Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een vriend van mij zei laatst zaterdag: ''jij bent echt aan het (s)loeren''...Altijd kijken wie om mij heen staan. Maak ik kans of niet. Hmm...dit lijkt op playergedrag! ![]() Ik ben er wel vaak mee bezig, soms te vaak! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja, voor iemand van 17 is dat natuurlijk lastiger als iemand van 21. En ik ben wel kieskeurig m.b.t. het aangaan van relaties. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maargoed, ontopic.. ik ben er redelijk veel mee bezig, eerst redelijk playerig maar ik geloof nu wel een wat vastere relatie te hebben voor zover je dat na 1,5 week kan bepalen ![]()
||
Citaat:
Topic: muah ben er mee bezig, gemiddeld, niet vaak, niet weinig. Ik heb een vriend, dus heb er altijd wel mee te maken. Maar dat ik nu elke dag aan de bloemetjes en de bijtjes denk...dat niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Stefan is wel lief he ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat doe je dan zoal? ![]() Maar ok. Ik ga de laatste 2 jaar ook veel meer met ouderen om en dus ook met oudere dames. En sorry, vind oudere vrouwen wel aantrekkelijk. Niet 30+/40+ ofzo. Maar ja..soms zijn ze moeilijk te vinden. Maar jonger hoeft ook niet verkeerd te zijn. Dat zeker niet! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|