Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Beste doelman dit seizoen
Heurelho Da Silva GOMEZ (PSV) 55 39.29%
Edwin ZOETEBIER (PSV) 0 0%
Hans VONK (AJAX) 2 1.43%
Bogdan LOBONT (AJAX) 2 1.43%
Maarten STEKELENBURG (AJAX) 1 0.71%
Henk TIMMER (AZ) 31 22.14%
Gabor BABOS (FEYENOORD) 2 1.43%
Patrick LODEWIJKS ( FEYENOORD) 5 3.57%
Brian VANDENBUSSCHE (SC HEEREVEEN) 1 0.71%
Dragoslav JEVRIC (VITESSE) 0 0%
Harald WAPENAAR (VITESSE) 2 1.43%
Sander BOSCHKNER (FC TWENTE) 1 0.71%
Vladan KUJOVIC (RODA JC) 0 0%
Khalid SINOUH (RKC) 2 1.43%
Joost TEROL (FC UTRECHT) 0 0%
Rene PONK (FC UTRECHT) 0 0%
Bas ROORDA (FC GRONINGEN) 2 1.43%
Oscar MOENS (WILLEM 2) 3 2.14%
Dennis GENTENAAR (NEC) 3 2.14%
Davy SCHOLLEN (NAC) 2 1.43%
Dorus DE VRIES (ADO) 1 0.71%
Maikel AERTS (RBC) 1 0.71%
Erwin FRIEBEL (RBC) 11 7.86%
Jimmy VAN FESSEM (DE GRAAFSCHAP) 11 7.86%
Rob VAN DIJK (DE GRAAFSCHAP) 1 0.71%
Kris MAMPAEY (FC DEN BOSCH) 1 0.71%
Aantal stemmers: 140. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2005, 15:49
Shox
Shox is offline
jaja, elk jaar doe ik em weer. dus nu ook. Met nog 2 wedstrijden nadert de competitie alweer zn einde. Dus. Wie vonden jullie de beste doelman dit seizoen?

Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 16:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2005, 16:10
colL
colL is offline
Gomez en Timmer, waren met afstand voor mij toch de beste doelmannen van dit seizoen, dan kies ik voor Timmer
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 16:14
LeAdErRrR
LeAdErRrR is offline
Beste: TIMMER
Slechtste: BABOS
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 16:15
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het gaat inderdaad tussen Gomez en Timmer. De twee absolute uitblinkers van dit seizoen. Ik zou ze eigenlijk beiden op de eerste plek willen zetten, maar als ik toch moet kiezen kies ik voor Timmer. Hij is een completere keeper, en heeft dit seizoen geen wedstrijd gemist (afgezien van 1 vervanging midden in een wedstrijd door een blessure aan t hoofd).
Oud 09-05-2005, 17:54
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Gomez, duidelijk. Hij is jonger, heeft meer vooruitgang getoond en keept inmiddels het stabielst van iedereen.

Timmer heeft z'n ervaring mee en z'n verdediging staat erg goed dit seizoen, maar van de ballen die hij op z'n bord krijgt vind ik dat hij toch té vaak een bal doorlaat die je als topkeeper niet door moet laten. Een keeper kan het verschil maken en dat doet hij toch niet vaak genoeg.
Oud 09-05-2005, 18:57
Verwijderd
goh... 2 stemmen op Davy Schollen.... heel apart, maar nee, ik heb op Henk Timmer gestemd. Gomez was natuurlijk ook sterk, maar als je ziet hoe veel sterker Timmer dit seizoen was t.o.v. vorig seizoen vind ik dat hij het verdient om doelman van het jaar te worden
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 19:14
Ji-Sung Park
Ji-Sung Park is offline
Erwin FRIEBEL
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 19:16
geen punt.
geen punt. is offline

Moens. Al jaren een van de beste keepers van de competitie. Tweede Gomez, derde Zoetebier, vierde Timmer en de slechtste waren Babos en Aerts.

Schollen is op zich ook best goed.
Oud 09-05-2005, 19:31
Rob Geus
Rob Geus is offline
Wapenaaaarr (nee ik ben niet objectief)

Maar ik vind dat Moens lekker bezig is
Oud 09-05-2005, 20:27
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Ik kies ook tussen Timmer en Gomez, maar ga dan voor Gomes. Puur omdat hij zich in één seizoen super ontwikkeld heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 20:30
baas
baas is offline
Jimmy!
Oud 09-05-2005, 21:16
Shox
Shox is offline
hoevaak die Davy Schollen al niet tot save-van-de-week-winnaar is verkozen bij Voetbal Insite ...maargoed op zicht best goede keeper, maar egt een topper, neen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 22:00
USPalermo
USPalermo is offline
Sander BOSCHKNER (FC TWENTE), wie is dat?

Maargoed, Gomez en Timmer duidelijk de beste 2 keepers van dit seizoen, met Gentenaar als goede 3e.
Oud 09-05-2005, 22:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik mis Serge van der Ban van MVV. Die jongen is echt de man van het seizoen, samen met topscorer Ibad Muhamadu.

Maar goed, het gaat alleen over de Eredivisie. Tja, doe dan maar Gomes op 1. In het begin een grabbelaar, maar uitgegroeid tot een wereldkeeper. Zeker met dat record. Timmer is een goede tweede, voor de derde plaats zit ik te twijfelen tussen Kujovic en Boschker. Maar Gomes op 1.

Babos had ik inderdaad meer van verwacht. Terol van Utrecht vind ik ook niet zo denderend (veel blunders kan ik me herinneren), net als Schollen (sorry voor NAC'ers hiero)...
Oud 09-05-2005, 22:29
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Timmer
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 22:49
geen punt.
geen punt. is offline
Hmm Gentenaar in 't begin heel sterk maar de laatste tijd prutst ie maar wat aan
Oud 09-05-2005, 23:13
peaceflower
peaceflower is offline
GOMES!!
Natuurlijk Gomes, de held, met Timmer als goeie tweede.
Oud 09-05-2005, 23:28
qwnm
qwnm is offline
Sinouh!! Vooral zn optreden aan tafel bij Frits en Henk
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 23:33
Verwijderd
Patrick Lodewijks
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 23:51
Gimme more beer
Citaat:
USPalermo schreef op 09-05-2005 @ 23:00 :
Maargoed, Gomez en Timmer duidelijk de beste 2 keepers van dit seizoen, met Gentenaar als goede 3e.
Het blijft in potentie de beste van de HCE, na Gomez natuurlijk. Maar door het teleurstellende seizoen dit jaar kún je hem bijna niet kiezen. Hoewel hij toch weer bewijst een absolute topper te zijn, stond de verdediging té slecht om ook echt indrukwekkende prestaties te definiëren. Maar goed, zonder Gentenaar waren we misschien wel gedegradeerd Sterker nog, ik denk dat we mét Gomez zelfs gedegradeerd waren.
Oud 10-05-2005, 09:32
Tjsahh
Tjsahh is offline
Gomez !!
Oud 10-05-2005, 10:17
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Timmer.
Oud 10-05-2005, 10:48
Verwijderd
Gomes. Timmer uitstekende tweede.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 11:46
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Gomez was naar mijn mening de beste dit seizoen, hoewel hij nog wel aardig wat wedstrijden had waar hij behoorlijk aan het grabbelen was kon hij dat steeds weer goed maken met een geweldige safe waardoor hij toch vaak punten pakt. Timmer speelt een foutloos seizoen maar mist die weergaloze redding die Gomez zo af en toe wel heeft.
Ook blij verrast met 'oudjes' Moens en Wapenaar
Oud 10-05-2005, 11:52
Tiño
Tiño is offline
tja, Gomes af en toe twijfelachtig, hoewel timmer tegen den haag ook niet helemaal okay was.

lastig, allebei goed, denk Timmer iets stabieler, maar Gomes is nog jong.
Oud 10-05-2005, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-05-2005 @ 23:22 :
Ik mis Serge van der Ban van MVV. Die jongen is echt de man van het seizoen, samen met topscorer Ibad Muhamadu.

Maar goed, het gaat alleen over de Eredivisie. Tja, doe dan maar Gomes op 1. In het begin een grabbelaar, maar uitgegroeid tot een wereldkeeper. Zeker met dat record. Timmer is een goede tweede, voor de derde plaats zit ik te twijfelen tussen Kujovic en Boschker. Maar Gomes op 1.

Babos had ik inderdaad meer van verwacht. Terol van Utrecht vind ik ook niet zo denderend (veel blunders kan ik me herinneren), net als Schollen (sorry voor NAC'ers hiero)...
Ik kan je niet anders dan gelijk geven hoor

kben stiekem toch wel blij dat NAC um niet koopt soms heeft ie de moeilijkste ballen, maar een simpel balletje laat ie door.. nee, niet goed, wel redelijk.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 14:36
colL
colL is offline
Citaat:
qwnm schreef op 10-05-2005 @ 00:28 :
Sinouh!! Vooral zn optreden aan tafel bij Frits en Henk

Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:00
one.
one. is offline
Citaat:
Ufke schreef op 10-05-2005 @ 11:48 :
Gomes. Timmer uitstekende tweede.
Oud 10-05-2005, 18:04
Sandersss
Sandersss is offline
Timmer heeft denk ik meer in aktie moeten komen dan Gomes. Ik vind eigenlijk dat ze beiden de top vormen.

De HCE heeft best veel goede keepers trouwens. Ik denk dat het gemiddelde niveau van de keepers hoger ligt dan vele andere posities.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 18:55
ikke_1988
ikke_1988 is offline
DENNIS GENTENAAR zeker wel.....door hem hebben we europees gehaald!! en hij heeft voor ons een paar dure puntjes gepakt dit seizoen.... maarja ik ben een nec´er..... ik moet zeggen dat gomes en timmer ook 2 uitstekende keepers zijn... vooral gomes...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 19:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
ikke_1988 schreef op 11-05-2005 @ 19:55 :
DENNIS GENTENAAR zeker wel.....door hem hebben we europees gehaald!! en hij heeft voor ons een paar dure puntjes gepakt dit seizoen.... maarja ik ben een nec´er..... ik moet zeggen dat gomes en timmer ook 2 uitstekende keepers zijn... vooral gomes...
Europees gehaald dit seizoen?
Gentenaar speelt een flutseizoen voor zijn doen
Oud 11-05-2005, 19:33
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-05-2005 @ 20:23 :
Europees gehaald dit seizoen?
Gentenaar speelt een flutseizoen voor zijn doen
NEC speelt een flutseizoen, Gentenaar is gewoon top hoor. Mensen zien dat alleen niet van een team dat minder speelt.

We hebben gewoon een paar spelers van grote klasse, alleen moet het nog een team worden

Laatst gewijzigd op 11-05-2005 om 19:38.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 19:52
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-05-2005 @ 20:33 :
NEC speelt een flutseizoen, Gentenaar is gewoon top hoor. Mensen zien dat alleen niet van een team dat minder speelt.

We hebben gewoon een paar spelers van grote klasse, alleen moet het nog een team worden
Ik heb Gentenaar dit seizoen een paar acties van Gentenaar gezien die ik de afgelopen 2 seizoenen niet bij hem heb kunnen zien
Oud 11-05-2005, 20:01
Rob Geus
Rob Geus is offline
gentenaar bij de graafschap uit volgens mijj, mooi moment
Oud 12-05-2005, 12:32
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-05-2005 @ 20:52 :
Ik heb Gentenaar dit seizoen een paar acties van Gentenaar gezien die ik de afgelopen 2 seizoenen niet bij hem heb kunnen zien
Graafschap uit was echt een kutmoment, dat ben ik met je eens. Net voordat de bal bij hem kwam, dook de bal naar de grond en kon hij er net niet meer bij. Als je de herhaling ziet denk je dat er met de beelden is geknoeid, maar het schijnt dat dat bij de graafschap meer gebeurt met die ballen. Anders had Tininho ook nooit kunnen scoren

Twente thuis, dat kennen we. Voordat Gentenaar eerste keeper werd, hadden we roorda, die kon absoluut niet uittrappen. Daar werd bij NEC blijkbaar weinig op getraind. Gentenaar heeft dat ook heel erg moeten leren en het gaat bijna altijd goed, tot hij in een panieksituatie moet ingrijpen, dan wil het één op de zoveel keer nog wel eens misgaan. Een speler heeft dat veel vaker, maar bij een keeper is dat kwalijker. Daarom schoot hij eerst altijd de bal over de zijlijn, maar het ging nu een tijd goed, dus schoot hij hem vooruit en culina kon hem intrappen. Het was een knap doelpunt, maar wel een kromme trap van Gentenaar.

Dat zijn de kutmomenten geweest, bij de Graafschap is er een excuus, maar het heeft ons wel de overwinning uiteindelijk gekost denk ik, bij Twente was het eigenlijk gewoon niet zo slim, maar als je als keeper zo vaak moet ingrijpen bij een blunderende verdediging, moét het gewoon wel een keer misgaan.

Verder heeft Gentenaar relatief gezien weer een uitstekend seizoen gekeept en hij blijft absoluut de beste Nederlandse keeper in de HCE. Maar je moet realistisch zijn en zeggen dat hij indertijd pech heeft gehad dat de transfermarkt er zo kut bij stond, anders had hij toen naar een topclub gekund. Nu is hij eigenlijk te lang gebleven.

Een topkeeper is pas écht een topkeeper als hij achter een topverdediging mag staan en die heeft NEC gewoon niet. Individueel staan er wel leuke jongens, maar het is gewoon geen team. En zeker geen stabiele verdediging.
Oud 12-05-2005, 14:45
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ben het met je eens en ik ben zelf ook wel een fan van Gentenaar maar het keepersniveau is in Nederland toch best hoog en het gaat er hier om wie dít seizoen het beste was in Nederland en dan vind ik niet dat Gentenaar dat is
Oud 12-05-2005, 14:49
Yps
Yps is offline
Moens! Als één keeper z'n team op de been houdt (wat toch bijna onmogelijk is bij zijn team), is hij het wel. Gomes ook natuurlijk!
Oud 12-05-2005, 15:14
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 12-05-2005 @ 15:45 :
Ben het met je eens en ik ben zelf ook wel een fan van Gentenaar maar het keepersniveau is in Nederland toch best hoog en het gaat er hier om wie dít seizoen het beste was in Nederland en dan vind ik niet dat Gentenaar dat is
Nee, ik vind dat Gomez een fantastische stijgende lijn heeft laten zien en daarom is hij absoluut mijn keus voor keeper van het jaar. Maar op de tweede plaats zouden Gentenaar en (inderdaad) moens niet misstaan dit jaar.
Oud 15-05-2005, 10:59
Jochem12
Jochem12 is offline
gomez
Oud 22-05-2005, 23:09
Gimme more beer
Timmer heeft de laatste tijd mijn stellingen ook maar bewezen, maar vandaag was hij wel beláchelijk slecht...
Oud 23-05-2005, 00:44
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik blijf Gentenaar een keeper vinden die niet kan mee voetballen en totaal geen uitstraling heeft. Hij voegt weinig toe aan een elftal. Verder is het wel een goeie keeper hoor, hij houd ook zijn balletjes tegen...
En Moens keept inderdaad uitstekend, vooral na de winterstop.
Oud 23-05-2005, 07:55
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Duidelijk Gomes..wat hij voor ons heeft betekent is niet normaal
Oud 23-05-2005, 10:45
Verwijderd
Heurelho Da Silva GOMEZ (PSV). No doubt. _0_
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 11:16
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-05-2005 @ 01:44 :
Ik blijf Gentenaar een keeper vinden die niet kan mee voetballen en totaal geen uitstraling heeft. Hij voegt weinig toe aan een elftal.
Hahaha, geen uitstraling? Hij is klein, maar na 10 minuten voetballen lijkt hij 3 meter 50. En weinig toevoegen? Niet alleen loopt hij zich de longen uit het lijf te schreeuwen tijdens een wedstrijd, hij is ook nog eens de man die een team kan maken. Dacht je dat we in 2003 ook maar iémand anders hebben gehad die zo bijgedragen heeft aan het behalen van europees? En niet mee kunnen voetballen is ook onzin, het enige wat hij niet kan is met de bal aan de voet een duel aangaan, maar dat hoef je als keeper 1 keer per 3 jaar te doen.

Hij heeft het nadeel dat hij klein is, dat houdt andere clubs af, maar dat doet niets af aan z'n kwaliteiten, ik zie andere keepers niet in één vlucht van de linkerpaal naar de rechterbovenhoek vliegen om de bal klem te hebben.

Mensen die hem niet kennen moeten de smoel houden over onze dennis, want er zijn er gewoon maar weinig beter. Hij is de belangrijkste man van NEC, al jaren. Liever Barreto weg en hij blijven dan andersom, om heel eerlijk te zijn. Ook al was hij 34.
Oud 23-05-2005, 12:19
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Sieb Dijkstra
Oud 23-05-2005, 18:47
vrijgezel
vrijgezel is offline
timmer
Oud 23-05-2005, 20:24
tss
tss is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 23-05-2005 @ 13:19 :
Sieb Dijkstra
Oud 23-05-2005, 22:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 23-05-2005 @ 13:19 :
Sieb Dijkstra
Die is keeperstrainer bij mijn cluppie nu.
En ondanks dat is uitgerekend de keeper tot speler van het seizoen uitgeroepen.
Oud 24-05-2005, 16:34
Guissie
Guissie is offline
Waar is Theo Zwarthoed?!
Oud 24-05-2005, 17:09
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
en Remco Pasveer
Reageren

Regels voor berichten