Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2005, 09:19
saturday
saturday is offline
Volgend jaar ga ik Doc. BKV volgens op de NHL in Leeuwarden. Nu moet ik hier woensdag toelating voor doen. Maar wat moet ik nou allemaal meenemen? En wat moet ik weten? Welke vragen zouden ze gaan stellen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2005, 16:03
morgana le fay
morgana le fay is offline
hoihoi,
ik doe dezelfde opleiding maar dan in Rotterdam.
Bij mijn toelating had ik van alles mee genomen. dus van verschillende disciplines. schilderijen, schetsen, 3d werken, kleding, foto's, thuis opdracht etc.
Verder zijn ze geinteresseerd in wat voor culturele en kunstzinnige activiteiten je onderneemt, bijvoorbeeld musea, favo kunstenaar, etc.
Ze proberen je een beetje te leren kennen.
Ook vroegen ze bij mij om mijn toekomstbeeld als afgestudeerde en het docentschap.
Ik vond de toelatingen die ik heb gedaan in Arnhem en Rotterdam niet erg moeilijk.
succes.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 15:01
brinta
brinta is offline
De toelating voor deze opleiding is de makkelijkste toelating van alle richtingen die je binnen de kunstacademie kunt kiezen (in Rotterdam althans). Maak je er dus niet te druk over maar neem wel lekker veel werk mee.
Bij zo'n gesprek is het belangrijk dat je veel vertelt, blijf doorpraten. Vaak geeft de gesprekspartner jou het roer in handen voor de onderwerpen die besproken worden en hoe lang je daarover door kunt praten.

Wat meestal gewaardeerd wordt is als je ook iets vertelt over dingen die je in je vrije tijd doet die kunstzinnig zijn buiten tekenen & schilderen, zoals muziek, toneel of poëzie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten