Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2002, 15:20
larsss
larsss is offline
K heb nog over:

bmx: kleur chrome, merk GT, met pro neck, 2 peg's en een stuur dat je tig keer kan ronddraaien. klein en licht model.

skateboard: merk santa-cruz, met legerprint griptape en op ed onderkant een foto van een punk in de ballenbak met een plastic ofzo laag dat et plaatje niet afslijt. verder 2 grindking trucks en pig wielen.

het bord zelf is nog bijna nieuw, niet gebriukt omdat ik het te klein en smal vind. de wielen en trucks zijn goed ingereden.
de bmx is duidelijk gebruikt maar ziet er nog goed uit

zie maar wat je er voor over heb.

mazl

p.s. voor die bmx wil ik ongeveer 200 pleuro voor dat skateboard boeint me niet zoveel 50 pleuro ofzo

Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 16:56.
Advertentie
Oud 22-05-2002, 15:44
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
(dit i dus neit the reflecting god, maar d'r vriend)

Zeg maar wa je voor die BMX wilt hebben. Mail me even op drooogklooot@hotmail.com (of zet in je msn).
Oud 22-05-2002, 16:29
vixen
vixen is offline
laawrs
tja..k zou graag nog n skateboard hebben..maar aangezien k dr nix van kan en die van jouw vaaast heeew duur is...

nuttig, dit.
Oud 22-05-2002, 16:53
larsss
larsss is offline
jah geewr keijj duuwr

maar je kan et toch niet dus.... koop eerst maar een gitaar
Oud 22-05-2002, 19:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
skateboardinfo plz....

ben zeer geinteresseerd

k ken meerdere mensen die er 1 willen ( incl. ik)
Oud 22-05-2002, 19:23
Built to last
Built to last is offline
ik ook skateboard info. maar ik had je al gemaild.
Oud 22-05-2002, 22:12
larsss
larsss is offline
info oke, like tis dus een skateboard, met legerprint (die groene) griptape. onderkant is zo'n everslick laag (k weet niet of dat iemand iets zegt, maar t is een laag plastic achtig spul waardoor et plaatje niet verrot word) en daaronder een foto van een ballenbak waar een hand uit komt met leren jas en spikes enzo die een santacruz logo in zijn hand heeft (jawel!)
trucks zijn van die zwarte grindking trucks, met redelijkj kleine wieltjes van pig.
et bord is vrij smal en klein met lange tails. denk vooral goed voor technisch skaten.
thats about it.

de staat van et bord is goed, nog geen gesleten tail enzo, ik heb em denk ik een dag ofzo gebruikt en toen de wielen er weer afgeschroeft en aan de muur gehangen. jaar geleden ofzo.
wel wat krasjes op de griptape (boeie) enzo maar niks wat je na een uur skateboarden nog niet zelf voor elkaar had gekregen. de trucks zijn in mijn reserveonderelen doos maar ze zijn verder nog goed. ik gebruik ze nu niet omdat ik een breed deck heb en daar bredere trucks onder zitten.

ik heb al 50 euro geboden gekregen dus als je em wil daarboven bieden......

voor geertje isset 2 kuikens ( alleen geer, ik wil niet iemand anders kuikens!)
Oud 05-06-2002, 10:08
larsss
larsss is offline
like, oke deze mag dus weg, tis verkowcht
Oud 06-06-2002, 03:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
larsss schreef:
like, oke deze mag dus weg, tis verkowcht
aan je taalgebruik te zien heb je t over geertje uit nijmegen??

doh..... ze gaat op d'r flikker krijgen van mij omdat ze dat skateboard voor me neus heeft weggekaapt!!
Oud 06-06-2002, 09:02
larsss
larsss is offline
Citaat:
birthmark schreef:

aan je taalgebruik te zien heb je t over geertje uit nijmegen??

doh..... ze gaat op d'r flikker krijgen van mij omdat ze dat skateboard voor me neus heeft weggekaapt!!
welk taawlgebruik?

en like, geewr heeft em niet, iemand anders heeft em gekocht, de kuikens waren ondertussen al kippen geworden.
Oud 06-06-2002, 20:13
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
larsss schreef:

welk taawlgebruik?

en like, geewr heeft em niet, iemand anders heeft em gekocht, de kuikens waren ondertussen al kippen geworden.

like duh!

Regels voor berichten