Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2005, 06:32
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Hallo,

Vanwege een aantal problemen die ik heb is mij aangeraden om eens te gaan praten met Versa(klik ).

Nu wilde ik aan jullie vragen wat jullie ervaringen hiermee zijn. Heeft het jullie geholpen bijvoorbeeld?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2005, 14:10
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Het zegt mij eigenlijk helemaal niets..
Oud 24-05-2005, 14:28
Verwijderd
Bij Versa werken maatschappelijk werkers en vrijwilligers. Er worden ook trainingen gegeven.

Als je een soort 1 op 1 gesprek zoekt met een hulpverlener, kun je beter naar Jeugdzorg of een psycholoog ofzo gaan.

Maar als je een training wilt volgen of een groepsgesprek ofzo, dan is dit wel ok...

In mijn woonplaats zit er ook 1 zie ik, ben toch wel benieuwd naar de trainingen *informatie aanvraag*
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 20:26
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Citaat:
bugge schreef op 24-05-2005 @ 15:28 :
Bij Versa werken maatschappelijk werkers en vrijwilligers. Er worden ook trainingen gegeven.

Als je een soort 1 op 1 gesprek zoekt met een hulpverlener, kun je beter naar Jeugdzorg of een psycholoog ofzo gaan.

Maar als je een training wilt volgen of een groepsgesprek ofzo, dan is dit wel ok...

In mijn woonplaats zit er ook 1 zie ik, ben toch wel benieuwd naar de trainingen *informatie aanvraag*
Ik had Jeugdzorg gebeld en daar ben ik met mijn bijna 19 te oud voor zeiden ze. Ze hebben me doorverwezen naar Versa, maar jij hebt er dus niet zulke goede ervaringen mee(dingen over gehoord)?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Vreven schreef op 24-05-2005 @ 21:26 :
Ik had Jeugdzorg gebeld en daar ben ik met mijn bijna 19 te oud voor zeiden ze. Ze hebben me doorverwezen naar Versa, maar jij hebt er dus niet zulke goede ervaringen mee(dingen over gehoord)?
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat je met een maatschappelijker werker op dat gebied niet ver komt.

Ik kan het ook mis hebben hoor, het proberen waard toch?

Ik ben trouwens wel blij met jouw link, want ik heb eindelijk een goede (denk ik) training voor mezelf gevonden waar ik in september mee start, thanx!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 22:13
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
bugge schreef op 24-05-2005 @ 21:51 :
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat je met een maatschappelijker werker op dat gebied niet ver komt.
We weten niet op welk gebied of in welke mate ze problemen heeft, dus misschien is een maatschappelijk werker wel geschikt.

Maar ik heb ook geen ervaring met Versa, als het gaat om psychische problemen kun je misschien ook kijken naar het GGZ of het RIAGG. Succes ermee iig!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten