Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2005, 16:59
Verwijderd
Slaap je met knuffels in bed? Waarom? Omdat je bang bent om alleen te slapen of omdat ze zo schattig zijn? Heb je knuffels of ander speelgoed met een vrachtlading emotionele waarde d'r aan? Enzovoort?

Ik heb een oranje hond en een blauwe kat die ik al een jaar of 18 heb. En een kleinere oranje hond met een eveneens kleine paarse kat die een jaar of 10 in mijn bezit zijn. Ik slaap er niet mee, maar ze zijn wel reuzegaaf. Voor de rest heb ik nog een shitload aan knuffels in m'n bezit waar ik niks mee heb, maar ik ben te lui om ze weg te doen. Mijn tofste knuffel is een knuffelkwal. Die had ik ooit van Texel, want iedereen wilde wel zeehondjes en orka's maar niemand wilde een kwal. Dus daar had je er een hele hoop van, en dat vond ik zielig. Mijn kwal heet Joop en hij hangt aan een muur op m'n kamer.

Laatst heb ik - heel cheesy - twee pantertjes gekocht, want ik houd van panterprint. En d'r zat een ding in, zodat ze lawaai maken als je er tegen aan slaat. Da's tegen de inbrekers

Qua ander speelgoed heb ik een teringbende aan knikkers, want knikkers zijn gaaf. Die mogen dus niet weg, want ik wil nog altijd weer een keer gaan knikkeren, omdat het vroeger zo gaaf was. D'r is alleen niemand die mee wil doen, de mietjes.

Ook speel ik Warhammer, wat in principe op hetzelfde neerkomt als tinnen soldaatjes, alleen dan voor grote stoere mensen .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2005, 17:08
vixen
vixen is offline
In mijn bed liggen wel 10 knuffels, ik slaap altijd met een hele grote ijsbeer, Ivo, of met een eenhoorn, Pieter.
Bij mn vriendje ligt een kleine knuffel, een neushoorn van de hema. En laatst had ik een kat van hem gekregen, maar dat is niet echt een knuffelbeest, want hij is mechanisch en mauwt een beetje.
Knuffels van de hema zijn het leukst. Of van de Ikea.
Oud 22-05-2005, 17:16
tuttebel
tuttebel is offline
ik heb een hondje, die heet hondje, maar daar slaap ik niet meer mee.
en dan heb ik van sinterklaas een knalroze mannetje gekregen, die jack heet, en die heeft van die rare siliconenbolletjes als vulling, dus t ligt echt heerlijk als kussen.
verder hou ik van grijpen en schieten op de kermis, dus heb ik veel nutteloze dure knuffels ergens op zolder liggen.
Oud 22-05-2005, 17:19
*oma*
*oma* is offline
Haha, ik had deze topic nog niet eens gezien

Ik slaap met Tommie, van sesamstraat. Hij is wel een beetje verfomfaaid (ik weet niet of je dat zo schrijft, maar het is wel een cool woord ). Meestal heb ik hem vast, maar als ik alleen slaap, slaapt hij ook weleens tegen mijn rug, want dat voelt veiliger. Ik ben namelijk bang in het donker Verder zou ik nooit een knuffel weg doen, omdat ze je dan zo aankijken en tja... Ik koop ze nu eigenlijk nooit meer, want dan denk ik: wat moet ik er nou weer mee. Maar vroeger spaarde ik ze en zei ik dat ik ze met mijn voeten kon herkennen
Oeh... een topic naar mijn hart^^
Oud 22-05-2005, 17:21
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
kheb n dikke olifant maar die schop ik altijd t bed uit

oh en n vibrator
Oud 22-05-2005, 17:22
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
vixen schreef op 22-05-2005 @ 18:08 :

Knuffels van de hema zijn het leukst. Of van de Ikea.
ja klopt dr was n keer zo'n wedstrijd bij de hema wie de origineelste knuffel kon maken en de drie besten werden verkocht en die waren zo vet een soort cavia, en 2 andere rare dingen ik heb ze alledrie <3
Oud 22-05-2005, 17:26
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
*oma* schreef op 22-05-2005 @ 18:19 :

Ik slaap met Tommie, van sesamstraat.
Waar heb je die gekocht?

Ik slaap met twee kleine knuffeltjes, maar een gooi ik vaak 's nachts tegen de muur of verstop ik omdat die van een jongen is die ik bij vlagen niet uit kan staan.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 17:27
Verwijderd
ik heb een daatje van mn mammie gekrege toen ik ziek was en daar slaap ik altijd mee omdat ie liev en zacht is

en ik heb best veel knuffels maar die win ik altijd op de kermis enzo
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 17:27
Verwijderd
Mijn lievelingsknuffel is een aap en hij heet Aap en slaapt altijd in mijn bed. Hij ruikt naar mij en ook muf, zoals een goed knuffel betaamt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 17:28
ZerO
ZerO is offline
ik heb veel knuffels in een doos ergens op zolder en mijn favoriete knuffel is een kikker en hij is heel schattig maar ik kan hem al een tijdje niet vinden en ik heb ook 3 ikea knuffels een soort van monsters en die zijn ook wel leuk alleen die liggen boven op mijn kast en die zitten onder de stof
oh en ik slaap al heel lang zonder knuffels
Oud 22-05-2005, 17:29
vixen
vixen is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 22-05-2005 @ 18:22 :
ja klopt dr was n keer zo'n wedstrijd bij de hema wie de origineelste knuffel kon maken en de drie besten werden verkocht en die waren zo vet een soort cavia, en 2 andere rare dingen ik heb ze alledrie <3
Knuffels van hema zijn gewoon heel zacht en zo goedkoop <3
Oud 22-05-2005, 17:29
Lugosi
Lugosi is offline
Ik ben allergisch voor knuffels.
Oud 22-05-2005, 17:30
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
sheepdog schreef op 22-05-2005 @ 18:26 :
Waar heb je die gekocht?
13 jaar geleden ongeveer bij de intertoys Weet niet of je daar nog iets aan hebt
Oud 22-05-2005, 17:31
Mitch Buchannon
Mitch Buchannon is offline
Ik heb mijn hele leven al een knuffelhond en die ligt nog steeds in het hoekje van mijn bed.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 17:33
Maharani
Maharani is offline
Ik had vroeger heel veel knuffels maar ik heb ze bijna allemaal weggegeven.
In mijn bed heb ik een zeehondje en zijn snorharen prikken als ik slaap dan smijt ik hem naar de andere kant van m'n kamer. Verder heb ik op mijn boekenplank nog wat knuffels.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 17:39
xliselottex
xliselottex is offline
ik heb een beer, Beer
die heb ik vanaf mn geboorte
en toen was ie nog groter dan ik, maar ik heb m ingehaald
Oud 22-05-2005, 17:43
Maharani
Maharani is offline
Owjah ander speelgoed, ik had véél Barbies, ook die nep-Barbies. En ik speelde graag met Lego.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 22-05-2005 @ 17:59 :

En d'r zat een ding in, zodat ze lawaai maken als je er tegen aan slaat. Da's tegen de inbrekers

Ik heb altijd een beer in bed liggen, beer beer.
Die heb ik al sinds ik klein ben en ik ben er erg aan gehecht.
Het is niet zo dat ik zonder beer niet kan slapen, maar ik vind het toch zielig als-ie in een stoffig hoekje onder m'n bed ligt.
Hij ziet er heel gerafeld uit en één oor ligt er half af want ik nam hem vroeger altijd mee door zijn oor in m'n mond te stoppen.

Verder heb ik nog veel knuffels in m'n kast liggen, maar die liggen er maar een beetje.

Ik ben ook allergisch voor knuffels, tenminste het stof dat erin gaat zitten. JAMMER DAN.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 17:47
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Zaara schreef op 22-05-2005 @ 18:43 :
Owjah ander speelgoed, ik had véél Barbies, ook die nep-Barbies. En ik speelde graag met Lego.
Jaaaah! En dan ging Barbie naar feestjes en ik had altijd een boze heks en ik heb mijn hollywoodhair geruild Mijn lego was stom, want dat was van mijn vader geweest en dat viel altijd uit elkaar
Oud 22-05-2005, 17:56
Maharani
Maharani is offline
Ik had ook een My little pony paard met paarse manen. En daar reed Barbie altijd op. Oja, ik had ook heel mooi thee-servies en een keer was ik een kopje kwijt, een vriendinnetje had die gestolen . Toen ging mijn vader bij m'n vriendin langs om het terug te vragen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 17:57
ATR_soundsytem
ATR_soundsytem is offline
Rond mijn kussen ligt het vol met knuffeltjes. En heb ook 3 beren knuffels van groot naar klein en die zitten voor mijn kast. Als ik me rot voel dan heb ik 2 knuffels waarmee ik ga slapen. Een rood zeehondje en die heet koka. En een vies beertje en die heeft geen naam. Maar de volgende ochtend zijn die al uit bed gekicked. Verder had ik vroeger veel speelgoed alleen nu niet meer. Ligt nu ergens op zolder in dozen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 17:58
ATR_soundsytem
Mijn barbies gingen altijd neuken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 18:03
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
ATR_soundsytem schreef op 22-05-2005 @ 18:58 :
Van mij ook. Met elkaar want ik had geen Ken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 18:03
ZerO
ZerO is offline
ik vond het zo vreemd dat Ken geen piemel had
Oud 22-05-2005, 18:07
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik heb zulk cool speelgoed.
Een vent op een elektrische stoel (Marv van Sin City)
En als je de hendel overhaalt gaat hij trillen en worden zijn ogen rood.
En dan hoor je hem roepen: "Hahahahaha, is that the best you can do? You panties!"

Ik krijg er geen genoeg van
Oud 22-05-2005, 18:08
Whateverrr
Whateverrr is offline
Citaat:
ATR_soundsytem schreef op 22-05-2005 @ 18:58 :
Mijne ook

Ik wilde vroeger n Pocahontas barbie en toen ik die niet kreeg, had ik het haar zwart geverfd van een van mn barbie's. Helaas werd t grijs, en daarna heb ik al mn barbie's voorgoed aan de kant gegooid

Ik heb een knuffel in mn bed liggen, n hart met 2 beertjes die erop staan en elkaar kussen. Heb ik van mn vriend gehad..
Oud 22-05-2005, 18:14
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Whateverrr schreef op 22-05-2005 @ 19:08 :
Mijne ook

Ik wilde vroeger n Pocahontas barbie en toen ik die niet kreeg, had ik het haar zwart geverfd van een van mn barbie's. Helaas werd t grijs, en daarna heb ik al mn barbie's voorgoed aan de kant gegooid

Ik heb een knuffel in mn bed liggen, n hart met 2 beertjes die erop staan en elkaar kussen. Heb ik van mn vriend gehad..

ik had lekker wel een pocahontasbarbie en d'r haren verkleurde paars, roze en groen als je d'r in warm water hield

ik had echt teveel barbies en ik koos ze ook altijd uit op hun kunnen want ik vond het leuk als ze bijvoorbeeld een pirouette konden

en ik heb nog steeds knuffels en ze slapen op m'n bed en in m'n zithoekje
Oud 22-05-2005, 18:18
Vice
Vice is offline
Ik speelde vroeger met autootjes en die deed ik dan in de poppenwagen. Later speelde ik ook met barbies, pony's, lego, playmobiel en van dat speelgoed voor buiten zoals knikkers en stoepkrijt.
Oud 22-05-2005, 18:21
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
ZerO schreef op 22-05-2005 @ 19:03 :
ik vond het zo vreemd dat Ken geen piemel had
ja ik ook ik was toen al creatief dus ik tekende geslachtsdelen op mn barbies en kens. ik had ook bijna alle disney barbies, jasmine, doornroosje, belle, sneeuwwitje, esmeralda enz.
Ik speelde altijd little pony op school en we hadden dan 15 min. pauze en toen beslisten we de hele pauze wie welke was. "ik ben die met zilvere manen, en gouden lijf" "nee ik ben die al" enz.
Oud 22-05-2005, 18:25
Maharani
Maharani is offline
Ja ik had Ariel en Esmeralda. En ik had ook van die knutselpaketten zoals Bloemenpracht enzo.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 18:25
Vice
Vice is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 22-05-2005 @ 19:21 :
ja ik ook ik was toen al creatief dus ik tekende geslachtsdelen op mn barbies en kens. ik had ook bijna alle disney barbies, jasmine, doornroosje, belle, sneeuwwitje, esmeralda enz.
Ik speelde altijd little pony op school en we hadden dan 15 min. pauze en toen beslisten we de hele pauze wie welke was. "ik ben die met zilvere manen, en gouden lijf" "nee ik ben die al" enz.
Die disneypoppen heb ik ook neg ergens. Jammer dat ik ze niet meer kan vinden want ze waren best wel cool.

Overgens heb ik vroeger wel een gespeeld dat ik een Ferrari was.
Oud 22-05-2005, 18:26
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Vice schreef op 22-05-2005 @ 19:25 :
Die disneypoppen heb ik ook neg ergens. Jammer dat ik ze niet meer kan vinden want ze waren best wel cool.
ja ze zijn best wel retro volgens mij
Oud 22-05-2005, 18:29
ATR_soundsytem
Ik nam ook altijd kralen en dergelijke mee naar huis die van school waren.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 18:32
Verwijderd
Ik heb een knuffel die vroeger een heel vies stofje had, maar die is zo vaak gewassen dat dat heel teer is geworden en snel stuk gaat, vroeger stond er du bist super op, maar dat is eraf gegaan. Oh, en daar slaap ik altijd nog mee want ik vind het lekker om iets vast te houden als ik slaap.

Vroegah speelde ik ook altijd met barbies met mn zus en we hadden altijd 2 families met een heel tof huis met meubeltjes die mn opa had gemaakt, en mn zus wilde altijd dat mijn man vreemd ging met haar barbie, .

Oh, en vroeger heb ik een SNES gewonnen met een milka wedstrijd want je moest een nieuwe naam verzinnen voor de nieuwe milkakoe en ik had gewonnen met purple, haha! Ohja, en toen had ik dus donkey kong 2 en ik heb hem helemaal uitgespeeld , wij waren daar echt vet verslaafd aan.

En bij mn beste vriendinnetje speelden we altijd op zolder want die had daar echt een speelwalhalla met een heel echt winkeltje met buitenlands geld in de kassa en een supertof minihuis waar we altijd vadertje en moedertje speelden, maar vader was altijd op reis want niemand wilde de man spelen, haha.

Mijn vader had een hutje gebouwd voor mijn zussen en mij achterin de tuin en daar stond een oud fornuisje van de boot waar we altijd zogenaamd in kookten en het had een heel tof raam met gordijnen , en we hebben er een keer in geslapen, of naja, halverwege de nacht zijn we eruit gegaan want er waren pissebedden en die vonden we eng.

omg ik stop want ik draaf door
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Zaara schreef op 22-05-2005 @ 19:25 :
Ja ik had Ariel en Esmeralda. En ik had ook van die knutselpaketten zoals Bloemenpracht enzo.

Jaaa! Ik had allemaal van die knutseldingen ook, een soort mini kralenmachine om sieraden mee te maken , en allerlei strijkkralen en fimoklei en weet ik het.
Bloemenpracht had ik ook.

Ik had ook enorm veel barbies en een barbiehuis, waar ik altijd mee speelde. En een roze barbieauto, zooo die was vet stoer.
Ik gaf ze altijd liefdesrelaties en mijn broertje rukte altijd hun hoofden eraf.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 18:45
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 22-05-2005 @ 19:40 :
Jaaa! Ik had allemaal van die knutseldingen ook, een soort mini kralenmachine om sieraden mee te maken , en allerlei strijkkralen en fimoklei en weet ik het.
Bloemenpracht had ik ook.

Ik had ook enorm veel barbies en een barbiehuis, waar ik altijd mee speelde. En een roze barbieauto, zooo die was vet stoer.
Ik gaf ze altijd liefdesrelaties en mijn broertje rukte altijd hun hoofden eraf.
Ja, ik had ook van die bloemendingen en dan kon je er ook geuren op spuiten^^ en die was dan bij mijn oma, want dan bleef het leuk Ik had ook zo'n doordrukding waar je kleding mee kon maken (van papier datwel...) en dan kon je dat tekenen enzo en ik snap er zelf ook niets meer van...

Ik ging altijd met Vera met de barbies en zij had een veel vetter barbiehuis dan ik, want die was net zo groot als wij!!! Ik had ook een barbiedouche en een fiets, maar die was kut. Ook had ik een tent, met tentstokken (barbieformaat), maar daar gingen de barbies toch nooit in. Het hoofd van mijn Ken zat met plakband vast en er was eens iemand op tv die piemels voor Ken had gemaakt. Oja, Skipper was stom, want dat hoofd ging er vet makkelijk af
Oud 22-05-2005, 18:51
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 22-05-2005 @ 19:45 :
Ja, ik had ook van die bloemendingen en dan kon je er ook geuren op spuiten^^ en die was dan bij mijn oma, want dan bleef het leuk Ik had ook zo'n doordrukding waar je kleding mee kon maken (van papier datwel...) en dan kon je dat tekenen enzo en ik snap er zelf ook niets meer van...

ja dat kleding ding had ik ook, dat moest je zo rollen en dat was dan vet leuk, van die hele tuttige modellen waren dat haha

en ik had ook 3dkaarten maken en is bloemenpracht met van die papieren blommen op plastic stelen? zoja, dan had ik dat ook en dat lag ook bij oma hahaha

edit: ernstige spelfout
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 18:52
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 22-05-2005 @ 19:51 :
ja dat kleding ding had ik ook, dat moest je zo rollen en dat was dan vet leuk, van die hele tuttige modellen waren dat haha

en ik had ook 3dkaarten maken en is bloemenpracht met van die papieren blommen op plastic stelen? zoja, dan had ik dat ook en dat lach ook bij oma hahaha
Hahahaha, dat hoort gewoon bij oma's (daarom had ik het ook )
Oud 22-05-2005, 18:53
11568
11568 is offline
Ik hechtte nooit echt waarde aan knuffels, behalve aan mijn gele aapie en mijn bruine beer. Alhoewel...ze zijn toch echt kwijtgeraakt ooit
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 18:57
Maharani
Maharani is offline
Ja, die bloemen gaf ik met moederdag aan m'n oma.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 18:58
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
*oma* schreef op 22-05-2005 @ 19:45 :
Oja, Skipper was stom, want dat hoofd ging er vet makkelijk af
ja klopt idd ik wilde altijd theresa of midge want die waren tenminste niet blond. toen had ik al n afkeer van blond
Oud 22-05-2005, 19:05
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 22-05-2005 @ 19:21 :
ja ik ook ik was toen al creatief dus ik tekende geslachtsdelen op mn barbies en kens.
ja ik ook en barbie's haren knippen en vlechten en ik ging ook kleding bewerken omdat ik dacht dat ik het beter kon
Oud 22-05-2005, 19:05
innogen
innogen is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 22-05-2005 @ 19:51 :

en ik had ook 3dkaarten maken en is bloemenpracht met van die papieren blommen op plastic stelen? zoja, dan had ik dat ook en dat lag ook bij oma hahaha

edit: ernstige spelfout
dat had ik ook
Met zo'n plastic figuurtje en dan kon je het bovenlijf en het onderlijf veranderen en daar allerlei hippe combinaties mee maken en dan papier erover en een of ander vettig krijtje erover en dan inkleuren
En dat lag ook bij mijn oma want anders zou ik het altijd doen en dan zou het saai worden

Voor de rest heb ik een knuffelbeer en die heet beer, die heb ik sinds mijn geboorte. En ik heb een of ander tutje wat vroeger nog iets herkenbaars moest zijn maar nu helemaal versleten is
Oud 22-05-2005, 19:41
Verwijderd
Ik heb geen knuffels meer Toen ik 10 was zag mijn moeder een zielige iets op tv over weeskinderen in een of ander oostblokland. Dus toen moesten al mijn knuffels daar maar toe

Heb nog wel een lievelingsknuffel mogen houden, maar die ben ik 2 jaar later kwijt geraakt op vakantie in italy
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 19:46
Otis
Otis is offline
ik heb alleen een roze poesje genaamd pipeloentje en die kwam volgens mij vd Hennes en heb ik al sinds mn 8e ofwhatever.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 19:46
Verwijderd
ik heb er wel wat, maar ik heb ze in een doos in mijn kast gezet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 20:28
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik heb een metalflippo
Oud 22-05-2005, 20:38
Shyra
Shyra is offline
Ik heb een gele eend die ook geluid maakt als je er tegen aan schopt.
Hij heet Pukkie en zwerft nu rond in mijn kamer.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 22-05-2005 @ 20:46 :
ik heb er wel wat, maar ik heb ze in een doos op zolder gezet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 20:42
Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
L_angel schreef op 22-05-2005 @ 20:05 :
dat had ik ook
Met zo'n plastic figuurtje en dan kon je het bovenlijf en het onderlijf veranderen en daar allerlei hippe combinaties mee maken en dan papier erover en een of ander vettig krijtje erover en dan inkleuren
En dat lag ook bij mijn oma want anders zou ik het altijd doen en dan zou het saai worden
modewijzer!
daar was ik hele dagen mee bezig
en met het barbie spelletje op de nintendo maar ik ging altijd af bij de grote roomsoezen?
Reageren

Regels voor berichten