Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En wat zeggen de kleuren over je karakter? En klopt dit?
BRUIN Bruin is de kleur van de aarde. Er valt maar heel weinig over het bruin type te zeggen. Over het algemeen kan van u gezegd worden dat u evenwichtig bent, solidair, praktisch en aards. Ook denkt u vaak na over de toereikendheid van het leven en houdt u zich soms met het leven in al zijn facetten bezig. Dat leven kent overigens veel onvermijdelijkheden en overpeinzingen. U verlangt naar rust en kunt goed tegen eenzaamheid. U kunt makkelijk bepaalde zaken aanvaarden omdat u geestelijk zeer rijp bent. U bent een echt natuurmens en houdt vooral ook van natuurlijke houten meubels. U heeft geen specifieke planeten, dagen, kruiden of sterrenbeeld partners. ROOD Rood is de kleur van de planeet Mars, de heerser over het bloed en god van de strijd. U bent daardoor ook iemand die zo maar spontaan kan ontploffen waarbij extreme geweldsuitbarstingen u niet vreemd zijn. Gek genoeg bent u na een aantal minuten al weer vergeten wat er gebeurd is, ook al liggen de ruiten er nog uit. U wint zich dan opnieuw op als een ander niet gewoon kan doen alsof er niets gebeurd is. U kunt dan ook gevaarlijk zijn voor uzelf en voor anderen. Meer hier: http://www.starmanproductions.nl/kleurentest.html Ik draag meestal zwart maar alleen omdat het praktisch is. Ik ben dus een negatief persoon aldus die site. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik houd niet felle kleuren
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik draag veel rood. maar zodra ik drie kledingstukken heb van een kleur die passen ga ik door met die kleur kleding kopen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De afbeelding “http://www.20six.nl/pub/schobbelebon...coreElite.jpg” kan niet vertoond worden, omdat ze fouten bevat.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Pimp my room Maylena | 13 | 24-08-2012 23:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
presentatie engels Verwijderd | 5 | 15-10-2010 06:07 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hoi! Verwijderd | 20 | 31-01-2009 13:43 | |
Reïntroductie Miekje* | 26 | 28-01-2009 15:09 | |
hoi darkfairy | 10 | 27-01-2009 21:08 | |
Liefde & Relatie |
Grootste compliment wat je kan krijgen van vriend(in)? Eresh'kigål | 50 | 19-11-2005 18:59 |