![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zal het eens proberen, maar dan komt de shampoo toch niet helemaal tot diep in je haar zeg maar? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Hoe vaak was je was je het twee keer? Dat lijkt me meer uit maken eigenlijk... Maar ik denk dat het sowieso meer aan dat inmasseren ligt dan aan wat anders eigenlijk (maar dat kan ik natuurlijk fout hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was het iedere keer 2x eigenlijk. Maar daar ga ik nu dan inderdaad maar mee stoppen en minder inmasseren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de hele tijd dezelfde shampoo is niet zo goed
||
Citaat:
![]() Heb trouwens ook ergens gelezen dat je de shampoo vantevoren in een bakje of bekertje doet oid en er dan water bij doet. Zal ik ook eens proberen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
lees dit verhaal maar eens http://www.zuinigst.nl/html/zonder_zeep.html
ik was mijn haar ongeveer 2 keer per week. ik heb het een tijd vaker gedaan, maar ik merkte dat mijn haar er alleen maar vetter van werd en als gevolg daarvan ging ik weer mijn haar vaker wassen en werd het weer sneller vet. toen ik het weer ging afbouwen werd het minder vet offtopic verder ben ik zelf nog opzoek naar een goede antiroosshampoo of tips. ik vermijd al het masseren van mijn hoofdhuid of mijn haar met de handdoek (m.n. bovenop mijn hoofd) hard droog te wrijven. ik had eerst gewone kruidvatshampoo en toen werd de roos toch wel redelijk erg, toen ben ik overgestopt op fructis antiroos en toen werd het niet echt minder, toen weer terug naar de kruidvat maar toen was het ineens stukken erger en toen heb ik gewone shampoo van palmolive (dacht ik) gekocht en nu is het niet meer zo erg als eerst maar nog wel redelijk aanwezig (en ik vind het er heel vies uitzien ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Heel vettig haar Isaac Newton | 13 | 03-12-2011 10:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vet haar Hartje | 48 | 04-09-2006 19:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vet haar zoemzoem | 13 | 09-05-2006 16:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
vet haar flanke | 14 | 23-11-2005 13:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tips om je haar minder snel vet te laten worden Verwijderd | 41 | 04-05-2004 12:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vet haar en haartips Angel Of Faith | 13 | 18-08-2002 21:54 |