Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2005, 00:19
T...S
T...S is offline
Hoe gedraag jij je?

Je bent iemand die altijd bezig is met liefde & sex, of juist niet.

Ik persoonlijk ben er veel mee bezig. Jagen tot ik erbij neerval, relatie dus niet aan de orde.

Player?

nee dat niet, gewoon lol hebben
Oud 31-05-2005, 00:25
Skilly
Skilly is offline
Nee, ik ben (bijna) nooit bezig met liefde en sex. Ben een nogal rustig persoon. Te rustig als je het mij vraagt.
Soms denk ik er wel aan. Maar niet dat het me bezig houdt. Gewoon effentjes denken. That's it.

Ik jaag ook niet, denk dat ik daarvoor veels te verlegen ben.

^_^
Oud 31-05-2005, 00:55
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Vrijwel niet mee bezig. Ik ben druk met school en met hobby's, ben niet op zoek, maar als je iemand tegen komt die aardig is, dan laat je d'r niet gaan natuurlijk.

Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 01:03
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Ik geloof in geen sex voor het huwelijk, alhoewel ik ook weet dat het in de praktijk zelden voorkomt, desondanks zou het de hoogste norm moeten zijn!!!

Laatst gewijzigd op 31-05-2005 om 01:09.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 01:05
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ben er vrij veel mee bezig, dat kan uitlopen van een 'fling' tot iets serieus.

Denk toch stiekem wel dat ik iets niet goed doe, want ben nog steeds/alweer alleen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 07:15
Optima
Optima is offline
ik wil geen relatie meer...

...had ik mezelf voorgenomen.

Maar stiekem, ondanks dat mijn studie prioriteit heeft, droom ik wel een beetje van een prins op het witte paard, iemand waar ik altijd naartoe kan gaan, waar ik tegenaan kan kruipen, bij in slaap kan vallen, mee naar de film kan, mee kan gaan stappen, mee op vakantie kan, die mijn rustpunt is in de orkaan, die het beste in me naar boven brengt, en me laat voelen als een godin

aangezien deze persoon nog niet geboren is, troost ik me met wat tijdelijke flings.
Oud 31-05-2005, 07:38
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
ik ben er niet continu mee bezig ofzo, dat soort dingen overkomen me gewoon en ik vind dat sex een hele grote toegevoegde waarde heeft in een relatie, erg belangrijk
Oud 31-05-2005, 07:49
Verwijderd
amper, ik ben te kieskeurig, totnutoe vind ik maar 2 personen ECHT leuk om een relatie mee te hebben maar dan heb je iets en dat heet *afstand* of ik vind iemand leuk maar die is vaak te oud zoals 22 ofzo.
kheb het niet zo met relatie's maar dat zal wel komen omdat bijna iedereen hier zo vresenlijk kiddy is.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 08:07
Verwijderd
Je kunt wel zeggen dat ik er mee bezig ben ja.
Alleen is het vinden van een vriendje wat moeilijker geworden sinds ik een relatie heb gehad met mijn ex-vriend. Op één of andere manier word ik nog maar zelden verliefd.
Maar ik mis de aspecten van een relatie en dergelijke wel en verlang daar ook op een manier naar.

Toch kan ik soms ook wel degelijk de voordelen zien van het vrijgezel zijn hoor Maar toch heb ik liever een vriendje
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 08:46
Jolt
Jolt is offline
En je fsyio dan?

Ben er niet echt mee bezig.
Oud 31-05-2005, 08:51
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-05-2005 @ 09:07 :
Je kunt wel zeggen dat ik er mee bezig ben ja.
Alleen is het vinden van een vriendje wat moeilijker geworden sinds ik een relatie heb gehad met mijn ex-vriend. Op één of andere manier word ik nog maar zelden verliefd.
Maar ik mis de aspecten van een relatie en dergelijke wel en verlang daar ook op een manier naar.
Daar kan ik me wel in vinden, alleen wel het vinden van een vriendin dan
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 08:58
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
T...S schreef op 31-05-2005 @ 01:19 :
Hoe gedraag jij je?

Je bent iemand die altijd bezig is met liefde & sex, of juist niet.

Ik persoonlijk ben er veel mee bezig. Jagen tot ik erbij neerval, relatie dus niet aan de orde.

Player?

nee dat niet, gewoon lol hebben
Hahah...

Een vriend van mij zei laatst zaterdag: ''jij bent echt aan het (s)loeren''...Altijd kijken wie om mij heen staan. Maak ik kans of niet. Hmm...dit lijkt op playergedrag!

Ik ben er wel vaak mee bezig, soms te vaak! Ik heb dus ook geen relatie. Want relaties breken mij te veel op.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 09:00
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
M-Bas2 schreef op 31-05-2005 @ 08:49 :
amper, ik ben te kieskeurig, totnutoe vind ik maar 2 personen ECHT leuk om een relatie mee te hebben maar dan heb je iets en dat heet *afstand* of ik vind iemand leuk maar die is vaak te oud zoals 22 ofzo.
kheb het niet zo met relatie's maar dat zal wel komen omdat bijna iedereen hier zo vresenlijk kiddy is.
Uhuh..leeftijd boeit toch niet?!

Maar ja, voor iemand van 17 is dat natuurlijk lastiger als iemand van 21. En ik ben wel kieskeurig m.b.t. het aangaan van relaties.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 09:05
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ik val altijd van de een naar de ander
naja, das het afgelopen jaar dan..
kan er ook niet aan doen, gebeurt gewoon
kan slecht alleen zijn denk ik
hou er gewoon van iemand om me heen te hebben waar ik alles mee kan delen
en ik deel ook veel..
kostte me in mn vorige relatie dik 40 euro per maand aan smsjes aaaahhh!!
nu heb ik een vriend op dorp, echt relaxt!
hij is liiiiief
Oud 31-05-2005, 09:09
WolterB
WolterB is offline
Ik ben er wel geregeld mee bezig geloof ik, maar niet op zoek tot ik erbij neerval.
Ik probeer dingen op me af te laten komen en zie wel in wat voor situaties ik terecht kom en handel dan wel hoe mij het beste lijkt.

Ben eerder een terughoudend type die veel waarde hecht aan vriendschappen en niet zomaar een meisje leuk zal vinden. Daarvoor moet ik toch al een soort van band hebben met haar.
Oud 31-05-2005, 09:20
zeep007
zeep007 is offline
IK ben nu vrij serieus in mijn relatie. Ik moet wel zeggen dat ik veel plezier beleef aan mijn relatie, maar dat het serieus is. Woon nu samen en ben iedere dag wel bezig met hem en de relatie die we hebben.
Daarvoor was ik ook lang leve de lol en korte flings. Nu dus niet meer.

Verder ben ik ook druk bezig met vriendschappen die niet meer echt lopen nu, maar ik hoop dat daar binnenkort verandering in komt. Beide zijn erg belangrijk voor me namelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 09:22
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 31-05-2005 @ 02:03 :
Ik geloof in geen sex voor het huwelijk, alhoewel ik ook weet dat het in de praktijk zelden voorkomt, desondanks zou het de hoogste norm moeten zijn!!!
dat jij niet allang uitgestorven bent

maargoed, ontopic.. ik ben er redelijk veel mee bezig, eerst redelijk playerig maar ik geloof nu wel een wat vastere relatie te hebben voor zover je dat na 1,5 week kan bepalen
Oud 31-05-2005, 09:30
Smobbo
Smobbo is offline
Ik ben er redelijk veel mee bezig, maar vooral omdat ik een vriendin heb. IK ben gewoon veel bezig met 'ons' zeg maar.
Toen ik nog single was heb ik me er nooit zoveel mee bezig gehouden. Ik vermaakte me prima met mijn vrienden, maarja toen kwam zij in beeld...
Ik ben dan ook totaal geen player, ik klets wel gewoon gezellig met jan en alleman/vrouw, maar nooit op zo'n kansloze 'ik vind je leuk omdat we alle2 wat op hebben en we amper een conversatie kunnen voeren'- manier.
Oud 31-05-2005, 10:00
JJ13
JJ13 is offline
ik ben er best veel mee bezig omdat ik sindskort een vriendje heb en helemaal gek op m ben
Oud 31-05-2005, 11:06
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 31-05-2005 @ 02:03 :
Sterk geloof moet je hebben om DAT vol te houden.

Topic: muah ben er mee bezig, gemiddeld, niet vaak, niet weinig. Ik heb een vriend, dus heb er altijd wel mee te maken. Maar dat ik nu elke dag aan de bloemetjes en de bijtjes denk...dat niet
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 13:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben er druk mee bezig.

Degenen in wie ik geïnteresseerd ben ook.

Alleen niet met mij.

Tot zover mijn bijdrage.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 13:47
U*NiQ
U*NiQ is offline
ik ben er ook altijd wel mee bezig..
Vooral in de weekeinden
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 14:31
Verwijderd
ik ben er zeker wel mee bezig. Maar meer op een terughoudende manier. Het is meer van kijken. Ik stap niet snel op een jongen af. Ik ben ook nog steeds bezig met die jongen die ik nog steeds ontzettend leuk vind maar hij mij opeens niet meer .
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 14:49
Verwijderd
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 31-05-2005 @ 10:00 :
Uhuh..leeftijd boeit toch niet?!

Maar ja, voor iemand van 17 is dat natuurlijk lastiger als iemand van 21. En ik ben wel kieskeurig m.b.t. het aangaan van relaties.
mja tis wel vervelend, maar soms is er wel geluk zoals op me 16e had ik iemand van 19. Omdat ik me min of meer stukken ouder gedraag dan vervelende hyperacktieve *meeste* pubers
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 14:55
Verwijderd
Ik hou me er niet of nauwelijks mee bezig. Maar dat is voornamelijk omdat het aantal hele mooie en hele slimme meisjes op de vingers van één hand te tellen is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2005, 17:04
Verwijderd
Nee, want ik ben te druk met mijn algemene intellectuele en emotionele ontwikkeling en wil die ontwikkeling niet te snel een bepaalde richting op duwen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 17:13
Whateverrr
Whateverrr is offline
Ik hou me wel veel met mijn vriend bezig. Hij is best wel belangrijk voor me & we hebben nu alweer 15 maanden.. Dus ik hou me ook wel met sex bezig.. maar hij is niet het belangrijkste in mn leven, wel erg belangrijk..
Oud 31-05-2005, 17:20
Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben er heel veel mee bezig.
Als ik een relatie heb (zoals nu) dan spookt hij constant wel door mijn gedachte, bewust of onbewust. Soms is dat echt irritant. Dan heb ik het ergens met iemand over (bijvoorbeeld over spaghetti), en dan moet ik ineens aan mijn vriend denken omdat hij ook van spaghetti houdt. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik een aanhankelijk type ben (zo lijkt het wel als ik mijn geschreven woorden lees nl ). Ik ben veel met mijn eigen dingen bezig en heb zeker mijn eigen leven.
Daarnaast vind ik het leuk om aan mijn vriend te denken. Dat maakt me vrolijk en leidt tot een gelukkig gevoel.

Wanneer ik geen relatie heb, ben ik er minder mee bezig. Tijdens het uitgaan is het natuurlijk altijd leuk om om je heen te kijken, maar het is geen "must" om met iemand te moeten zoenen die avond. Ik kan ook prima zonder.
Oud 31-05-2005, 17:39
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ben echt constant met liefde bezig. Ik heb in mijn hoofd een plaatje van hoe ik wil dat mijn liefde is, en dat probeer ik constant na te jagen. Helaas voldoe ik zelf niet eens aan dat plaatje van me.
Ik heb ook de neiging om alles wat spreekt, er goed uit ziet en mannelijk is, leuk te vinden.
Fout fout fout.
Oud 31-05-2005, 18:05
Verwijderd
Ik ben een man van vaste relaties, ik moet niks hebben van flings
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Scordalus schreef op 31-05-2005 @ 19:05 :
Ik ben een man van vaste relaties
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 18:47
LostInParadise
LostInParadise is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 31-05-2005 @ 11:00 :
ik ben er best veel mee bezig omdat ik sindskort een vriendje heb en helemaal gek op m ben

Stefan is wel lief he
Oud 31-05-2005, 18:50
Nuck
Nuck is offline
Ik ben over het algemeen weinig bezig met relaties, het komt wel zoals het komt. Af en toe zoenen en wat scharrels, ik vermaak me prima, hoewel er nou toch wel een hele leuke jongen in mijn nabije omgeving is <3
Oud 31-05-2005, 18:50
Mara
Mara is offline
In mijn hoofd was ik er druk mee bezig. In daden nooit geweest, ik ben veel te onzeker. Laatste tijd in m'n hoofd d'r ook minder mee bezig, soort van acceptatie.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 18:57
Verwijderd
Als ik er zo over nadenk ben ik er eigenlijk maar heel weinig mee bezig.
Aandacht van jongens is soms best leuk ja en ik kan ook wel zeggen van: "hey da's een leuke jongen" maar voor de rest niets, echt helemaal niets.

Ik word dan ook totaal niet snel verliefd, maar áls ik dan iemand leuk vind en verliefd ben, dan is het ook meteen heel erg.
De laatste keer dat ik verliefd ben geworden was zomer 2003, dus eh.. ja...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 19:13
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Sinds ik weer verliefd ben (en het niet wederzijds is) ben ik er in gedachten weer heel veel mee bezig. Als ik een vriendje heb ben ik er ook veel mee bezig, maar dan vaak negatiever, omdat ik dan meestal meteen twijfels heb. Vóór deze verliefdheid was ik er weinig mee bezig, omdat ik vrijgezel zijn ook heel prima vond.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 31-05-2005 @ 09:46 :
En je fsyio dan?

Ben er niet echt mee bezig.
Die heb ik al een paar maanden niet gezien
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 19:42
Akilina
Akilina is offline
Als ik een relatie heb verander ik in een monster. Volgens mij voel ik me gelukkiger zonder op dit moment voorlopig. Ik geniet liever van de vrije liefde, maar dan zonder seks.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 20:14
T!ne
T!ne is offline
Ben vaak 'bezig' met jongens.. Ofwel heb ik een vriendje (zoals nu) ofwel heb ik een oogje op iemand ofwel mij gewoon wat amuseren en jongens plagen.. (maar dat viel het laatste jaar bijna niet voor)..
Oud 31-05-2005, 20:39
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 31-05-2005 @ 19:05 :
Ik ben een man van vaste relaties, ik moet niks hebben van flings
Ja, dat zijn eigenlijk de goede principes.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 21:11
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
M-Bas2 schreef op 31-05-2005 @ 15:49 :
mja tis wel vervelend, maar soms is er wel geluk zoals op me 16e had ik iemand van 19. Omdat ik me min of meer stukken ouder gedraag dan vervelende hyperacktieve *meeste* pubers
Oja...?

Wat doe je dan zoal? ...

Maar ok. Ik ga de laatste 2 jaar ook veel meer met ouderen om en dus ook met oudere dames. En sorry, vind oudere vrouwen wel aantrekkelijk. Niet 30+/40+ ofzo. Maar ja..soms zijn ze moeilijk te vinden. Maar jonger hoeft ook niet verkeerd te zijn. Dat zeker niet!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 21:17
Verwijderd
Citaat:
M-Bas2 schreef op 31-05-2005 @ 15:49 :
Kinderachtig hoor, leeftijdsgenoten betichten van kinderlijkheid.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 21:17
Isiyanka
Isiyanka is offline
Ik ben er wel redelijk mee bezig ja Niet abnormaal ofzo, ik kan prima leven zonder vriendje/verliefdheid, maar ik sta er eigenlijk altijd wel voor open, zeg maar en als ik dan weer eens verliefd ben of iemand leuk vind, dan ben ik er nog meer mee bezig.
Oud 31-05-2005, 21:40
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Ik ben een meisje van de vastigheid. Maar zo gauw ik iets vasts heb, wil ik weer doen wat ik wil. Lastig is dat. Momenteel in een relatie waarbij ik dat opgesloten niet echt meer heb. Maar ben wel een beetje een aandachtsfreak.
Oud 01-06-2005, 09:30
Verwijderd
Sinds ik een zowel leuk als intelligent meisje heb gevonden als wederhelft heb ik geen behoefte meer aan anderen.

Er valt verder weinig te overdenken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten