Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik slaap met twee kleine knuffeltjes, maar een gooi ik vaak 's nachts tegen de muur of verstop ik omdat die van een jongen is die ik bij vlagen niet uit kan staan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb altijd een beer in bed liggen, beer beer. ![]() Die heb ik al sinds ik klein ben en ik ben er erg aan gehecht. Het is niet zo dat ik zonder beer niet kan slapen, maar ik vind het toch zielig als-ie in een stoffig hoekje onder m'n bed ligt. ![]() Hij ziet er heel gerafeld uit en één oor ligt er half af want ik nam hem vroeger altijd mee door zijn oor in m'n mond te stoppen. ![]() Verder heb ik nog veel knuffels in m'n kast liggen, maar die liggen er maar een beetje. Ik ben ook allergisch voor knuffels, tenminste het stof dat erin gaat zitten. JAMMER DAN. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wilde vroeger n Pocahontas barbie en toen ik die niet kreeg, had ik het haar zwart geverfd van een van mn barbie's. Helaas werd t grijs, en daarna heb ik al mn barbie's voorgoed aan de kant gegooid ![]() Ik heb een knuffel in mn bed liggen, n hart met 2 beertjes die erop staan en elkaar kussen. Heb ik van mn vriend gehad..
||
Citaat:
ik had lekker wel een pocahontasbarbie en d'r haren verkleurde paars, roze en groen als je d'r in warm water hield ![]() ik had echt teveel barbies en ik koos ze ook altijd uit op hun kunnen want ik vond het leuk als ze bijvoorbeeld een pirouette konden en ik heb nog steeds knuffels en ze slapen op m'n bed en in m'n zithoekje
||
Citaat:
![]() Ik speelde altijd little pony op school en we hadden dan 15 min. pauze en toen beslisten we de hele pauze wie welke was. "ik ben die met zilvere manen, en gouden lijf" "nee ik ben die al" enz.
||
Citaat:
Overgens heb ik vroeger wel een gespeeld dat ik een Ferrari was. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jaaa! Ik had allemaal van die knutseldingen ook, een soort mini kralenmachine om sieraden mee te maken ![]() ![]() Bloemenpracht had ik ook. ![]() ![]() Ik had ook enorm veel barbies en een barbiehuis, waar ik altijd mee speelde. En een roze barbieauto, zooo die was vet stoer. ![]() Ik gaf ze altijd liefdesrelaties en mijn broertje rukte altijd hun hoofden eraf. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ging altijd met Vera met de barbies en zij had een veel vetter barbiehuis dan ik, want die was net zo groot als wij!!! Ik had ook een barbiedouche en een fiets, maar die was kut. Ook had ik een tent, met tentstokken (barbieformaat), maar daar gingen de barbies toch nooit in. Het hoofd van mijn Ken zat met plakband vast en er was eens iemand op tv die piemels voor Ken had gemaakt. Oja, Skipper was stom, want dat hoofd ging er vet makkelijk af ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik had ook 3dkaarten maken en is bloemenpracht met van die papieren blommen op plastic stelen? zoja, dan had ik dat ook ![]() ![]() edit: ernstige spelfout ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Met zo'n plastic figuurtje en dan kon je het bovenlijf en het onderlijf veranderen en daar allerlei hippe combinaties mee maken en dan papier erover en een of ander vettig krijtje erover en dan inkleuren ![]() En dat lag ook bij mijn oma want anders zou ik het altijd doen en dan zou het saai worden ![]() Voor de rest heb ik een knuffelbeer en die heet beer, die heb ik sinds mijn geboorte. En ik heb een of ander tutje wat vroeger nog iets herkenbaars moest zijn maar nu helemaal versleten is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
daar was ik hele dagen mee bezig en met het barbie spelletje op de nintendo maar ik ging altijd af bij de grote roomsoezen? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15 Verwijderd | 500 | 09-03-2012 17:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Twee oren om te horen flyaway | 2 | 08-12-2011 19:01 | |
De Kantine |
Stelletje saaie communisten! #1291 Verwijderd | 500 | 25-01-2011 14:45 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #47, deel 2. Verwijderd | 307 | 22-05-2008 21:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekrecensie --> Floortje Bloem ChicaBonita | 7 | 01-02-2002 16:39 |