Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2005, 01:04
*oma*
*oma* is offline
Heb jij een bepaalde kleur waarin je alles koopt of dat je je er zelf op betrapt dat je weer iets in dezelfde kleur hebt gekocht?
Heb je hier een reden voor?

Als je in de klerenkast kijkt is dan alles zwart?
Als je in je kamer kijkt is dan alles blauw?

Of heb je dit niet, dat kan ook

Ts begint:
Ik koop de meeste kleren in het zwart, groen of bruin ,
maar nu heb ik met mezelf afgesproken om niet meer als eerste in de winkels naar deze kleuren te kijken en raad eens... ik heb nog niets gekocht
Oud 19-05-2005, 01:12
Verwijderd
En wat zeggen de kleuren over je karakter? En klopt dit?

BRUIN Bruin is de kleur van de aarde. Er valt maar heel weinig over het bruin type te zeggen. Over het algemeen kan van u gezegd worden dat u evenwichtig bent, solidair, praktisch en aards. Ook denkt u vaak na over de toereikendheid van het leven en houdt u zich soms met het leven in al zijn facetten bezig. Dat leven kent overigens veel onvermijdelijkheden en overpeinzingen. U verlangt naar rust en kunt goed tegen eenzaamheid. U kunt makkelijk bepaalde zaken aanvaarden omdat u geestelijk zeer rijp bent. U bent een echt natuurmens en houdt vooral ook van natuurlijke houten meubels. U heeft geen specifieke planeten, dagen, kruiden of sterrenbeeld partners.

ROOD Rood is de kleur van de planeet Mars, de heerser over het bloed en god van de strijd. U bent daardoor ook iemand die zo maar spontaan kan ontploffen waarbij extreme geweldsuitbarstingen u niet vreemd zijn. Gek genoeg bent u na een aantal minuten al weer vergeten wat er gebeurd is, ook al liggen de ruiten er nog uit. U wint zich dan opnieuw op als een ander niet gewoon kan doen alsof er niets gebeurd is. U kunt dan ook gevaarlijk zijn voor uzelf en voor anderen.

Meer hier: http://www.starmanproductions.nl/kleurentest.html

Ik draag meestal zwart maar alleen omdat het praktisch is. Ik ben dus een negatief persoon aldus die site.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 01:17
Verwijderd
Ik koop zwarte kleren want ik ben een neger.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 01:29
*oma*
*oma* is offline
Als u te weinig groen draagt krijgt u o.a. te maken met bronchitis, gezwellen, gewrichtsontstekingen en oogziekten. Ook kunt u soms te maken krijgen met vergiftigingen. Uw geluksgetal is 3.

Ehm... laat ik hopen van niet. Alhoewel... ik ben al anderhalve week ziek en draag alleen maar blauw en zwart, hmmmm.... verdacht...
Oud 19-05-2005, 06:18
Apomes
Apomes is offline
Ik heb veel uitgaanskledij en die zijn altijd zwart! Voor de rest heb ik nog veel wit & grasgroen .
Oud 19-05-2005, 06:44
Back Door Man
Back Door Man is offline
zwart of blauw meestal. en soms groen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 07:48
11568
11568 is offline
Wat betreft shirtjes en vesten en jassen koop ik eigenlijk altijd zwart of grijs omdat ik dat een fijne kleur vind en een hekel heb aan pastel- of felle kleuren.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 07:51
Verwijderd
hm..Rood en blauw, zoiets.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 08:36
Verwijderd
Ik heb eigenlijk niet echt een livelingskleur, maar de laatste tijd is er ongemerkt veel bruin mijn kast binnengeslopen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 08:49
pinkkashmir
pinkkashmir is offline
Ik heb nogal de neiging om roze dingen te kopen, dat gaat van shirtjes naar koffers en van agenda's tot deobussen. En ik heb veel rooie truien.

edit: Het klopt wel met wat er op die site over rood en rozetinten word gezegd hahaha.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 08:52
Drez
Drez is offline
Ik heb het meeste in zwart.
En dan redelijk veel groen en roze, en ook nog wel wat andere kleuren. Valt nog best mee eigenlijk .
Oud 19-05-2005, 09:35
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ja ik ben al weken doodziek omdat ik alleen maar zwart draag

Oud 19-05-2005, 10:25
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
*oma* schreef op 19-05-2005 @ 02:04 :
Als je in de klerenkast kijkt is dan alles zwart?
ja <3
Oud 19-05-2005, 10:28
Verwijderd
Ik wissel vaak van lievelingskleur, maar nu is het al een redelijk lange tijd groen. Ik draag het vooral omdat het me goed kleurt en ik het mooi vind. En meer weet ik er niet over te zeggen.

Ohja, ik koop soms de gehele collectie op in één kleur omdat het dan toch net een ander model heeft en mjin kamer is oranje dus dat gaat niet op.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 10:29
Lady Jane
Lady Jane is offline
Kleuren: zwart, rood, oranje, groen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 10:30
nps
nps is offline
alles min felle kleuren
Oud 19-05-2005, 10:31
DO EE.B
DO EE.B is offline
Absolute Lievelingskleur: Roze!
Vroeger: Altijd geel...vind dat opzich nog steeds mooi..maar ..roze past meer bij mij (H)

Verder : groen,zwart,wit.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 10:36
Verwijderd
Zwart, rood, groen, wit.

Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 10:50
Verwijderd
ik had eerst een overkill aan blauwe rotzooi maar de laatste tijd is dat groen en geel geworden
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 10:52
Maharani
Maharani is offline
ik heb alle kleuren kleding hangen in m'n kast, maar het meest groen, roze en bruin. en ik heb bijna geen paarse kleding.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 10:54
Angie-la
Angie-la is offline
Ik heb echt alle kleuren in mijn kast hangen maar ik vind de combinatie, bruin met geel of bruin met roze wel het meest .
Het minst fijn vind ik grijs en wit (voor truitjes), staat niet mooi bij blond haar..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 10:59
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ook zwart groen of bruin, die passen het beste bij mij.
Oh en wit in de zomer

Ik heb nog wel andere kleuren maar deze heb ik dus t meest.
Oud 19-05-2005, 11:16
Verwijderd
zwart en groen nu op dit moment
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 11:21
Verwijderd
Bruin, donkergroen, grijs, zwart, donkerblauw.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:35
Verwijderd
Ik heb altijd kleurenperiodes waarin ik bijna alleen maar kleren in een bepaalde kleur koop.

Eerst kocht ik voornamelijk blauw, groen en zwart.
Het was tot een tijdje terug echt alleeeeen zwart, mijn halve garderobe is dan ook zwart. Best een handige kleur, maar vrij saai na een tijdje.
Daarna was het turquoise/donkerblauwig en dat is het nog steeds wel.

Maar nu ik de kleuren herontdekt heb koop ik wel dingen in verschillende kleurtjes, er gaat een wereld voor me open.

Maar zwart, paars en turquoise blijven favoriet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2005, 12:36
Otis
Otis is offline
ik ben al honderd jaar groen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:47
ATR_soundsytem
ATR_soundsytem is offline
Ik weet het niet. Ik heb van alles wel wat. Maar vaak zwart. DOEI
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:51
Vice
Vice is offline
Het meest zwart en daarna rood/roze.
En behalve die paar spijkerbroeken heb ik bijna niks in het blauw.
Oud 19-05-2005, 16:46
fryskfamke
fryskfamke is offline
Noujah. ik heb niet een specifieke kleur eigenlijk...
Wel draag ik veel roze.. waarom , weet ik niet! Verder vind ik de meeste kleuren wel mooi.. Groen.. Geel.. Rood.. Roze.. Paars.. Blauw.. enz. enz..

xx
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 16:46
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
ATR_soundsytem schreef op 19-05-2005 @ 13:47 :
Ik weet het niet. Ik heb van alles wel wat. Maar vaak zwart. DOEI
Oud 19-05-2005, 16:55
Verwijderd
heb nu voornamelijk rood en roze, daar kom ik ook nie vanaf
maar k ben nu al een paar maandjes hevig verliefd op heldergroen

maar heel veel shirts zijn ook donker ofzo, maar das meer omdak dan band-shirt wil hebben en dr weinig keuze is
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 16:58
merels
merels is offline
Citaat:
Otis schreef op 19-05-2005 @ 13:36 :
ik ben al honderd jaar groen.
al vind ik zwart/wit ook mooi
en ik houd niet felle kleuren
Oud 19-05-2005, 17:21
Joe Carioca
Joe Carioca is offline
Ik heb niet zo zeer een voor voorkeur voor een bepaalde kleur, maar meer voor bepaalde kleurencombinaties.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:27
Mizz-Sunshine
Mizz-Sunshine is offline
Ik heb superveel Ro0d

kweeniej waarom.... tis wel mo0i maja
Oud 19-05-2005, 17:33
Bada Bing
Bada Bing is offline
VIOLET Dit is de kleur van de emoties en de meditatie. U bent dan ook erg emotioneel ingesteld. Ook bent u spiritueel, intuïtief en meditatief. Evenals de paarstypes slaat ook u een brug tussen de fysieke en spirituele wereld. U bent mystiek en mysterieus, iets wat u zelf wel prettig vindt. U bent een eerbiedwaardig persoon die over het algemeen onbevreesd is, rustig, diepzinnig, bespiegelend en vrolijk. Meditatie is iets wat op uw lijf geschreven staat. Dit zou u goed kunnen gebruiken voor alles wat diepgang nodig heeft om tot resultaat te leiden. U bent zeer liefdevol, warmhartig en edelmoedig. Ook mensen die van roze houden vallen onder deze kleur. U kunt zich als geen ander opofferen voor anderen en u vindt het niet eens erg. Ook bent u vroom en sentimenteel ingesteld. Violet is ook de kleur van de kleding van een bisschop. Om rein te zijn moet hij bereid zijn om zichzelf in naam van God op te offeren. Het is het symbool van boetedoening.

Veel mensen van dit type kleur zijn masochistisch ingesteld. Soms vinden mensen u wat slaapverwekkend, maar zelf kunt u ook als geen ander slapen. Toch bent u soms ook wat melancholisch en wekt dit dan ook bij anderen op. Als iemand gaat mediteren zal het beter gaan in violet licht, dat had Leonardo da Vinci al ontdekt. U bent dan ook een rustgevend persoon. Violet is ook de heerser over de chakra van het hoofd. Evenals de paarstypen bent u een rustig type, houdt zich op de achtergrond, iets minder koel dan het paarstype, kalm, normaal tot weinig zin in seks, maar omdat u ook veel rood in u herbergt slaat uw stemming soms opeens om. U bent dan opeens opstandig, heeft last van agressiebuien en geeft zich over aan seksuele uitspattingen, ten minste als u zou durven. Want aan moed ontbreekt het u soms.

Veel watermannen zijn van dit kleurtype, maar ook steenbokken kiezen dit vaak als hun tweede kleur. Voor hen is vriendschap en het doorbreken van conventies erg belangrijk. Planten en kruiden die het beste bij u passen zijn nardus en peperbes, maar ook al de planten van het paars-, rood en wit type. Uw persoonlijke dagen zijn dinsdag en woensdag. Uw geluksgetal is 7. Uw persoonlijke planeten zijn mars en Jupiter. Evenals het paarstype zou u het beste met een rood-blauw-type ram om kunnen gaan. Als u deze gevonden heeft zal hij u verklaren altijd naar u op zoek te zijn geweest, logisch want hij tracht zelf altijd rood en blauw tot paars te combineren en zeg nou zelf violet is toch enigszins wat paarsachtig. Klachten die op kunnen treden zijn vooral lymfeproblemen en problemen met de milt, maar ook de klachten van de wit-, paars-, en rood-types kunnen bij u optreden.

ik slaap veel
dat klopt
Oud 19-05-2005, 17:46
Joe Carioca
Joe Carioca is offline
Citaat:
Mizz-Sunshine schreef op 19-05-2005 @ 18:27 :
Ik heb superveel Ro0d

kweeniej waarom.... tis wel mo0i maja
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:52
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Zwart, roze en zest green --> standaart .
Oud 19-05-2005, 17:57
Miles
Miles is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 19-05-2005 @ 18:52 :
Zwart, roze en zest green --> standaart .
zoek de fout.

ik draag veel rood. maar zodra ik drie kledingstukken heb van een kleur die passen ga ik door met die kleur kleding kopen.
Oud 19-05-2005, 17:59
Paris
Paris is offline
roze & zwart.

& paars, maar niet voor kleren.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:59
Miles
Miles is offline
[size=0,5]ROOD Rood is de kleur van de planeet Mars, de heerser over het bloed en god van de strijd. U bent daardoor ook iemand die zo maar spontaan kan ontploffen waarbij extreme geweldsuitbarstingen u niet vreemd zijn. Gek genoeg bent u na een aantal minuten al weer vergeten wat er gebeurd is, ook al liggen de ruiten er nog uit. U wint zich dan opnieuw op als een ander niet gewoon kan doen alsof er niets gebeurd is. U kunt dan ook gevaarlijk zijn voor uzelf en voor anderen.

Ook wint u zich op over wereldse zaken, maar soms gaat u met opzet in tegen de mening van anderen, dit omdat u speciaal een eigen mening moet hebben die volgens u de enige juiste is. U houdt van warmte en kent slecht tegen koude. U slaapt het liefst, het lekkerst en het langst in een warme kamer, maar u ontwaakt dan wel met hoofdpijn. In een koude kamer slaapt u slecht, wordt u steeds wakker en droomt u weinig. U bezit heel wat liefde en verlangt naar veel seks maar kan dit vaak maar moeilijk bij één partner vinden.

Meestal bent u dan ook niet erg monogaam. Slaat dit om dan doet seks u juist helemaal niets meer en heeft u aan één partner genoeg. Echt eerlijk bent u ook al niet, maar heeft u eindelijk de ware partner gevonden dan probeert u zo eerlijk mogelijk te zijn, ook al gaat dat in het begin wat moeilijk. Ook bent u een echte leider die zich niets door anderen wijs laat maken en zelf de baas wil zijn. Soms bent u iets te heerszuchtig en loopt u anderen omver. U maakt snel vrienden maar ook snel vijanden. Ondanks dat u veel mensen om u heen wilt hebben kunt u ook goed tegen alleen zijn. U bent eenzaam aan de top. Waarschijnlijk geven uw vrienden meer om u dan u om uw vrienden, want de echte liefde kent u alleen uzelf toe.

U heeft soms de neiging iets te experimenteel met vuur om te gaan en vindt alles mooi dat met vuur te maken heeft, ook vuurwerk. U bezit heel wat wijsheid en weet graag alles, soms zelfs beter dan anderen. Toch heeft u een hekel aan studeren, maar toch ook begint u zo af en toe een cursus. Mensen met rood haar vindt u minder interessant. U houdt zich vaak bezig met uw vroege jeugd en de dood. U bent erg creatief, maar soms lukt u gewoonweg niets. U heeft heel veel fantasie en wil graag belangrijk gevonden worden. Ziektes en kwalen waarmee u te maken kunt krijgen zijn vooral longklachten zoals hoesten, astma en pijn in de longstreek, hartklachten, huidaandoeningen (ook vaak snijd of verbrand u zich), bloedarmoede, stress, hoge bloeddruk en een verstoorde bloedsomloop.

Sterrenbeelden die absoluut niet bij u passen zijn kreeften, u kunt ze niet uitstaan, ergert zich aan ze en heeft er voortdurend ruzie mee. Ook sommige mannelijke leeuwen vindt u maar niets. Bent u extreem gewelddadig maar wilt u daar van af komen dan zult u waarschijnlijk koningsblauw als uw tweede kleur kiezen. Uw persoonlijke dag is dinsdag. De plant die goed bij u past is de aloë vera, maar ook brem, cipres, mirre en natuurlijk rozen. Verder alle wilde planten. De kruiden die het beste bij u passen zijn gember, knoflook, peper en patchouli. Uw geluksgetal is 1. [/size]

omg, het klopt ook nog.
Oud 19-05-2005, 18:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Rood

Een échte reden heb ik niet, ik vind het gewoon een mooie kleur.
Tja, en het is een van de kleuren van mijn stadje (Maastricht) en mijn voetbalclub (MVV).
Oud 19-05-2005, 18:35
terror koekjes
terror koekjes is offline
Altijd zwart met meestal wit en soms rood of blauw, ik ben denk ik heel nationalistisch

Oud 19-05-2005, 19:48
JJ13
JJ13 is offline
ik koop bijna al mn kleding rood of zwart, mn sieraden zijn rood en zwart, alles heb ik rood en zwart, goede combinatie
Oud 19-05-2005, 19:59
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik draag in ieder geval altijd iets zwarts. Meestal helemaal zwart , wel zo nu en dan iets wits, rood of paars, maar dan alleen een blousje waar dan weer een zwart vestje overheen zit.

Mijn kamer is trouwens overwegend geel. Ik haat geel. Maar ik ben te lui om de muren over te schilderen.
Oud 19-05-2005, 20:08
Verwijderd
zwart, rood, wit en blauw
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 20:09
terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 19-05-2005 @ 21:08 :
zwart, rood, wit en blauw
Oud 19-05-2005, 20:12
Sasbeest
Sasbeest is offline
Qua kleding zwart, omdat ik het leuk vind om die dan met (kleurige) assecoires enz. te combineren. Kan bij kleurtjes ook wel, maar dat vind ik al gauw te druk staan.
Oud 19-05-2005, 20:13
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 19-05-2005 @ 21:09 :
[afbeelding]
haha trrrrk
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 20:26
Miles
Miles is offline
De afbeelding “http://www.20six.nl/pub/schobbelebon...coreElite.jpg” kan niet vertoond worden, omdat ze fouten bevat.

Oud 19-05-2005, 20:27
Verwijderd
ik koop altijd zwrte shirtjes en zwarte vesten en zwarte truien etc. maar nooit zwarte broeken.
ik haat rood, en ik vind groen leuk. het staat me alleen niet

mijn kamer is geel met donkerpaars, en ik vind het lelijk maar ik ben te lui om het over te verven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten