Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat? Deze post Waar? Dit topic Wanneer? 19-05-'05
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
als ontbijt eet ik 4 boterhammen met gekookte worst (je weet wel, van die worst, die eigenlijk in boerenkool hoort ), een appel, een glas sinaasappelsap, en een halve liter water.
1e pauze eet ik een snickers ofzo en 4 broodjes kaas bij de bakker, ook weer een halve liter water 2e pauze nog een tosti en nog een mars ofzo thuis veeel chocolade en koekjes (op school ook vaak nog meer!) voor het avondeten nog een bakje slagroomvla met aardbeien. Als avondeten eet ik veeeeel, + een toetje 's avonds meestal nog meer chocolade! Best erg, maar ja... ik kan het hebben, gna gna... Oh ja, als ik moet werken, begin ik om 10 uur. dan heb ik ontbeten (zie boven), dan krijg ik tussen de middag maar 2 (!!) broodjes, dus dan heb ik 's avonds echt HONGER! Dan eet ik dus een uitsmijter, een cheese-steak (= een half stokbrood, met warme mozzarella, ui, champignons etc.) en nog een broodje.... ik sta daar dan ook bekend als "het meisje dat altijd zoveel eet", erg hè? ![]() dit is de laatste die ie nog vindt, maar dit is echt niet m'n eerste post... gepost op 18-06 2001
||
Citaat:
|||
Citaat:
De zin die de zoekmachine nu vindt als eerste post (5 maanden na mijn échte eerste post) is: Citaat:
|
gepost op 20-07-2002 @ 13:19
ik weet het niet meer......ongeveer 4 maanden geleden is een klasgenoot overleden, ik zit er nog onwijs mee maar vind het zo raar omdat het niet echt een vriend was of zo. af en toe raar ik spontaan over stuur dan lig ik te huilen en wet niet meer waar ik moet zoeken om een beetje rustig te worden. niemand in mijn omgeving weet hiervan, een keertje begon ik te huilen toen ik in bed lag ik ben er toen weer uit gegaan en naar vrienden toe gelopen (we zaten op kamp) ik had toen wel mijn tranen gedroogd en ze hadden het niet door, maar plots begon ik weer ze vroegen hoe het kwam ik zei dat ik het niet wist en we hebben het toen maar op oververmoeitheid gegooit, maar ik weet wel dat dat het niet is................alhoewel slapen doe ik ook bijna niet meer ik heb vooral veel moeite met de rust te vinden om in slaap te vallen ik lig maar te draaien en te woelen. ik weet het niet meer wie kan mij een tip geven om meer te slapen en minder over stuur te raken?? volgens de zoekfunctie...dit was iig wel de dag dat ik me aanmelde...
|
Verwijderd
|
De oudste die ik kon vinden was deze .
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat dus.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
tuurlijk niet hij maakt een geintje.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Gevangen (probeersel) Lil'Girl | 0 | 08-10-2003 14:08 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
ARTistiek |
Achter de Werkelijkheid Inemine | 33 | 09-06-2002 20:43 |