Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb Shrek niet gezien, maar ik denk het wel. Ik heb ogres uit een oud spel van me gehaald. (crusaders of might and magic) Daar waren het een soort orcs, maar dan veel groter en gespierder. (nog gespierder dan Uruk-Hai) Ze waren behoorlijk dom en leefden van het vlees van kinderen. Maar Shrek is toch lief? Ik wilde 'vielen' veranderen in 'sneuvelen' maar ik mag al niet meer aan het bericht komen. maximumtijd overschreden.
|
misschien het verhaal verder uitbreiden in de ogen van het zoontje van de vader die zich in de kerk doodvecht en daarna ontsnapt en wraakt zweert
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ah, ik snap het ![]()
|
Heel stom idee, maar is het niet een beetje lastig als de persoon waar het perspectief bij ligt de pijp uit gaat?
Dan moet het wisselen, maar als het slecht af moet lopen dan zullen de doden wel in het rond vliegen. Of overleeft ie het en kan ie alle dode mensen in de kerk zien en zweert hij wraak? Ik ben benieuwd!
||
Citaat:
Btw, alles wat ik hier post als feit is natuurlijk mijn mening he, geen universele waarheid ![]() ![]() Verhalen die kut aflopen zijn realistisch. Vrijwel alle fantasyverhalen lopen goed af. Het spannende verdwijnd daardoor. Een verhaal als het jouwe zorgt ervoor dat de lezer (of ontvanger van het verhaal iig) een beetje uit het vaste stramien gegooid word, wat leuk is voor het volgende verhaal dat ze lezen. Ik had trouwens geen naar gevoel in m'n maag. Het hele verhaal is te kort om een band met de hoofdpersoon te krijgen. En als ervaren D&D DM heb ik toch vrij veel verstand van fantasyverhalen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Lobbyen voor Bambi Darth Lotteke | 90 | 19-01-2006 20:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
enquete jeugboeken alpha | 24 | 16-03-2004 16:33 |