Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2002, 12:31
zilverregen
zilverregen is offline
Stel jij bent een meisje en zelf masturbeer je niet omdat je het vies vind, zou jij dan wel je vriend willen trekken?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 12:35
Koen
Koen is offline
Citaat:
zilverregen schreef:
Stel jij bent een meisje en zelf masturbeer je niet omdat je het vies vind, zou jij dan wel je vriend willen trekken?
Van 'niet masturberen omdat je 't vies vindt' heb ik sowieso nog nooit gehoord, maar de vergelijking 'zelf niet masturberen dus het ook niet bij je vriend doen' begrijp ik helemaal niet..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 12:38
youriw
youriw is offline
nou ... zo vreemd vind ik het nog niet, er zijn genoeg dames die niet vingeren ... dus ik kan me er best wat bij voorstellen dat ze weerstand hebben tegen het aftrekken van jongens ...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 12:59
Koen
Koen is offline
Citaat:
youriw schreef:
nou ... zo vreemd vind ik het nog niet, er zijn genoeg dames die niet vingeren ...
Klopt. Vraag me alleen wel af of ze dat niet doen omdat ze het vies vinden. Dat lijkt me namelijk erg sterk.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:

Van 'niet masturberen omdat je 't vies vindt' heb ik sowieso nog nooit gehoord, maar de vergelijking 'zelf niet masturberen dus het ook niet bij je vriend doen' begrijp ik helemaal niet..
gehoord vaak zat,
maar dan meer asl smoes dat ze het niet durven te zeggen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 13:06
nouk16
nouk16 is offline
Citaat:
youriw schreef:
nou ... zo vreemd vind ik het nog niet, er zijn genoeg dames die niet vingeren ...
idd ik ook niet, omdat ik dan gewoon niet klaarkom dat lukt me gewoon niet, maar ik heb absoluut geen probleem om een jonge af te trekken
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 13:13
SolaR
SolaR is offline
hhhmmmmzzzz
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 14:59
Verwijderd
Wuh... Vingeren vies vinden gaat bij mij al niet op, maar als ik het bij mezelf al niet zou doen, zou ik het helemaal niet bij een ander. Je moet je prioriteiten hebben
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 17:10
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
zilverregen schreef:
ja
Oud 03-06-2002, 17:43
GeNeVa
GeNeVa is offline
gigi.. ik kan het me voorstellen dat een meisje vingeren vies vindt (gigi dat zeggen ze wel, maar stiekem hebben ze nog tal van andere maniertjes!!)! Maar je vriend niet willen aftrekken.... What heeft dat er nou weer mee te maken?!
Oud 03-06-2002, 18:03
Koen
Koen is offline
Citaat:
McLaren schreef:

gehoord vaak zat,
maar dan meer asl smoes dat ze het niet durven te zeggen
Mja zoiets. Ik bedoel, als je 'masturbatie vies vind', ongeacht of je 't doet of niet, leef je gewoon in een andere eeuw en kom je uit een grot gekropen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Wuh... Vingeren vies vinden gaat bij mij al niet op, maar als ik het bij mezelf al niet zou doen, zou ik het helemaal niet bij een ander. Je moet je prioriteiten hebben
whahaha
jah vinnik ook

neej maarrr
naja, ten eerste, wie vindt vingeren nou vies?
zelfde vraag eigenlijk voor aftrekken maarjah.
Maar ALS er iemand rondloopt die dat vies vindt, dan zal ze zeker niet een jongen af willen trekken.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 18:33
Mark
Mark is offline
Wat nou als je helemaal tot over je oren verliefd bent op zo'n meid en het blijkt dus dat ze niet van vingeren houdt, niet van aftrekken, of van elke vorm van sex dan ook...

wat dan?

Mark
Oud 03-06-2002, 19:09
Isa
Isa is offline
Citaat:
Koen schreef:

Mja zoiets. Ik bedoel, als je 'masturbatie vies vind', ongeacht of je 't doet of niet, leef je gewoon in een andere eeuw en kom je uit een grot gekropen.
wat een onzin.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 19:34
Mark
Mark is offline
KennyMcCormick, kom jij ook op forum.formule1.nl???
Oud 03-06-2002, 19:35
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Koen schreef:

Ik bedoel, als je 'masturbatie vies vind', ongeacht of je 't doet of niet, leef je gewoon in een andere eeuw en kom je uit een grot gekropen.
Dit vind ik een tamelijk ongenuanceerde uitspraak voor jouw doen. Naar mijn idee kun je beter stellen dat iemand die masturberen vies vindt niet op een adequate manier met sexualiteit vertrouwd gemaakt is en daardoor ten onrechte schuldgevoelens over masturberen heeft.
Oud 03-06-2002, 20:32
Squall
Squall is offline
sorry kerel waarom kraak je koen af, wat doe jij uberhaubt op deze site., dit is voor scholieren en niet voor mensen van 37 jaar!! so get your ass off this site
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 21:48
Koen
Koen is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Dit vind ik een tamelijk ongenuanceerde uitspraak voor jouw doen.
Dat mag je vinden, ik sta open voor alle kritiek

Citaat:

Naar mijn idee kun je beter stellen dat iemand die masturberen vies vindt niet op een adequate manier met sexualiteit vertrouwd gemaakt is en daardoor ten onrechte schuldgevoelens over masturberen heeft.
Zo zou je 't ook kunnen stellen, misschien was mijn vorige reply inderdaad niet geheel gepast. Ik denk echter dat iemand die masturberen daadwerkelijk 'vies' vindt, toch een vreemde definitie heeft van masturberen op zichzelf. Ik bedoel, het is toch lichtelijk vreemd als je 't vies vindt, gezien 't een geheel natuurlijke handeling is.

Citaat:
sorry kerel waarom kraak je koen af,
Hij kraakt me niet af maar geeft opbouwende kritiek, daar is niks op tegen...

Citaat:

wat doe jij uberhaubt op deze site., dit is voor scholieren en niet voor mensen van 37 jaar!! so get your ass off this site
mathfreak heeft op Sexualiteit áltijd hele goede replies en antwoorden gegeven. Ook al zit hij op een Scholieren site terwijl hij geen Scholier meer is, ik heb er totaal geen bezwaar tegen dat hij hier aanwezig is.

Citaat:
wat een onzin.
Nogmaals, kritiek mag best, onderbouwing is wel vereist
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 20:49
Isa
Isa is offline
Citaat:
Koen schreef:
Ik bedoel, het is toch lichtelijk vreemd als je 't vies vindt, gezien 't een geheel natuurlijke handeling is.
en omdat het natuurlijk is is het niet vies?
dan zal ik ook maar gaan poepen en plassen voor de deur van mijn kamer. geheel natuurlijk weet je, in de natuur word het namelijk gebruikt om je territorium af te bakenen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 21:07
Koen
Koen is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

Niet per definitie, maar maar over het algemeen wordt iets natuurlijks door menigeen niet als 'vies' beschouwd.

Citaat:

dan zal ik ook maar gaan poepen en plassen voor de deur van mijn kamer. geheel natuurlijk weet je, in de natuur word het namelijk gebruikt om je territorium af te bakenen.
Je kan 't ook overdrijven . Dat je je niet in het bijzijn van bijvb anderen masturbeert, is niet vreemd. Dat je de handeling op zichzelf vies vindt, is wel apart omdat dat gewoon niet veel voorkomt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 22:27
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Dit vind ik een tamelijk ongenuanceerde uitspraak voor jouw doen. Naar mijn idee kun je beter stellen dat iemand die masturberen vies vindt niet op een adequate manier met sexualiteit vertrouwd gemaakt is en daardoor ten onrechte schuldgevoelens over masturberen heeft.
heel fijn dat je hier rondhangt maar zou je dan ook nog een beetje om je taal kunnen denken... veel mensen van mijn leeftijd of nog jonger zullen het niet begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 02:37
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

Poepen voor de deur van je kamer is niet bepaald natuurlijk, aangezien mensen hun terrtorium niet afbakenen met uitwerpselen. Het is ook nogal onhygienisch, itt tot mastuberen, zolang je jezelf maar wast.
Oud 05-06-2002, 08:02
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

da af bakenen zal vast lukke op die manier jah, mooi da ik daar uit de buurt zou blijve

ontopic:
in mijn situatie, ik ben nie de beroerdtste dus ik zou het er gewoon op wagen, wat mijn vriendin wilt.... die keuze is aan haar..
Oud 05-06-2002, 19:44
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Squall schreef:
sorry kerel waarom kraak je koen af, wat doe jij uberhaubt op deze site., dit is voor scholieren en niet voor mensen van 37 jaar!! so get your ass off this site
Zoals Koen al opmerkte kraakte ik hem niet af, maar gaf ik alleen opbouwende kritiek, wat overigens iets heel anders is dan negatieve kritiek. Ik weet dat dit een scholierensite is voor en door scholieren, maar ik ben er echter ook voor de scholieren, dus wil ik proberen om hen niet alleen te steunen in hun problematiek wat betreft wis-, natuur- en scheikunde door vragen daarover op het exacte vakkenforum te beantwoorden, maar ook als een soort vraagbaak te fungeren om zo op het psychologie- en sexualiteitsforum hun vragen over emotionele en sexuele kwesties te beantwoorden. Uit reacties die ik van een aantal FB's (Doc en Unexplained) en van een andere bezoekster van de diverse fora heb mogen ontvangen blijkt dat zij mijn bijdragen op deze fora bijzonder weten te waarderen, vandaar dat ik niet van plan ben om zomaar te vertrekken. Er is 4 maanden geleden wel een heftige discussie over mijn aanwezigheid op dit forum geweest, maar ik heb toen duidelijk weten te maken dat ik niets kwaads in de zin heb en alleen maar datgene wenste te doen wat ik al aangaf, namelijk vragen over sexuele kwesties beantwoorden en op een serieuze manier met jou en anderen over sexualiteit praten. Als je het niet met mijn aanwezigheid hier eens bent stel ik je voor om bij chanel of Koen een formele klacht tegen mij in te dienen. Ik wacht dan hun reacties wel af.
Nog één suggestie: als je het op prijs stelt dat mensen dit forum of de site als geheel verlaten zul je naar mijn idee toch met iets beters dan "get your ass off this site" aan moeten komen, aangezien zoiets bij mij helaas (althans helaas voor jou) niet werkt.
Oud 05-06-2002, 21:48
Koen
Koen is offline
Laten we uberhaupt de discussie over mathfreak hier niet voeren, maar laat ik wel zeggen dat ik sowieso niet veel tegen heb op ouderen op deze site, en al zeker niet tegen mathfreak. Hij levert nuttige bijdrages, heeft geen verkeerde intenties en verstrekt gewoon prima informatie.

Dus voordat we daar over gaan discussieren, 'mathfreak van de site schoppen' valt niet onder de opties
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 00:49
tortelduif
tortelduif is offline
Citaat:
zilverregen schreef:

als je vriendin vingeren vies vind lijkt hetmij dat je het gewoon echt niet kan (geintje) maar aan de andere kant meeste vrouwen houden ervan enne in jou positie ken je gewoon vragen of ze je wil trekken hoor ..... wat is daar mis mee ....
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 03:04
Verwijderd
Je moet haar gewoon zo opgeilen dat ze er zin in krijgt. Je streelt haar overal tijdens het zoenen, en dan ga je steeds lager. Als ze dan je handen wegduwt moet je haar vragen of ze bang is ergens voor. Als dat zo is moet je haar gerust stellen enzo. Anders moet je vragen; vertrouw je me?

En voila; sesam open u!

P.S. Ben normaal niet zo bot als dit, maar ik verga hier van de hitte, airco is stuk en is 4 uur snachts geweest, vandaar.
Maar het werkt wel!!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 08:21
Günther
Günther is offline
het is haar eogenlichaam als ze zichzelf niet wil fingeren omdat ze het vies vind, dan moet ze wat aan haar hygiene doen of gewoon niet zo zijken en erop vertrouwen dat het clean is, jezus wat een *****

Regels voor berichten