![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Volgens mij is een meisje van 12 preutser dan een meisje van 18 (extreem voorbeeld).
Ja je kan het zo afwassen maar ik vind het ook niet echt prettig om mijn kwak op mijn hand te hebben. Voelt zo vies aan. Ik kan dus begrijpen dat ze het niet op haar hand wil hebben
|
Wij gebruiken altijd een handdoek. Die scheurt niet en je hoeft niet zo te mikken
![]() En als je ZELF al vies bent van je eigen sperma kan ik me voorstellen dat dat niet erg bemoedigend werkt voor je vriendin... Mijn vriendin krijg bijna altijd sperma over haar hand als ze me aftrekt. Gewoon aan de handdoek afvegen en klaar ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz,
ja, kblijf het vaag vinden dat ze het niet op haar hand wil hebben, okeej, het voelt ms niet fijn, maar ff je handen wassen en het is weg.. Ik zelf wil het juist WEL aanraken, voelen etc. Het is het gevolg van wat IK met hem doe, daar ga ik toch niet vies van zijn!! Maar goed, gaat het met een handdoek dan ook niet? Dat je die dr gwoon zoiezo bijhoudt en die het dus opvangt? Of onder de douche, dan maakt het niet uit waar het terecht komt, je kan het namelijk meteen afspoelen.. |
![]() |
|
Een handdoek wil niet omdat zij niet voelt wanneer ik ga komen. En als ik de hele tijd moet opletten of ik klaar kom kan ik niet optimaal genieten. Onder de douch is ook lastig omdat het meestal bij ons spontaan gebeurt op de slaapkamer (terwijl onze ouders beneden zitten en de badkamer is ook beneden).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hmmz en je moeder dat uitwassen Denk niet dat ze blij zou zijn zoiets in de wasmand te vinden uhm oplossing ![]() pak een groentebak die hou je vast en je laat haar jou aftrekken als je dan komt spuit je in die bak die spoel je uit en klaar! lijkt me niet echt een heel romantisch id zo'n bak erbij, maar goed.. andere dingen werken kennelijk niet En ff als zij t niet op der hand wil hebben en hij heeft daar begrip voor, waarom moet dan iedereen op dit forum er zo'n punt van maken?! Ze wil t niet KLAAR (Lijkt me ook niet echt prettig om met van die smurrie op je handen het halve huis door te moeten naar de badkamer om t af te spoelen maar goed)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|