Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2001, 15:54
Ruben
Ruben is offline
Ik heb dus net ff me c: schijf geformateerd. Ik heb icq op een andere partitie staan. Die staat er dus nog, met list en zo, maar uiteraard doet die het niet meer nadat ik me c heb geformateerd. Is er een manier om dit toch weer zo aan te passen dat alle gegevens bewaard blijven en het gewoon weer werkt?
Oud 10-11-2001, 16:20
Verwijderd
Dan moet je ff ICQ installen op je C: schijf, en dan de hele ICQ map (van die andere partitie) naar de C: schijf kopieren, waarbij hij dus de pas-geinstalleerde ICQ overschrijft. Dan doet je ICQ het wel weer met je oude list.

Suc6!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 16:49
Jozzy
Jozzy is offline
Je kan ook allen je "2000b" (of anders als je een andere versie hebt) backupen, installeren in de oude map, en dan 2000b weer terugzetten over de nieuwgemaakte heen. Je moet dan wel weer inloggen met je ICQ-nummer, je emailadres en je password (of twee van deze drie - weet niet precies).
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 19:01
Ruben
Ruben is offline
Ok, bedankt, werkt prima. Maarrrrrrrrrrrr...nu heb ik een ander probleem. Doe het hier wel bij al is het een nieuw probleem. Als ik nu icq opstart dan start me pc ook meteen maar ff netscape op, hoe krijg ik dit weer weg?
Oud 10-11-2001, 19:17
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
Ruben schreef:
Ok, bedankt, werkt prima. Maarrrrrrrrrrrr...nu heb ik een ander probleem. Doe het hier wel bij al is het een nieuw probleem. Als ik nu icq opstart dan start me pc ook meteen maar ff netscape op, hoe krijg ik dit weer weg?

preferences
Oud 11-11-2001, 17:03
Ruben
Ruben is offline
Citaat:
Spacey schreef:

preferences
Heb gevonden wat je bedoeld, maar dat staat dus uitgevinkt. Iemand enig idee waar dit nog meer aangegeven kan staan? Want hij start wel netscape op, maar alleen de prfielkeuze, dus niet de browser zelf.
Oud 12-11-2001, 17:46
Ruben
Ruben is offline
Bleeuuhh...reply gewijzigd maar dan gaat ie niet omhoog, up dus maar.
Oud 12-11-2001, 23:58
dystopia
dystopia is offline
Gewoon je db's kopieren met Verkenner.
Oud 13-11-2001, 07:32
Ruben
Ruben is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Gewoon je db's kopieren met Verkenner.

Mjah, maar die contactlijst en zo werkt nu wel. Enige probleem is dus nog dat ie de profielkeuze van netscape opstart bij het opstarten van icq.

Reageren

Regels voor berichten