waar0m zijn s0veel h0ere s00 nep.. ze denken dat ze alles kunnen, nou ik geef ze graag un mep, ze pr0bere ma b0y te jatte ma da kenne ze vergeten, ik zal ze d00d make da zullen ze dan wel weten, jullie sletten hebben geen eige styl s00 d0m.. jullie v0lge een sl0erie jullie id00l maar die is s00 st0m. Sletten zijn jullie s00 vuil.. wacht maar t0t ik je klap 0p je smuil, dan blijft er nix 0ver van je 0pgemaakte gesicht.. nee dan ben je ryp v00r het gekkengesticht.. j00h als je met je vuile h0ere tengels aan ma b0y k0mt pff wacht dan maar, dan krenk ik fucking je hele h00fd in plaats van een haar... Jullie sijn een stelletje meel0pers gew00n s00 verr0t.. j00h.. was da.. tege anderen d0en jullie b0t.. 0h 0p een dag kun je vluchte wat je wil..maar ik krijg je t0g wel.. en dan ben je v00r altijd stil, ik achterv0lg j0u in je dr0men en as je wakkr bent.. dan denk je wath the fuck welke stad is dit dat iedereen me kent.. Ik jaag j0u de richting de d00d.. want bij mij heb je alles verkl00t.. dus wees n0u maar bang.. want binnek0rt krijg je een klap 0p je wang.. en 00h jah haal je slettenvriendinnen er maar bij.. want dan v0elen jullie je c00l.. s00 blij..maar wacht maar ik k0m 0p eigen kracht.. en ik zal het zijn die jou na sch00l 0pwacht dus je bent gewaarschuwd. blijf af van mijn vriend.. want ik sla je s00 hard dat je gaat schreewen dat je het niet verdiend.. 0nh0ud dat ik Maria paz ben.. en dat ik bijna alles c0necties ken.. dus wacht maar.. en 0p een dag ben ik daar.. staan we 00g in 00g met elkaar... als die dag er is.. dan sal er weer een mens zijn die segt datie wat mist..
verliefd én kunnen dichten.