Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2005, 18:52
Keane
Keane is offline
Ik moet morgen staatsexamen VWO geschiedenis doen. Nu ben ik met mn stomme hoofd het oproepformulier kwijtgeraakt, ontdekte ik net. Nu weet ik dus mn examennummer én, nog vervelender, het adres van de school waar ik dat staatsexamen moet doen niet. Ik weet alleen dat het in Arnhem (Huissen) is. Heb rondgezocht op internet, maar ik weet de naam van de school niet eens, dus ik kwam niet ver. Kan iemand me helpen aan het adres? Het gaat dus om het staatsexamen VWO dat elk jaar wordt afgelegd op verschillende plaatsen in Nederland waaronder Arnhem. Ik zou je erg dankbaar zijn.
Oud 23-05-2005, 19:11
Balance
Balance is offline
Ik vond wel dit adres:
Staatsexamen
Informatie Beheer Groep
Productgroep Examendiensten
Staatsexamen VWO
Postbus 30158
9700 LK Groningen
Telefoon 050-599 8933

Misschien kun je dat telefoonnummer proberen? En kijken of zij je verder kunnen helpen?

titel trouwens wat aangepast
Oud 23-05-2005, 19:12
Verwijderd
http://www.ib-groep.nl/Download/Vaki...ies/arnhem.pdf

Laatst gewijzigd op 23-05-2005 om 19:29.
Oud 23-05-2005, 19:17
Keane
Keane is offline
Thanks Fishy, dat plattegrondje had ik ook al gevonden, maar volgens mij is dat em dus niet. Het is geloof ik echt in Huissen, niet in Arnhem zelf zeg maar...Maar bedankt iig..
Oud 23-05-2005, 19:18
Keane
Keane is offline
En Balance, jij ook bedankt voor de vergeefse moeite Dat nummer had ik al geprobeerd, maar is maar tot 5u 's avonds te bereiken...Stelletje luie honden zijn het!
Oud 23-05-2005, 19:29
Verwijderd
maar als je nou wel naar dat adres gaat en dan misschien door hun verder wordt geholpen?

hier is nog iets, misschien is dit t ofzo? intikken bij telefoongids.nl ofzo:
Postbus 1034, 6801 MG Arnhem
tel.: 026-3521111
fax: 026-3521135
e-mail: vo@citogroep.nl (formulieren voor correctoren)
of mailto:wolf@citogroep.nl (voor WOLF)

naja, t klonk vrij logisch dat andere plaatje, my bad dan
Oud 23-05-2005, 19:42
Keane
Keane is offline
Hehe, ik begin nu zelf ook te twijfelen...Misschien dat dat plaatje wel de oplossing is! Want hoe dat nou precies zit met Arnhem en Huissen..tsja...Ik hoop dat ik er nog uitkom voor morgenochtend...
Oud 23-05-2005, 19:46
Balance
Balance is offline
Ik kwam daarstraks op een site van de IB-groep waar stond: de staatsexamens worden gehouden in **, **, Arnhem (Huissen), *** en ***

(die *** staan voor andere plaatsen, want ik weet niet welke plaatsen er nog meer bij stonden).

Maar Huissen stond dus tussen haakjes achter Arnhem, wat in mijn ogen gewoon betekent dat hetgeen Fishy heeft gevonden gewoon goed is.
Oud 23-05-2005, 19:53
Keane
Keane is offline
Ja precies, zo zat ik ook te denken. Alleen ik heb net ff wat uitgezocht, en de plek op t plattegrondje ligt midden in het centrum van Arnhem, en Huissen ligt daar een heel stuk onder...Dat blijft dus een beetje wazig...
Oud 23-05-2005, 19:56
charlotte87
charlotte87 is offline
okey het is dus in huissen... ik doe er zelf ook staatsexamen ik ga nu ff naar het adres zoeken.. edit ik zo wel ff..

okey: Dominicaans Act centrum
Stadsdam 1 te huissen

Link van de site: http://www.dominicaanscentrum.nl/

het is een klooster..en ik denk trouwens dat je een flink probleem hebt want zonder oproepkaart mag je volgens mij geen examen doen... maar in ieder geval succes

Laatst gewijzigd op 23-05-2005 om 20:03.
Oud 23-05-2005, 19:58
Keane
Keane is offline
Ik hou van jou
Oud 23-05-2005, 20:08
Keane
Keane is offline
Dankje Charlotte, probleem 1 is nu opgelost...nu het grotere probleem nog, idd die oproepkaart...Ik ga nog een keer zoeken! Thanks anyway
Oud 23-05-2005, 20:19
Keane
Keane is offline
Ehm...ik zit nu weer te twijfelen... In welk vak doe jij examen Charlotte? weet je zeker dat ook geschiedenis op dat adres is? Hmm ik zit te stressen...
Oud 23-05-2005, 20:32
Keane
Keane is offline
Hahaaaaaaaaaaa....Ik heb m gevonden! Pfff...sorry dat ik jullie lastig heb gevallen met mijn niet bestaande probleem...
Oud 24-05-2005, 08:48
charlotte87
charlotte87 is offline
whahaha.... en was het goed??? ik doe geen geschiedenis maar ik denk wel dat het ook daar was.. maarjah maakt niet uit, als het goed is ben je hem al aant maken

Regels voor berichten