Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2002, 14:16
Hellracer_NL
Hellracer_NL is offline
gvd sof 2 single player is verdomt moeilijk. En vooral op een geforce 256 kan nie bij praag in de verte kijken. Maar de tegenstander ziet mij al zo staan zelf op easy. In de jungle missie kunnen hun zich wel verstoppen in het gras en als jij gaat tijgeren dan zien hun jouw al op 2 km afstand!!!!!!!!!!!!!! (en dat op easy) Niet dat de game slecht is maar op easy is het al verdomt moeilijk om verder te komen. Alleen al door de ai van de tegenstanders. Zijn er nog meer mensen die sof 2 single player moeilijk vinden????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2002, 20:24
Verwijderd
Ik liep er eigenlijk redelijk simpel doorheen, de eerste paar sessies that is.

-- Op de tweede moeilijkheidsgraad, that is.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 08:29
psygnosos
psygnosos is offline
Gewoon opnieuw proberen, na ongeveer 6 á 8 uur was ik er door Je moet gewoon een beetje weten waar ze staan en zuinig met je saevegames omgaan
Oud 01-06-2002, 08:40
DutchTerror
DutchTerror is offline
makje
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 09:05
dystopia
dystopia is offline
Beter een uitdaging dat dat je er zo doorheen komt.
Oud 06-06-2002, 15:58
QT
QT is offline
jah hijs idd niet heel makkelijk ik heb gewoon veel gesaved enzo moest zelfs een keer een hele serie saves wegdoen omdat het load menu (F7) niet meer werkte ik had over de 250 saves

nouja ik heb t spel wel uit best een leuk verhaal maar goed

we moeten nog steeds een keertje multiplayeren
kom maar eens naar sof2.zone.ee das een INF server waar ik altijd zit
Oud 06-06-2002, 16:05
Verwijderd
Ik vind ht ook erg moeilijk, vooral de jungle ook al buk ik en zie ik ze niet mij zien ze altijd Tenminste ze blijven schieten en vaak schieten ze dan nog raak ook

En ik heb het nivo nog wel op easy staan :/
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:20
Orion84
Orion84 is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Ik vind ht ook erg moeilijk, vooral de jungle ook al buk ik en zie ik ze niet mij zien ze altijd Tenminste ze blijven schieten en vaak schieten ze dan nog raak ook

En ik heb het nivo nog wel op easy staan :/
hint:

niet bukken en proberen te ontwijken, maar leren mikken en die gasten doodschieten voordat ze ingeschoten zijn en je raken .

o, ja gebruik dus niet je M4, maar de AK-74's die je in overvloed vindt. die is namelijk veeeeeeeel stabieler dan de M4. als je daar mee schiet stuitert je crosshair van boom naar boom en mis je idd iedereen. gebruik alleen M4 om met M203 granaten af te schieten.
Oud 07-06-2002, 07:26
Retarded
Retarded is offline
Ik vind de SP van Sof2 zwaar zuigen... ik vind em nogal standaard, voegt nix toe aan dat wat we nu al hebben

De MP is wel mega!
Reageren

Regels voor berichten