Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2002, 10:07
Wasaap
Wasaap is offline
Als ik me aftrek spuit ik in een zakdoekje. Maar als mijn vriendin dit bij me doet dan kan dat niet omdat zij het niet voelt aankomen. Ze wil het ook niet op haar handen en als ik een condoom omdoe voel ik net tewijnig om klaar te komen.

Wie weet een oplossing?
Oud 03-06-2002, 10:13
sofie3
sofie3 is offline
Gewoon zeggen als je gaat komen, dan kan alsnog het zakdoekje klaargelegd worden! Logisch, toch?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 10:16
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Gewoon zeggen als je gaat komen, dan kan alsnog het zakdoekje klaargelegd worden! Logisch, toch?
Hebben we al geprobeerd en toen moest ik mijn bed verschonen......

(niet lachen)
Oud 03-06-2002, 10:17
youriw
youriw is offline
Citaat:
Wasaap schreef:
Als ik me aftrek spuit ik in een zakdoekje. Maar als mijn vriendin dit bij me doet dan kan dat niet omdat zij het niet voelt aankomen. Ze wil het ook niet op haar handen en als ik een condoom omdoe voel ik net tewijnig om klaar te komen.

Wie weet een oplossing?
hmmm ... niets kan garanderen dat het niet op haar handen komt ...

maar als ik dit zo lees, doet zij het uberhaupt ook wel voor haar plezier?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 10:23
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
youriw schreef:

hmmm ... niets kan garanderen dat het niet op haar handen komt ...

maar als ik dit zo lees, doet zij het uberhaupt ook wel voor haar plezier?
Ja maar ze vind het gewoon onprettig om aan te raken. Pijpen doet ze ook wel maar alleen met condoom.
Oud 03-06-2002, 10:25
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Wasaap schreef:

Hebben we al geprobeerd en toen moest ik mijn bed verschonen......
Was ze te laat dan? Of wat was de reden?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 10:30
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
sofie3 schreef:

Was ze te laat dan? Of wat was de reden?
ze drukte het zakdoekje tegen mijn eikel aan an toen bij de eerste straal scheurde het zakdoekje en de volgende stralen vlogen door de lucht (en landen op bed en ons)
Oud 03-06-2002, 10:32
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Wasaap schreef:

ze drukte het zakdoekje tegen mijn eikel aan an toen bij de eerste straal scheurde het zakdoekje en de volgende stralen vlogen door de lucht (en landen op bed en ons)
Nou, dan volstaat de instructie toch dat ze de volgende keer dat zakdoekje een beetje verder van je eikel moet houden? Volgens mij zoek je een probleem waar er geen is...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 10:33
T-GoZeY
T-GoZeY is offline
Citaat:
Wasaap schreef:

LoL... ach ja.. ik denk toch dat ze er aan moet wennen
Oud 03-06-2002, 10:34
Wasaap
Wasaap is offline
Het kon toch zijn dat er mensen waren die oplossingen hadden die 100% goed gaan?
Oud 03-06-2002, 10:44
T-GoZeY
T-GoZeY is offline
tsja.. zou kunnen niet dat ik weet... mischien moet je op haar buik spuiten.. of op je eigen buik dan ff... ik heb geen ander oplossing
Oud 03-06-2002, 10:56
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
Wasaap schreef:

Ja maar ze vind het gewoon onprettig om aan te raken. Pijpen doet ze ook wel maar alleen met condoom.
tja, dat was dus mijn oplossing. Heb je ook niets aan.
Oud 03-06-2002, 10:57
Verwijderd
niet op d'r handen
iets minder preuts kan wel
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 11:57
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
McLaren schreef:
niet op d'r handen
iets minder preuts kan wel
Ze is pas 14 zoizo (vrijdag 15!!!!!) maar ik vind het ook niet echt jippie als ik een klodder op mijn hand heb.
Oud 03-06-2002, 12:04
sunflouwer
sunflouwer is offline
je kan het toch zo van je handen afwassen, of met een doekje er af vegen... En die leeftijd heeft niks mee te maken of je preuts bent of niet. Maja
Oud 03-06-2002, 12:08
Wasaap
Wasaap is offline
Volgens mij is een meisje van 12 preutser dan een meisje van 18 (extreem voorbeeld).

Ja je kan het zo afwassen maar ik vind het ook niet echt prettig om mijn kwak op mijn hand te hebben. Voelt zo vies aan. Ik kan dus begrijpen dat ze het niet op haar hand wil hebben
Oud 04-06-2002, 10:37
snoopy
snoopy is offline
kun je niet gewoon in haar klaarkomen. Dan leggen jullie er een handdoek onder, gewoon voordat je begint met vrijen. En dan achteraf laat ze het er gewoon uitdruppelen.
Oud 04-06-2002, 10:38
snoopy
snoopy is offline
oh, oeps! het ging over aftrekken...
Oud 04-06-2002, 11:39
Whuzz
Whuzz is offline
Wij gebruiken altijd een handdoek. Die scheurt niet en je hoeft niet zo te mikken

En als je ZELF al vies bent van je eigen sperma kan ik me voorstellen dat dat niet erg bemoedigend werkt voor je vriendin...
Mijn vriendin krijg bijna altijd sperma over haar hand als ze me aftrekt. Gewoon aan de handdoek afvegen en klaar
Oud 05-06-2002, 08:32
M@TRIX
M@TRIX is offline
je vriendind slikt ook zeker niet?
dan zie ik als oplossing: zakdoekje
Oud 05-06-2002, 09:24
chanel
chanel is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=114739

daarom t slotje

Chanel
Oud 09-06-2002, 11:02
Koen
Koen is offline
Citaat:
chanel schreef:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=114739

daarom t slotje

Chanel
Topic is weer open, redenering staat hier.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 14:50
Wasaap
Wasaap is offline
Na lang gesloten te zijn is deze topic weer open. Zijn er nog mensen met zinnige suggesties? (jullie hebben er lang over na kunnen denken)
Oud 09-06-2002, 14:57
Verwijderd
Hmz,

ja, kblijf het vaag vinden dat ze het niet op haar hand wil hebben, okeej, het voelt ms niet fijn, maar ff je handen wassen en het is weg..

Ik zelf wil het juist WEL aanraken, voelen etc. Het is het gevolg van wat IK met hem doe, daar ga ik toch niet vies van zijn!!

Maar goed, gaat het met een handdoek dan ook niet? Dat je die dr gwoon zoiezo bijhoudt en die het dus opvangt? Of onder de douche, dan maakt het niet uit waar het terecht komt, je kan het namelijk meteen afspoelen..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 15:12
Wasaap
Wasaap is offline
Een handdoek wil niet omdat zij niet voelt wanneer ik ga komen. En als ik de hele tijd moet opletten of ik klaar kom kan ik niet optimaal genieten. Onder de douch is ook lastig omdat het meestal bij ons spontaan gebeurt op de slaapkamer (terwijl onze ouders beneden zitten en de badkamer is ook beneden).
Oud 09-06-2002, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:
Een handdoek wil niet omdat zij niet voelt wanneer ik ga komen. En als ik de hele tijd moet opletten of ik klaar kom kan ik niet optimaal genieten. Onder de douch is ook lastig omdat het meestal bij ons spontaan gebeurt op de slaapkamer (terwijl onze ouders beneden zitten en de badkamer is ook beneden).
nouw ja, als zij het dan echt niej aan wil raken lijkt het me een onoplosbaar probleem..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 15:20
Tom
Tom is offline
Als zij zo preuts is dat ze niet eens sperma op d'r hand wil dan moet ze terug naar de speeltuin, dan over een jaartje maar weer proberen..
Oud 09-06-2002, 15:31
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
Tom schreef:
Als zij zo preuts is dat ze niet eens sperma op d'r hand wil dan moet ze terug naar de speeltuin, dan over een jaartje maar weer proberen..
Ik vind het ook niet bepaald een smakelijk goedje hoor! ik kan het WEL begrijpen.
Oud 09-06-2002, 16:31
QT
QT is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Wij gebruiken altijd een handdoek. Die scheurt niet en je hoeft niet zo te mikken

En als je ZELF al vies bent van je eigen sperma kan ik me voorstellen dat dat niet erg bemoedigend werkt voor je vriendin...
Mijn vriendin krijg bijna altijd sperma over haar hand als ze me aftrekt. Gewoon aan de handdoek afvegen en klaar

hmmz en je moeder dat uitwassen Denk niet dat ze blij zou zijn zoiets in de wasmand te vinden

uhm oplossing

pak een groentebak die hou je vast en je laat haar jou aftrekken als je dan komt spuit je in die bak die spoel je uit en klaar!

lijkt me niet echt een heel romantisch id zo'n bak erbij, maar goed.. andere dingen werken kennelijk niet

En ff als zij t niet op der hand wil hebben en hij heeft daar begrip voor, waarom moet dan iedereen op dit forum er zo'n punt van maken?! Ze wil t niet KLAAR
(Lijkt me ook niet echt prettig om met van die smurrie op je handen het halve huis door te moeten naar de badkamer om t af te spoelen maar goed)
Oud 09-06-2002, 16:53
Pink panter
Pink panter is offline
je gebruikt tcoh wel tempo zakdoekjes?
Oud 09-06-2002, 16:54
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik snap niet
als je het zelf doet dump je het in een zakdoekje...

en als je vriendin het doet spuit je door het zakdoekje heen
Oud 09-06-2002, 20:01
Green Panter
Green Panter is offline
klenex
Oud 11-06-2002, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Wasaap schreef:
Doe een handdoek om als slabbetje bij d'r >>> als je zo hard spuit dat je door zakdoekjes heen spuit (wie niet << onzin mhah :/ ) dan spuit je gewoon op die handdoek voor haar? En ik kan er überhaubt niet bij dat ze het ranzig vind om op d'r handen te krijgen >>> kan je toch gewoon wassen? En je bent toch nie vies van elkaar of wel?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:08
girl4you
girl4you is offline
en als je nou een paar zakdoekjes tegelijk neemt of een katoenen zakdoekje ?? daar kan j niet doorheen "spuiten" lijkt mij ....

Regels voor berichten