ze weer het meisje waar ik 2,5 jaar verkering mee had. De vonk sloeg direct over, merk gewoon dat ik nog ontzettend veel voor haar voel. Er is niks gebeurd, alleen een zoen op de wang, maar dit heeft me wel aan het denken gezet. Ze heeft me net gebeld en ik ga er vanavond naar toe om te praten.
Ik weet niet wat ik moet doen. Aan de ene kant weet ik dat ik mezelf, en haar tijd moet geven maar aan de andere kant is het erg moeilijk om zonder haar door te gaan. Ik mis haar gewoon ontzettend in alles wat ik doe, en hou gewoon te veel van haar.

Sorry van mijn grote verhaal op de zaterdagavond, maar ik ben gewoon advies van jullie nodig.

Thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2005, 18:19
Inges
Inges is offline
Zeg tegen haar wat je hier ook zegt. Weet je ook wat zij wil? En komt het door haar moeder dat ze zo anders is, omdat je zegt dat ze wel "leuk" is als ze bij haar vader is?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 18:33
phoenix20
phoenix20 is offline
Dat weet ze al...dat heb ik dr ook gezegd gisteren. Ze merkt dat zelf ook dat ze bij hem lekkerder in dr vel zit, haar broertje en zusje hebben dat ook. Misschien dat ze bij dr vader gaan wonen, ze hebben het er wel eens over gehad.

Maar om even terug te komen, voor mezelf weet ik dat ik niet te snel conclusies moet trekken en weer bij har moet komen. Ik ben zelf tijd nodig. Maar het is wel ontzettend moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 18:44
Inges
Inges is offline
Denk dat je dat toch even moet volhouden, hoe moeilijk het ook is. Je geeft zelf al aan dat bij haar terug komen op dit moment eigenlijk geen goede optie is. Persoonlijk denk ik dat je het inderdaad tijd moet gunnen, praat erover met haar en kijk aan hoe zij er precies over denkt. Als een relatie nu niet mogelijk is, dan zal het niet gaan, en door te pushen maak je het jezelf nog veel moeilijker dan dat het al is. Sterkte iig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten