![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dan meer asl smoes dat ze het niet durven te zeggen |
![]() |
|
gigi.. ik kan het me voorstellen dat een meisje vingeren vies vindt (gigi dat zeggen ze wel, maar stiekem hebben ze nog tal van andere maniertjes!!)! Maar je vriend niet willen aftrekken.... What heeft dat er nou weer mee te maken?!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
jah vinnik ook neej maarrr naja, ten eerste, wie vindt vingeren nou vies? ![]() zelfde vraag eigenlijk voor aftrekken maarjah. Maar ALS er iemand rondloopt die dat vies vindt, dan zal ze zeker niet een jongen af willen trekken. |
![]() |
||
Citaat:
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan zal ik ook maar gaan poepen en plassen voor de deur van mijn kamer. geheel natuurlijk weet je, in de natuur word het namelijk gebruikt om je territorium af te bakenen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
da af bakenen zal vast lukke op die manier jah, mooi da ik daar uit de buurt zou blijve ![]() ![]() ![]() ontopic: in mijn situatie, ik ben nie de beroerdtste dus ik zou het er gewoon op wagen, wat mijn vriendin wilt.... die keuze is aan haar..
||
Citaat:
Nog één suggestie: als je het op prijs stelt dat mensen dit forum of de site als geheel verlaten zul je naar mijn idee toch met iets beters dan "get your ass off this site" aan moeten komen, aangezien zoiets bij mij helaas (althans helaas voor jou) niet werkt.
|
Laten we uberhaupt de discussie over mathfreak hier niet voeren, maar laat ik wel zeggen dat ik sowieso niet veel tegen heb op ouderen op deze site, en al zeker niet tegen mathfreak. Hij levert nuttige bijdrages, heeft geen verkeerde intenties en verstrekt gewoon prima informatie.
Dus voordat we daar over gaan discussieren, 'mathfreak van de site schoppen' valt niet onder de opties ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je vriendin vingeren vies vind lijkt hetmij dat je het gewoon echt niet kan ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet haar gewoon zo opgeilen dat ze er zin in krijgt. Je streelt haar overal tijdens het zoenen, en dan ga je steeds lager. Als ze dan je handen wegduwt moet je haar vragen of ze bang is ergens voor. Als dat zo is moet je haar gerust stellen enzo. Anders moet je vragen; vertrouw je me?
En voila; sesam open u! P.S. Ben normaal niet zo bot als dit, maar ik verga hier van de hitte, airco is stuk en is 4 uur snachts geweest, vandaar. Maar het werkt wel!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |