![]() |
||
Citaat:
Dat lijkt me meer iets mentaals dan, het is bijna onmogelijk zovaak ziek te zijn ![]() Ik heb een een aantal jaar geleden ook gehad dat ik elke week wel ziek was, maar dat bleek mentaal te zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, ik ga ook niet snel naar de dokter. Ben de laatste tijd wel regelmatig geweest, maar het was ook iedere keer echt nodig. (mentale probleempjes, al 3 maanden lang rode uitslag rond mijn ogen, zulke dingen). Ik heb ook echt een hekel aan mijn huisarts, hij probeert je altijd zo snel mogelijk weer naar buiten te werken en hij doet ook geen moeite om dat te verbergen. Erg irritant.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Iig heb ik er tot nu toe geen problemen mee gehad, we zullen wel zien. (maar heb dan ook nog weinig echt intieme zaken gehad)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ze komen allemaal van dit forum, heb alleen de namen weggehaald.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En je moet ook niet vergeten dat medicatie gewoon gif is... ![]() Als je de volledige posts wilt zien moet je maar even zoeken, ze staan allemaal op dit forum... ![]() En dat van die schimmelinfectie heb je eigenlijk wel gelijk ja... bedenk ik me nu ineens ![]() Maar het gaat er om dat veel mensen zich gewoon aanstellen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat medicatie vergif is, is een mening, die niet iedereen deelt. ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb dit zelfs een keer aan de huisarts voorgelegd, en ook hij vindt deze oplossing beter dan altijd maar een antibiotica kuur slikken hiervoor. Op ten duur worden bacterieen daar ook minder gevoelig voor. Kijk, ik heb een tijd gehad dat ik ik denk wel een keer of 5 per half jaar blaasontsteking had, als ik al die keren een anti-biotica kuur gehad had, vast dat vast niet erg gezond geweest! Ik vind sowieso dat je moet uitkijken met het slikken van anti-biotica, gebruik het alleen als het echt ernstig is. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar daarbij komt het ook dat ik vrijwel nooit ergens last van heb, dus dan zou het nogal onlogisch zijn om dan naar de dokter te gaan. ![]()
|||
Zelf ga ik niet zovaak naar de huisarts, omdat dat een uur reizen is. Gelukkig is een vriend van me arts, die soms iets voorschrijft (vb. voor een blaasontsteking).
Maar volgens vrienden ben ik daar veel te laks in, zij vragen dan constant: heb je de dokter al gebeld? Nee? Nu doen! ![]() Uiteindelijk komt het toch wel op zíjn pootjes terecht. Citaat:
Citaat:
Dus daarom is het wel zo veilig om er nog even bij te zetten: "als je het niet vertrouwt, ga naar je huisarts".
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Dokter gaan Dokter gaan Dokter gaan Gerard316 | 2 | 22-03-2007 11:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
help.. dokter load_harmony | 7 | 30-11-2004 15:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik bel de dokter.....:-S bloemkool | 21 | 24-01-2004 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |